• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Adam
    'blond, zolang ze maar niet van die typische domme blondjes zijn,' zeg ik met een lachje. 'Vriendschap of liefde?' Wat een stomme vraag Adam, zegt een stem in mijn hoofd. Het kan me nu weinig schelen dat het misschien een stomme vraag is, ik wil het antwoord gewoon weten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Vanessa Goodman.

    Ik zag hem grijsen, "Jij denkt dus duidelijk aan mij in zo'n zwart met wit pakje en met grote roze handschoenen met pluimen op aan de bovenkant" zei ik sarcastisch, niet wetende dat hij daar echt aandacht. Ik prutste wat aan de waterval vlecht in mijn haar zodat hij weer goed zat.

    Tiffany
    'ik bedoel niet hier hier, ik bedoel hier op school,' zegt ze. Oke, dat was blond. Het was alleen maar goed dat ik het verkeerd begreep, ze kwam het dus mooi niet te weten. Gelukkig begint ze ergens anders over. 'Jaloers?' vraagt ze. Oké, dit is niet de meest leuke wending van het gesprek. Is zij nu ook al de nieuwe Derek Oglivie ofzo? 'Nee hoor,' zeg ik luchtig. Weer gelogen. Gaat echt goed met mij. 'Waarom zit jij hier?' vraag ik haar. Zo zou ze er niet meer over doorgaan. Dat verwacht ik dan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn Mary Claire:

    'Ik hoop dat ze het goed nieuws vindt, wie weet mag ze me niet.' zei hij en ik begon lichtelijk te grinniken. 'Mijn moeder is dol op schoonszoons' lach ik. 'Ze zeurde de hele tijd of ik nou een vriendje had of niet' zeg ik daarna en kijk hem aan en hij streelt mijn haar. 'Ik wil er sowieso zijn, voor jou.' Ik kijk hem aan en geef hem een zoen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Abbeygail
    Ik merk dat ze van onderwerp verandert en niet helemaal de waarheid spreekt, maar daar heeft ze vast wel redenen voor dus laat ik het maar. 'Mijn moeder was mij zat, volgens mij was het meer mijn stiefvader die mij zat was, en een hekel aan mij heeft. En toen hebben ze gezamelijk besloten dat ik niet meer spoorde. Klopt geen zak van, maar ja, wat kan je eraan doen?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Tiffany
    Nog iemand met ouders die haar haten. Dat ze daar zo open over spreekt. Ik hou dat soort dingen liever voor mezelf. 'Wat vervelend voor je. Maar zo te horen vind je het niet zo erg hier.' Zelf zou ik me er aan irriteren als mensen medelijden tonen. Ik moest toch wat zeggen. 'Het komt wel goed.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon
    Ik lachte. 'Ja, daar dacht ik echt eventjes aan.' zei ik toen, 'Maar zelfs dat stond je leuk, net als dat leuke uniform van je.' zei ik toen ik zelf nog eens naar mijn uniform keek. Ik kon er nog steeds niet bij wie dit ooit bedacht had. Die schoenen, het was echt afschuwelijk.

    Felicia
    'Vriendschap of liefde.' herhaal ik de vraag langzaam. 'Ligt aan de persoon waarmee denk ik.' besluit ik dan maar heel slim te zeggen. Ik wilde niet gekwetst worden door iets doms te zeggen wat hij misschien helemaal niet voor mij voelde.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Abbeygail
    'ik vind het hier inderdaad niet vreselijk, alles beter dan bij mijn stiefvader wonen,' zeg ik luchtig. 'Hé, wil je misschien ergens anders heen, ik vind het hier zo grauw,'

    Adam
    'dat is een heel slim en mysterieus antwoord. Ik houd niet van antwoorden waar ik niks uit kan halen, maar ik vergeef je. Nieuwe vraag, pizza of pasta?' Haar antwoord heeft me alleen maar meer in de war gebracht, ze is heel mysterieus, maar dat vind ik wel leuk. meestal dan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Tiffany
    'Hé, wil je misschien ergens anders heen, ik vind het hier zo grauw,' vraagt ze. 'Uhm best, waar wil je heen?' Ik loop even heen en weer naar de prullenbak om mijn eten en drinken weg te gooien. 'Er is hier niet echt veel te doen.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Stefano

    Ik glimlachte en zoende haar daarna nogmaals. 'Ben benieuwd naar je moeder,' zei ik dan. 'Ze klinkt heel gezellig.' grijnsde ik. Aangezien ze Dawn zo zat te dwingen voor een vriendje.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Felicia

    'Nouhouuu, die is echt veelste moeilijk hoor.' zeg ik als ik met mijn kin op zijn borst ga liggen. Nog steeds zodat ik hem aan kan kijken. 1 hand laat ik zachtjes over zijn wang strijken en de andere leg ik onder mijn kin. 'Oke, dan toch maar pizza. Bellen of smsen?' vraag ik dan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dawn Mary Claire:

    Hij glimlachte en zoende me daarna nogmaals. 'Ben benieuwd naar je moeder,' zei hij dan. 'Ze klinkt heel gezellig.' grijnsde hij, waarnaar ik moet lachen. 'Ze zou je geweldig vinden, net als ik dat doe' zeg ik lief.


    One Who Travels A Higher Path.

    Abbeygail
    'dat weet ik, ik bedoelde meer van, misschien kunnen we naar één van de tuinen, even luchtje scheppen,' zeg ik. 'en de tuinen hier zijn best indrukwekkend,' Ik loop naar de prullenbak en gooi de restanten van mijn broodje weg en drink snel mijn koffie op.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Vanessa Goodman.

    Ik stak mijn tong uit. "Hou maar mooi je mondje" lachte ik. Ik rekte me even uit maar viel achterover met mijn stoel. In plaats van verbaasd rond te kijken begon ik hard te lachen. "Man ik ben een kalf !".

    Adam
    'goeie keuze,' zeg ik goedkeurend. 'Bellen, ik hou ervan om iemands stem te horen als ik tegen ze praat,' Ik begin haar haar te strelen. 'mascara of lipgloss?' echt zo'n typische meidenvraag, maar ik wil altijd al weten wat meisjes liever gebruiken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see