• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dawn Mary Claire:

    Hij keek even bezorgd naar me, maar knikte toen. 'Oké, ik zou hier wel op je wachten.' zei hij en streelde mijn wang. Ik knikte en stond op. Ik liep naar de tiolet en ging naar binnen en deed de deur dicht van de wc. Ik pakte een mesje uit mijn binnenzak en stroopte mijn mouwen weer op. Ik sneed met het mesje weer een snee en kreunde. Pijn kwam weer naar boven en ik voelde weer opluchting. Daarna maak ik er nog een, dat de pijn wat langer zou blijven. Ik was weer opgelucht. Ik depte mijn wondjes weer met wcpapier, tot het weer gaat stollen. Ik deed mijn mouwen weer goed. Dit was zo lekker..


    One Who Travels A Higher Path.

    [Waar kunnen Andrew en Vanessa naartoe ?]

    Tiffany
    'Hey, vind je het heel erg als ik hier kom zitten?' vroeg een meisje. 'Nee, ga maar zitten,' glimlach ik naar haar. 'Ik ben Tiffany,' stel ik mezelf voor. 'Jij?' Ze leek me een aardig meisje, als ik me nu ook normaal kon gedragen, zou het nog wel gezellig kunnen worden.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Adam
    'echt, dat vind ik namelijk moeilijk om te geloven dat iemand over mij nadenkt. Ik wil wel dat je weet dat ik helemaal niet prima heb geslapen, ook jouw schuld,' zeg ik en ik schenk haar een glimlach. Daarna druk ik mijn lippen voorzichtig tegen die van haar. 'jij doet iets met mij,' fluister ik nadat ik mijn lippen weer los heb gehaald.

    [ik moet koken en daarna ete, ik ben er straks weer]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Abbeygail
    'heey tiffany, ik ben Abbey,' zeg ik, waarna ik ga zitten. 'hoe vind je het hier tot nu toe?' vraag ik. Ik moet toch een beetje vrienden worden met de mensen hier, dan wordt het hier iets minder erg.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Stefano

    Ik haalde mijn hand door het gras en trok een paar grassprietjes uit de grond en liet ze vervolgens wegwaaien. Ik zuchtte en hoopte maar dat het een beetje ging met Dawn. Zoiets is echt heel erg heftig.. Het is niet niks om een vader te verliezen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Felicia

    'Echt? Dat vind ik namelijk moeilijk om te geloven dat iemand over mij nadenkt. Ik wil wel dat je weet dat ik helemaal niet prima heb geslapen, ook jouw schuld.' zegt hij en even glimlacht hij naar me. Daarna druk hij even zijn lippen op de mijne. 'Jij doet iets met mij.' fluistert hij als hij mijn lippen weer laat gaan. 'Oh ja?' grinnik ik en ik streel even plagend met mijn hand langs zijn wang. 'Wat dan?'

    [Er kan wel iemand naar Brandon komen? Die is forever alone op de gang.]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 18:33 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany
    'Hoe vind je het hier tot nu toe?' vraagt het meisje die zich had voorgesteld als Abbey me. 'Wel leuk denk ik,' zeg ik. Ik klink weer lekker enthousiast, niet dus. Twee lopen er de hele tijd weg, alsof ik iets verkeerd doe. 'En jij?'

    [Laat dat geen meisje zijn. Dan wordt Tiffany boos. :3]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 18:36 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Vanessa kan naar Brandon ? Aangezien hij niet zo'n goede band heeft met Andrew ...]

    [Stuur maar hoor =)]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dawn Mary Claire:

    Ik voelde me weer opgelucht en een stukje beter. Pijn ging door me arm heen en ik glimlachte. Ik liep weer de wc uit, of er niets aan de hand is en loop weer naar stef toe.


    One Who Travels A Higher Path.

    Abbeygail
    'gaat wel, ik heb alleen koppijn van de alcohol die de mensen hier hebben meegesmokkeld. En behalve dit uniform valt het best mee,' Ik kijk haar even aan. 'Heb je al mensen ontmoet?'

    Adam
    'als je ook maar wist hoe verleidelijk je hand daar is,' zeg ik terwijl ik haar hand, die op mijn wang ligt, pak. 'Dingen die ik niet goed kan verwoorden, het zijn in elk geval niet dingen die ik eerder heb gevoeld,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Stefano

    Dawn kwam weer terug tot mijn opluchting en ging weer bij me zitten. Meteen trok ik haar bij me op schoot en hield ik haar stevig vast. 'Gaat het nog een beetje?' vroeg ik bezorgd aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Felicia

    'Als je ook maar wist hoe verleidelijk je hand daar is.' zegt hij terwijl hij mijn hand pakt. 'Dingen die ik niet goed kan verwoorden, het zijn in elk geval niet dingen die ik eerder heb gevoeld.' zegt hij dan. Ik was echt nieuwsgierig naar wat hij bedoelde en ik wilde het ook echt weten. 'Probeer eens.' fluisterde ik net voordat ik zacht een kusje op zijn lippen drukte.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Vanessa Goodman.

    Zuchtend liep ik de gang terug in. Achja, zuchtend ? Vrolijk huppelend. Mijn iPod zat nog steeds in en zachtjes zong ik het refrein mee met Oops Baby. Ik botste tegen een jongen aan. Ik haalde mijn oortjes uit. "Het spijt me zo !" riep ik schuldig.

    [Ff eten]