• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

Uniform jongens
    Jongens sportkleding

Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia

Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway

Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]

Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

[ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 22:05 ]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Abbeygail
    'ik weet niet, is slaan iets ergs als een middeljarige man zijn handen niet van een minderjarig meisje af kan houden? zo ja, dan heb ik inderdaad iets ergs gedaan. Dat is één van de redenen dat hij me helemaal zat was,' zeg ik en ik haal mijn schouders op. 'Mijn moeder geloofde mij niet en stond aan die idioot zijn kant. Dat bewijst maar hoeveel ze om mij geeft,'

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Stefano

Ik kreeg kippenvel van haar gestreel en liet mijn andere hand, die haar gezicht teder vasthield, voorzichtig naar beneden glijden en liet het even op haar sleutelbeen rusten.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Tiffany
    'Liefde maakt blind zeggen ze, dit is wel een goed voorbeeld lijkt me,' zeg ik. Ik snap nog steeds niet dat volwassenen dat doen, dan ben je gewoon ziek en hoor je in de gevangenis thuis. Een moeder hoort het ook gewoon voor haar kind op te nemen. Onze moeders lijken wel op elkaar in dat opzicht.

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Dawn Mary Claire:

Ik spreid mijn benen, zodat ik naast hem elk been heb en druk mijn lichaam tegen de zijne aan. Ik laat mijn beide handen nu onder zijn shirt gaan en streel hem overal, waarnaar ik hem liefdevol op zijn lippen zoen.

One Who Travels A Higher Path.

Stefano

Ze spreid haar benen zodat ze naast mijn elk been heb en drukt haar lichaam tegen de mijne en laat beide handen nu onder mijn shirt gaan. Ik grijnsde en zoende haar terug en kreeg overal kippenvel waar ze me streelde. Mijn hand liet ik ook lager zakken, maar toch stopte ik en beëindigde ik de zoen. 'Als ik iets doe wat je niet wilt moet je het zeggen, hé?' zei ik. Ik had dit nog nooit gevraagd aan een meisje, maar ik ging altijd zonder te vragen gewoon verder. Maar dat zou ik haar nooit aan doen.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Abbeygail
    'als je erover nadenkt lijken volwassenen allemaal op elkaar, uiteindelijk gaan ze allemaal ergens helemaal voor, en in de meeste gevallen is dat hun kind. Mijn moeder is een uitzondering,' zeg ik. 'Maar nu weet ik nog steeds niks over jou, dus vertel eens,'

Brandon
    'Oke kom, we gaan naar buiten, dan zal ik je mijn herengedrag laten zien.' zei ik grijnzend. Ik liep naar haar stoel en trok hem een stukje naar achter zodat ze makkelijk kon opstaan. Daarna legde ik haar arm door de mijne en hield ik netjes de deur voor haar open. 'Was dit meer naar u voorkeur madame?' vraag ik dan netjes.

Felicia
    'Zeg het maar als ik het verkeerd heb.' zegt hij en hij trek me overeind en drukt plots zijn lippen tegen die van mij. Zijn ene hand ligt op mijn rug, en de andere in mijn nek. 'Is dit wat je wilt?' vraagt hij als hij na een tijdje zijn lippen weer weghaalt. Ik baalde, ik wilde niet dat het stopte. Ik knikte. 'Ja..' zei ik zachtjes.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

[Gaat nog iemand reageren op Austin.(Quinn,Brooke,Mia)]

Vanessa Goodman.

"Iets minder mag wel" lachte ik, "Je komt in mijn persoonlijke ruimte, zal Kyle niet leuk vinden". Ik huppelde vrolijk naar buiten en had net besloten hem te pesten door andere talen te gaan spreken. "On y va !".

Tiffany
    'Maar nu weet ik nog steeds niks over jou, dus vertel eens,' zegt ze weer. Nu leuk wat dingen bij elkaar lullen. 'Mijn lievelingskleur is oranje, maar dan van de zonsondergang. Niet zo'n normale oranje. Mijn lievelingseten is vanilleijs. Smurfenijs komt dichtbij.' Wat is nu nog leuk om te zeggen. Alhoewel deze dingen wel waar waren. 'Ik kom uit London, meer de buitenwijken eigenlijk. Oh en mijn lievelingsvak is scheikunde. Iets vergeten?'

Adam
    'nou, dat had je ook gewoon kunnen zeggen,' zeg ik lachend, waarna ik mijn lippen weer tegen die van haar druk. Ik laat haar zakken en zorg ervoor dat haar rug kromt, zoals ze altijd in films doen. Ze hangt nu net boven de grond, en ik zorg ervoor dat ze niet valt, terwijl ik voorzichtig met mijn tong over haar lippen lik.

Mia Amber James

Opeens stopt Austin met spelen door Quinn. Ik deed mijn vinger voor me mond maar het was te laat. Hij stopte gelijk. 'Sorry dat jullie naar mijn valse gezang moesten horen' zei hij. 'Het is niet vals juist heel mooi' zeg ik en ik ga naast hem zitten. 'Speel nog iets' glimlach ik.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Abbeygail
    'de buitenwijken als in de armere gedeeltes, of gewoon niet centraal Londen?' vraag ik nieuwsgierig. Ik vind het interessant om over mensen hun leven te horen, tenzij het perfect is, dan vind ik er geen zak aan.

Brandon
    'Je suis Brandon et j'ai 17 ans et j'habite a Bradford.' zei ik. Met Frans praten had ze me niet, dat kon ik nog wel, andere talen was een beetje een twijfelgeval. 'Et toi?' vroeg ik toen ik buiten op een bankje neerplofte.

Felicia
    Hij lacht en drukt weer zijn lippen op die van mij. Langzaam laat ie me zakken tot net boven de grond en voorzichtig voel ik zijn tong langs mijn lippen gaan. Ik haalde langzaam met mijn vrije hand zijn hand weg achter mijn rug en ging op het gras liggen, de hele tijd hield ik mijn lippen tegen de zijne. Als ik eenmaal lig open ik langzaam mijn mond en voel ik zijn tong langs die van mij gaan. Een warm gevoel verspreidde zich door mijn buik toen ik mijn armen om hem heen sloeg.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Tiffany
    'Het is niet dat we extreem arm zijn ofzo, ik heb altijd genoeg te eten gehad.' Oké niet elke avond, wanneer ik weer eens zonder eten naar mijn kamer werd gestuurd. 'Maar we kunnen niet alles veroorloven. Dus ja, eerder de armere gedeelten.'