• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiffany
    'Ehm, is goed,' glimlach ik. Ik wacht tot ze terug is gelopen en loop dan richting de uitgang. Ik probeer vooral niet het oh zo gezellige gesprek van Brandon te onderbreken. 'Naar welke tuin wil je gaan?' vraag ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon
    Ineens valt ze achterover en ik kan het niet laten om de slappe lach te krijgen. 'Het is lang geleden dat ik zo gelachen heb.' zeg ik als ze weer rechtop zit en ik ben gestopt met lachen. Ondertussen loopt Tiffany langs met een ander meisje en ik besluit maar niks te zeggen, waarschijnlijk was ze toch nog boos op me.

    Felicia
    'Wat maakt jou dat uit?' vraag ik lachend en ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Mascara, lipgloss plakt teveel.' zeg ik dan. Ik haatte lipgloss, het plakte zo erg en mijn haren waaide er altijd in. 'En voor jou dan? Liefde of vriendschap?' vroeg ik. Ik wilde het echt weten, ik wou geen hoop houden als er toch nooit iets zou komen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Stefano

    Ik grijnsde en streelde langs haar kaaklijk. Wat hield ik toch veel van Dawn. Ze was heel erg belangrijk voor me geworden. En ik zou het niet trekken als er iets met haar gebeurde, daarom wilde ik met haar mee..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Quinten is lownley xp
    Iemand die wil kletsn, of hem uit zijn bed wil sleuren xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik voelde even in mijn zak en pakte mijn oortjes er uit.Ik zette een random nummer van mijn ipod op die ik kon meespelen op mijn gitaar. De muziek begon en ik speelde mee op mijn gitaar.Ik sloot mijn ogen even en vergat toen dat Brooke en Mia er ook zaten. Ik begon zachtjes mee te zingen
    [Austin vindt dat die niet goed kan zingen maar dat kan die wel]

    Dawn Mary Claire:

    Hij grijnsde en streelde langs mijn kaaklijn. Ik drukte mijn lippen op de zijne en omhels hem. Wat hou ik toch van hem. Ik kan echt niet meer zonder hem en ik hoopte dat school het goed vond, dat hij meeging. Ik ging met mijn handen door zijn haar en pak zijn gezicht teder vast. Ik laat mijn lippen weer op zijn lippen drukken, maar haal het er niet af.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Als je wil kan je naar de tuin komen]

    Vanessa Goodman.

    Toen ik weer rechtstond keek ik hem met boze blik aan, mijn handen in mijn zij. "Dat is niet netjes Brandon, nooit geleerd dat je meisjes niet mag uitlachen ? Ik ging weer zitten en probeerde een Pokerface te houden.

    Stefano

    Ik beantwoord haar zoen, en zoen haar hartstochtelijk en liefdevol terug. Mijn hand plaats ik op haar bovenbeen en met de andere hield ik haar gezicht teder vast.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Abbeygail
    'Naar tuin 2, met die coole boom en de picknicktafel,' zeg ik en ik trek haar mee naar de tuin. Zodra we daar zijn, klim ik op een van de lage takken van de boom, schop mijn vervelende ballerinas uit en laat mijn voeten bungelen. 'dus, vertel eens iets over jezelf,' roep ik naar beneden, naar Tiffany.

    Adam
    'waarom? waarom moest ik die vraag stellen,' zeg ik zeurend. 'Nouja, ik wil geen liefde zonder vriendschap, want dan is er niks aan. En als je in een vriendschap niet van elkaar houdt, is er toch iets mis met je. Klinkt dat logisch?' vraag ik, in de hoop niks stoms te hebben gezegd.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Dawn Mary Claire:

    Hij beantwoord mijn zoen en zoent me hartstochtelijk en liefdevol terug. Zijn hand plaats hij op mijn blote bovenbeen, aangezien we geen panty's hadden meegekregen. En zijn andere hand hield hij mijn gezicht teder wast. Ik legde mijn ene hand in zijn nek, waarnaar mijn andere onder zijn shirt streelt.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Laten we doen alsof Andrew niet aan die tafel zat xp]

    Brandon
    'Nee sorry, ik ben niet zo goedgemanierd.' zeg ik en ik kijk haar serieus aan. 'Kan jij me niet even leren hoe ik een echte heer kan zijn?' vraag ik dan. Ik had echt lang niet meer zo oprecht vrolijk gedaan en het zo naar mijn zin gehad. Het beviel me best goed zo.

    Felicia
    'Klinkt logisch ja, al was het niet helemaal het antwoord wat ik hoopte te horen.' geef ik zachtjes toe. 'Ik uhm, hoe zit het tussen ons?' vraag ik dan maar en ik kijk hem verwachtingsvol aan, wachtend op zijn antwoord.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (okeej)

    Quinten

    Ik lag al een tijdje in bed en werd steeds beroerder. Ik dacht even na... gewoon je bed uitgaan,, en je wakker maken. Ik stapte uit bed, ging naar de badkamer en ging voor de spiegel staan. ik deed mijnknkleren weer goed en spoelde mijn gezicht met koud warer. Man ik zag er niet uit, nog beroerder daneerst zelf. Mijn ogen waren rood en ik had vrezelijke wlenonder mijn ogen. Dus deed ik maar een zonnebril op, mijn muts en mijn beats. Zo nu werd het geluid om me heen gedempd en scheen het felle licht niet in mijn ogen. Ik was klaar en liep naar buiten. Ik ging naar een tuin toe en hoorde muziek. Geen idee wie of wat maar ik ging er op af.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Vanessa Goodman.

    "Daar ga je spijt van krijgen" grijnsde ik. Ik stond op van mijn stoel en liep tot achter hem. "Een echte heer is géén patattenzak die aan tafel hangt" zei ik terwijl ik mijn mijn hand op zijn buik en rug legde en hem zo recht duwde. "Lachen" zei ik toen, "NIET TE VEEL ! Anders zie je eruit als een mongool". Ik ging voor hem staan en bekeek het resultaat, "Zo perfect," zei ik met een glimlach, nu gedroeg hij zich precies als een nette dame. "Volgende stap ?".