• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Adam
    'jij zorgt ervoor dat ik nergens anders aan kan denken,' begin ik. 'Ik weet niet wat het is, jij bent het, dat is duidelijk. Maar meer snap ik niet, nog niet,' zeg ik . 'Weet je, het zou heel erg zijn als ik hier mijn hart uitstort en jij iets heel anders voelt,' zeg ik met een mini lachje.

    [ nu ga ik echt eten]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Tiffany
    'gaat wel, ik heb alleen koppijn van de alcohol die de mensen hier hebben meegesmokkeld. En behalve dit uniform valt het best mee,' zegt ze. Ohja, ik was bijna vergeten dat de halve school probleemkinderen zijn. 'Heb je al mensen ontmoet?' vraagt ze dan. 'Ja twee, Drew en Brandon. Misschien heb je ze al ontmoet.' Ik denk even na. 'Oh en met twee andere meisjes had ik een paar woorden gewisseld, volgens mij heten ze Brooke en Sarah.' Ik dacht nog even na, maar kon niemand bedenken. 'Dat was het wel zo'n beetje. Heb jij nog veel mensen ontmoet?' Ze leek me na haar alcohol verhaal wel een meisje die Sarah en Brooke had ontmoet, maar ik wist het niet zeker.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon

    Ik stond maar wat voor me uit te staren toen een zingend meisje tegen me opbotste. Meteen haalde ze haar oortjes uit, 'Het spijt me zo!' riep ze. Ik lachte, 'Maakt niet uit hoor. Ik ben trouwens Brandon.' zei ik toen ik haar glimlachend aankeek. Het viel me meteen op dat ze lange bruine haren en een vrolijk gezichtje had.

    Felicia

    'Jij zorgt ervoor dat ik nergens anders aan kan denken,' zegt hij, 'Ik weet niet wat het is, jij bent het, dat is duidelijk. Maar meer snap ik niet, nog niet. Weet je, het zou heel erg zijn als ik hier mijn hart uitstort en jij iets heel anders voelt.' zegt hij en een klein schattig lachje verschijnt op zijn gezicht. 'Wat ik voel, kom je nog weleens te weten,' lach ik zachtjes, 'Ga je mee naar buiten, de lessen vervallen denk ik.'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dawn Mary Claire:

    Ik loop naar stef toe en ga naast hem zitten, waarnaar hij me op schoot trekt en tegen zich aandrukt. 'Gaat het nog een beetje?' vroeg hij bezorgd aan me. Ik glimlach en knik. 'Het gaat prima, stef' zeg ik glimlachend. 'Ik heb gewoon even nagedacht' zeg ik gelogen, waarnaar ik mijn lippen op de zijne druk.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Ik knikte begrijpelijk. 'Je hebt af en toe gewoon even tijd nodig om alles op een rijtje te zetten.' zei ik terwijl ik haar steviger tegen me aan trok. 'Maar zodra het niet gaat moet je het zeggen.' zei ik een beetje streng tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Vanessa Goodman.

    Ik glimlachte, "Vanessa" zei ik, "Maakt niet uit hoe je me noemt eigenlijk, als het maar niet iets belachlijks is als Spruit ofzo". Ik trok een vies gezicht bij het woord Spruit. Iewl. Ik stak mijn iPod in de zak van mijn Blazer en checkte mijn witte, kanten kleedje even op vlekken.

    Austin
    'Wacht ik ga gitaar spelen misschien wordt je daar ook wat vrolijker van?'vroeg ik en pate mijn gitaar op. 'Brooke welk nummer zou ik spelen?'vroeg ik aan Brooke die iets veder tegen een boom aanzat.

    Brandon

    Ik lachte toen ze een even haar jurkje nakeek op vlekken. 'Jaaa, het is nog schoon en het ziet er goed uit.' zei ik plagend. Meisjes waren altijd veel netter dan jongens. Mijn moeder waste mijn kleren en die streek ze ook meteen voor me, ik kon me er nooit zo druk over maken eigenlijk. 'In welke klas zit jij?' vroeg ik toen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Vanessa Goodman.

    Ik lachte zachtjes en trok toen een nadenkend gezicht. Mijn hoofd ging een tikkeltje schuin. "Klas" herhaalde ik bedenkelijk. Ik begon te lachen, "Ik weet het !". Ik knikte vrolijk, "5A".

    Dawn Mary Claire:

    Hij knikt begrijpelijk. Hij trapte in mijn leugen. 'Je hebt af en toe gewoon even tijd nodig om alles op een rijtje te zetten.' zei hij en houdt me steviger tegen zich aan. 'Maar zodra het niet gaat moet je het zeggen.' zei hij en kijkt me streng aan, waardoor ik in de lach schiet. 'Ja, als het teveel wordt, kom ik naar jou toe' glimlach ik lief. En snijdt ik mezelf om zo weer opgelucht te zijn.


    One Who Travels A Higher Path.

    Brandon

    'Oh dan zitten we bij elkaar in de klas!' zei ik vrolijk. 'Kom, we gaan ergens zitten, mijn benen zijn moe.' zei ik en ik trok haar mee de eetzaal in waar ik ergens aan een tafel neerplofte en haar weer vrolijk aankeek. 'Dus, vertel eens wat over jezelf?'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Vanessa Goodman.

    "Oké" zei ik. Ik dacht eventjes na, "Vanessa Olivia Goodman, 17 jaar, altijd vrolijk, niet op mijn mondje gevallen, reden dat ik hier verblijf" voegde ik er ook nog aan toe, "Is omdat ik de nieuwe vriendin van mijn vader een Malibu welkom heb gegeven op mijn manier" grinnikte ik. Ja ik woonde in Malibu.

    Brandon

    'Wowow.' lachte ik toen ze klaar was met haar verhaal. 'Woon je echt in Malibu?' vroeg ik toen verbaasd. Het leek me echt geweldig om in een land als Malibu te wonen. Het enige wat ik gewend ben is het saaie Bradford en dan meestal ook nog by night.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [I'm back :) maar ik moet zo nog ff snel eten en dan ga ik weer naar boven om te leren :)]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Stefano

    'Mooi,' zei ik terwijl ik haar lichaam even streelde en haar de hele tijd goed vast bleef houden. 'Wil je erover praten?' vroeg ik uiteindelijk toch maar. Misschien wou ze juist iets kwijt hierover. Ze moest het niet opkroppen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.