• Kanker lekker allemaal op.
    Echt, jullie denken allemaal dat jullie zo groot zijn of weet ik veel wat maar het kleinste beetje respect voor anderen kunnen jullie nog niet opbrengen. En dan maar zeuren over niemand respect heeft hier voor elkaar. Moet je verdienen hoor.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 13:51 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    9/10 Topics die jij maakt gaat over hoe erg jij je zusje wel niet haat en wat een kutwijf het wel niet is. Dude, get some therapy. That, or you just grow up.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Waarom heb ik therapie nodig? Wil het alleen even kwijt hoor, je hoeft niet te reageren, justsaying. -.-'


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik vind dat je je ongelooflijk aanstelt. Dan poets je je tanden maar een keer later? :') Gaat niemand dood van.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kanker lekker allemaal op anders.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    lol, ik lijk op jouw zusje.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Shellshock schreef:
    Ik vind dat je je ongelooflijk aanstelt. Dan poets je je tanden maar een keer later? :') Gaat niemand dood van.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Cooper schreef:
    Kanker lekker allemaal op anders.


    dafuck? Niet hier op ons afreageren hè.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Iemand hier kan niet tegen kritiek. :')


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cooper schreef:
    Kanker lekker allemaal op anders.

    Sorry, maar dit vind ik eerlijk gezegd niet kunnen... Als je een topic aanmaakt, kan je zo'n reacties ook wel verwachten, en als je dat niet aankan, dan maak je toch gewoon geen topic aan?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Doe is normaal, ga is niet met die ziekte schelden. Nergens voor nodig als jij niet zo hapt op je zusje is het ook niet nodig. Om zulke waardeloze topics te maken.


    Some angels have no wings.

    JE verlaagt je naar een niveau wat je niet eens door heb.


    Some angels have no wings.

    Cooper schreef:
    Kanker lekker allemaal op.
    Echt, jullie denken allemaal dat jullie zo groot zijn of weet ik veel wat maar het kleinste beetje respect voor anderen kunnen jullie nog niet opbrengen. En dan maar zeuren over niemand respect heeft hier voor elkaar. Moet je verdienen hoor.


    En jij bent dan wel de laatste die het verdient, bitch.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cooper schreef:
    Kanker lekker allemaal op anders.


    Whutt..

    Goed, kijk, ik snap je frustratie wel. Ik zou zelf ook wel even gefrustreerd zijn waarschijnlijk. Maar je kwelt jezelf er alleen maar mee als je je er zoveel van aantrekt..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    LOL, verdoening van mn tijd


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ga niet met die ziekte schelden.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague