• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    'je hoeft niet te liegen hoor'zeg ik tegen Mia als ze zegt dat het juist heel mooi was. 'Speel nog iets'zegt ze glimlachend en is naast me gaan zitten.'spelen vind ik goed maar dan zing ik er niet meer bij'

    Dawn Mary Claire:

    Zijn hand liet hij lager zakken, maar stopte en beëindigde hij de zoen. 'Als ik iets doe wat je niet wilt moet je het zeggen, hé?' zegt hij. Ik kijk hem even twijfelend aan. Dit was wel mijn eerste keer, als we het zouden doen, maar wacht mijn littekens op mijn arm. Daar maakte ik me niet zo'n druk om, denk ik. Het ging vooral of ik er wel klaar voor ben of niet. Ik kijk hem aan en liet mijn handen onder zijn shirt vandaan halen en ging zitten op zijn schoot. 'Misschien gaat dit een beetje te snel' zeg ik zachtjes en sloeg mijn ogen beschaamd neer.


    One Who Travels A Higher Path.

    Mia Amber James

    'Je hoeft niet te liegen hoor' zegt hij. 'Spelen vind ik goed, maar dan zing ik er niet meer bij'. Ik trek een pruillipje. 'Echt niet?' zeg ik zielig en glimlach dan weer.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Adam
    Ik zet mijn kniëen tegen de buitenkant van haar bovenbenen en hang boven de grond met mijn lippen tegen die van haar geplakt. Ik ben bang dat ik te zwaar ben om te gaan liggen en zo gaat het ook prima. Haar tong is net zo zacht als haar lippen. Mijn handen zet ik naast haar hoofd en ik begin met mijn tong een spelletje met die van haar te spelen.

    Abbeygail
    'interessant. Alleenstaande ouder, geen baan meer, of gewoon geldproblemen?' vraag ik. 'sorry als je vindt dat ik te ver ga. Ik ben gewoon nieuwsgierig,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Tiffany
    Dit was nog nieteens zo erg. Als we hier lang over doorpraten, komen andere persoonlijke onderwerpen niet naar voren. 'Maakt niet uit hoor,' glimlach ik. 'Mijn vader had een bedrijf die falliet ging, sindsdien hebben we die problemen.' Ergens was ik er blij mee. Karma had haar werk goed gedaan door het bedrijf een flop te laten worden.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Stefano

    Ik vond het jammer, maar ik besloot om me niet als een eikel te gedragen bij haar. 'Is cool, dan wachten we gewoon totdat je er wel klaar voor bent.' zei ik. Misschien was het inderdaad iets te snel voor haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Felicia
    Na een tijdje haal ik langzaam mijn lippen van de zijne en druk voorzichtig nog een klein kusje op zijn mond. Ik kijk hem recht in zijn ogen aan en denk even na over hoe ik het ga brengen. 'Adam.. Ik meen dit echt he, ik vind je echt leuk.' zeg ik zachtjes. Ik wilde niet dat het voor hem allemaal een spelletje was, ik wilde niet gebruikt worden. Dat had mijn ex al gedaan en nu ik over hem heen was wilde ik dat niet nog een keer.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Abbeygail
    'wat voor bedrijf, misschien ken ik het?' vraag ik. Ik ben vaak genoeg in Londen geweest, dat is namelijk niet heel moeilijk als je in Essex woont. Plus, de helft van mijn vrienden wonen in Londen, dus ik ken de meeste dingen wel.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Quinten

    "Ja gast je bent het enige wat me geen ergere koppijn bezorgt!" zei ik en ik duwde mijn gezicht weer in mijn handen. Het deedpijn mijn zonnebril werd helemaal in mijn gezicht gedrukt. "Man hoe laat beginnen sieblessen ooit? het is zeker al negen uir geweest!"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Tiffany
    Die vraagt veel door. 'Chandler buildings, Chandler is mijn achternaam, vandaar die naam. Je zult het niet kennen. Het is nooit echt bekend geweest. Het lag ook in zo'n bijstraatje.' Ze zal het niet kennen, niet zo'n probleem om dit allemaal te zeggen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Adam
    'wacht, geloof je mij niet? ik meende wat ik zei over dat jij iets met me doet. Ik zou meisjes nooit gebruiken als speelgoed, maak je maar geen zorgen,' zeg ik gemeend. Ik heb gezien hoe het in zijn werk gaat, eerst zorg je ervoor dat een meisje je helemaal vertrouwt en dan vertel je haar dat het voor jou niks betekent. Mijn 'vrienden' hebben dat vaak genoeg gedaan, maar ik zie er de lol niet van in.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Austin
    'echt niet?'vraagt ze zielig en trekt een pruillipje. 'Hou op daar kan ik niet tegen'
    'gast jij bent de enige hier die me geen koppijn bezorgt'zegt Quinn en ik kijk hem grijnzend aan.'Hoe kan dat nou? Heeft die drank je gehoor beschadigt of zo.iedereen krijgt toch koppijn als ik zing' zeg ik vragend

    [BRB]

    Felicia
    'Wacht, geloof je me niet? Ik meende wat ik zei over dat jij iets met me doet. Ik zou meisjes nooit gebruiken als speelgoed, maak je maar geen zorgen.' zei hij en ik kon zien dat hij het meende. 'Je bent lief.' zei ik zachtjes. Ik was sprakeloos gewoon, ik had geen idee wat ik moest doen of zeggen. Wat ik voor hem voelde, zou ik hem ooit nog weleens goed uitleggen. 'Hoe gaan we dat nu doen? Jongens en meisjes mogen niet samen zijn..' zei ik toen ik even terug dacht aan de regels.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Abbeygail
    'je hebt gelijk, ik ken het inderdaad niet,' zeg ik. 'wil je wat meer vertellen over je thuissituatie? voel je niet geforceerd, het moet niet,' voeg ik er snel aan toe.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see