• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiffany
    Mijn hele humeur was gelijk verpest. Brandon lag nog net niet op de grond van het lachen. Abbey klimt in de boom en schopt haar voeten uit. 'Dus, vertel eens iets over jezelf,' roept ze vanuit de boom. Ik ga op de picknicktafel zitten. Het zou me toch niet lukken om in de boom te komen. 'Ik ben niet zo interessant. Jij daarentegen lijkt me wel interessant. Dus vertel eens iets.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Adam
    ´hoe wil je dat het tussen ons zit?´ vraag ik met een brutaal lachje. 'En jij beantwoordde de vraag niet, dus ik weet toch niet wat het antwoord is waar jij op hoopte?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Abbeygail
    'ik weet niet wat ik zou moeten vertellen, want je bent vast niet geinteresseerd in mijn lievelingskleur en welk eten ik het meeste haat,' zeg ik lachend. 'maar oké, ik heb een hekel aan mijn stiefvader, want hij kan zijn vieze poten niet thuishouden, ik heb een hekel aan mijn moeder omdat ze met die idioot is getrouwd. Ik heb een hekel aan wiskunde omdat ik dat toch niet ga gebruiken nadat ik klaar ben met school. Wil je nog meer horen?' Ik kijk met een lach naar beneden.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Austin
    Het volgende nummer kwam op en ik begon opnieuw te spelen. Als ik gitaar speelde vergat ik gewoon alles om me heen en werd even helemaal rustig. Ik begon wat harder te zingen en hielt nog steeds mijn ogen gesloten.

    Brandon
    'Uhm Vaness, is dit niet meer iets voor meisjes?' zei ik toen ik weer inzakte en normaal keek. 'Ik hoef geen miss te worden hoor, zo heet dat toch?' vroeg ik toen. Een vriendin van me had wel eens aan zo'n verkiezing mee gedaan en ik stond echt te kijken van al het gedoe wat daarmee mee kwam.

    Felicia
    'Hoe wil je dat het tussen ons zit?' vroeg hij en hij lachte brutaal. 'En jij beantwoordde de vraag niet, dus ik weet toch niet wat het antwoord is waar jij op hoopte?' Ik knikte, hij had wel gelijk. 'Je weet echt wel wat ik wil hoor.' zei ik toen. Ik was zo slecht in mijn gevoelens uiten en hij had nu toch wel door dat ik hem leuk vond?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany
    'Hij kon zijn poten niet thuishouden?' herhaal ik verbaast. 'Heeft hij je wat gedaan?' Mijn ouders mogen me niet, toch zouden ze zoiets niet doen. 'Je moet naar de politie gaan, dan is je moeder ook gelijk van hem af.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Stefano

    Ik grijnsde tijdens het zoenen als ik haar hand weer onder mijn shirt voelde en zoende haar verder. Een beetje aarzelend liet ik mijn hand op haar bovenbeen iets omhoog glijden en zoende ik haar een klein beetje ruwer.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinten

    Ik liep verder en de muziek klonk harder. Ik sloeg het hoekje om en zag Austin spelen. Ik ging rustig achter hem tegen een boom aan zitten. Even kon ik me ontspannen.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 21:13 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Mia Amber James.

    Ik geniet als ik Austin hoor zingen en beweeg zachtjes mee op de muziek. Hij kan zingen én gitaar spelen. Ik sta dan op en begin freestyle op de muziek te dansen. Ik mocht dan wel zwanger zijn maar als ik danste vergat ik alles.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dawn Mary Claire:

    Hij liet zijn hand een stukje omhoog glijden op mijn bovenbeen en zoende me klein beetje ruwer. Ik streelde zijn onderbuik en volgde zijn spieren. Met mijn andere hand ging ik door zijn haar en zoende hem ook ruwer terug.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinten

    Ik moet zachtjes lachen als ik Mia los zie gaan op de muziek. "Klinkt mooi he?" grinnik ik. Snel stop ik en verberg ik mijn gezicht in mijn handen. Ik heb een hekel aan koppijn.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Adam
    'Zeg het maar als ik het verkeerd heb,' zeg ik en ik trek haar overeind en druk mijn lippen tegen die van haar.Mijn ene hand leg ik op haar rug, de andere leg ik in haar nek. 'Is dit wat je wilt?' vraag ik na een tijdje.

    Abbeygail
    'Ik ben de helft van de tijd of dronken, of stoned, dus ik denk niet dat de politie me zou geloven. Maar het is oké, hij heeft geboet voor zijn gedrag,' zeg ik en ik spring de boom uit. Ik ga naast Tiffany zitten. 'Nu mag jij vertellen,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Austin
    Ik schik weer op uit mijn gedachte als ik Quinn's stem hoor en stop gauw met spelen en zingen. 'Fuck'mompel ik en schaam me. 'Sorry dat jullie naar mijn valse gezang moesten luisteren'zeg ik. Deam hoe kon ik zo dom zijn om gewoon te vergeten dat hun hier nog zaten,ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan.

    Vanessa Goodman.

    "Je vroeg erom" zei ik toen ik onschuldig mijn handen omhoog stak, "Maargoed, dan nu het echte werk". Ik gebaarde dat hij moest opstaan. Ik liet hem dichterbij komen tot op een meter. "Stap 1" begon ik, "Ik heb werkelijk geen idee wat de eerste stap is".

    Tiffany
    'Ik ben de helft van de tijd of dronken, of stoned, dus ik denk niet dat de politie me zou geloven. Maar het is oké, hij heeft geboet voor zijn gedrag,' zegt ze. Ik snap niet dat mensen naar drank of drugs grijpen als het even moeilijk gaat, dat lost niets op. Zo lekker is het niet.'Nu mag jij vertellen,' zegt ze. Oké goed, overstappen op een ander onderwerp. 'Hoe heeft hij ervoor geboet? Heb je hem iets ergs aangedaan?' vraag ik. Hier was ik toch al benieuwd naar.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”