• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Iemand Mia?]]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brooke

    'Don't worry, ik ben wel wat gewend.' lachte ik waarnaar ik dankbaar de fles van hem aanpakte. 'Thanks, je bent geweldig, weet je dat?' vroeg ik waarnaar ik de fles opende en een grote slok nam en ging zitten op de bed. 'Wil je zelf ook?' vroeg ik waarna ik hem de fles voor hield.

    Stefano

    'Dat verdien jij, Dawn.' zei ik terwijl ik mijn lippen op de hare drukte. 'Na al die jaren, verdien jij het beste wat er is.' zei ik gemeend. Dat vond ik echt zo. Ze had het zo kut altijd, nu mocht het ook wel eens meezitten voor haar vond ik. Maar helaas was dat niet zo.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    'Dat verdien jij, Dawn.' zei stef en drukt zijn lippen op de mijne. 'Na al die jaren, verdien jij het beste wat er is.' zei hij gemeend. Tranen kwamen weer in mijn ogen te staan en ik kijk hem ontroerd aan. 'Ik ben zo blij, dat ik jouw heb, stefano. Ik kan niet zonder je' zeg ik ontroerd en zoen hem liefdevol.


    One Who Travels A Higher Path.

    Austin
    'Thanks, je bent geweldig, weet je dat?'vroeg ze en ik grinnikte. 'Tuurlijk weet ik dat zeg ik voor de grap en lach daarna weer. 'Wil je zelf ook?'vroeg ze waarna ze de fles voor me hielt. Ik schudden me hoofd 'Het is me nog iets te vroeg,rond een uur of twaalf ga ik wel weer aan de drank als dat kan'zeg ik lachend.

    Mia Amber James

    Ik had Jeremy net gebeld. Hij had gezegd dat hij het geld wel even wou opsturen. Ik had hem uitgescholden en op gehangen. Ik rende naar de tuin en kwam bij de boom met de mandjes uit. Ik ging er in een zitten en liet de tranen stromen. Ik wou mijn kindje houden echt, maar hoe?! Die vraag bleef rondspoken. Ik trok mijn benen op en zat nu als een klein bolletje.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    Ik zocht ondertussen even naar me gitaar. 'Ik ga even in de tuin gitaar spelen,je mag wel mee als je wilt maar denk niet dat je dat echt bijzonder vindt'zeg ik lachend en pak mijn gitaar op.

    Stefano

    Ze zoende me liefdevol en was ontroerd. Ik voelde me nog steeds bezorgd om haar, maar besloot om haar even in stilte te steunen. Ze wist dat ik er was voor haar als ze wilde praten of gewoon wilde uithuilen. Ik vond het moeilijk om haar te troosten, maar deed toch mijn best.. 'Ik ben ook blij met jou, Dawn. Heel blij.' zei ik daarna waarnaar ik haar over haar rug bleef wrijven.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Brooke

    Ik glimlachte even naar hem en nam nog een slok. 'Ik ga even in de tuin gitaar spelen, je mag wel mee als je wilt, maar denk niet dat je dat echt bijzonder vindt.' zegt hij lachend waarna hij zijn gitaar op pakt. 'Nee, ik ga wel mee.' zei ik glimlachend. Ik wist niet eens dat hij speelde, interessant.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    'Ik ben ook blij met jou, Dawn. Heel blij.' zei hij en wrijft over mijn rug. Ik maak me een bolletje op zijn schoot en druk mijn lichaam stevig tegen de zijne, waarnaar ik mijn ogen sluit. Ik was zo blij met hem en hij was geweldig.


    One Who Travels A Higher Path.

    Austin
    Ik haalde mijn schouders op en liep de kamer uit.Ik keek even achterom en wachten tot ze er ook was en liep toen samen naar de tuin.

    [Zou Austin anders Mia tegenkomen en er dan troosten? Anders komt niemand er troosten ook zo zielig.]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 16:11 ]

    Tiffany
    En ook Drew was weg. Hoe kon ik nou weten wanneer iets hem raakte en wanneer niet? Ik ben niet zoals hem paranormaal begaafd. Dit zou er niet onder vallen maar alsnog. Vanmiddag, of vanochtend, als de lessen niet door gaan, vertel ik Brandon het hele verhaal wel. Nu Drew het weet hebben we juist alleen maar ruzie gehad erover. Dat wil ik niet bij Brandon. Een vriendschap met allerlei geheimen is ook niet goed. Hij zal er toch wel een keer achterkomen. Dan heb ik liever gelijk dat ik weet of hij me aardig vindt of juist niet. Scheelt een hoop verdriet.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Stefano

    Ze sloot haar ogen en nam even rust. Ik besloot om haar die rust te geven en sloot ook mijn ogen voor een paar seconden om na te denken. Ik wist niet hoelang ik dit vol ging houden.. Maar ik moest alles wat ik gedaan had geheim houden voor Dawn. En ik was nog altijd bang dat mijn ''vrienden'' erachter zouden komen dat ik iets met haar had. Als wraak op mij was er een kans dat ze haar iets aan gingen doen.. Maar zo ver zocht ik niet meer..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    quin98 schreef:
    [Zou Austin anders Mia tegenkomen en er dan troosten? Anders komt niemand er troosten ook zo zielig.]


    [Ja, is ook goed.]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew Cole.

    Ik hield mijn iPhone boven mij en sms'te iedereen terug.

    Dude, hoe is het daar ? Leuke meisjes ontmoet ? ^^
    Dat is weer het enige waar je aan kan denken ha ?! Je hebt egt een probleem ...

    Ik schudde mijn hoofd. Zonder lach. Tuurlijk had ik meisjes ontmoet. Je had uhm, Tiff en uhm, ohja, Julie en de rest van die meisjes waar ik de naam niet van wist. Oh god ik was zielig.

    I miss You ...
    Ik jou niet.

    Daar had je haar weer. Bla bla bla. Laat me met rust. Ze dacht dat ik weer als een schoothondje terug zou lopen ha ? Wel verkeerd gedacht !
    Ik belde naar mijn moeder en zuchtte zachtjes.
    Toen ook dat gedaan was stond ik recht en liep de zaal uit. Ik liep naar buiten en liet mee neerzakken op de bank aan de grote boom.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 16:27 ]