• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik zie dat Kurt met Sebas en Damon weg gaat en ik zuchte. Ik kijk naar finn en rachel, waarnaar finn iets zegt. 'dude, gaat het echt wel?' vroeg Finn. Ik zucht. 'Ja, het gaat' zeg ik zachtjes en kijk weg van hem. Kurt zou beter van me af zijn. Hij vindt Damon leuk. Opeens zie ik rachel naast me zitten. "er zit je iets dwars, ben je bang dat Kurt een jongen ontmoet en ermee vandoor gaat?" vraagt ze zacht. Ik kijk haar aan. 'Wat denk je zelf, rach' zeg ik bedroeft. 'Blijkbaar vindt Kurt, Damon leuk. Omdat hij elke keer zegt dat hij er zin in heeft om met hem naar die club te gaan' zeg ik en wend mijn blik van ze af.



    (Je doet het goed hoor! ^^)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 16:06 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Hij reed weg en ik kijk even naar buiten. Was het wel een goed idee om gewoon blindelings met Damon mee te gaan naar één of andere club die ik niet kende? Ik miste Blaine eigenlijk meteen al. Ik schudde de negatieve gedachten van me af en probeerde positief te zijn. Nee, Damon vroeg je mee omdat hij je aardig vond. Wees niet de heletijd zo achterdochtig, Kurt. 'Hoe ver is het rijden?' vroeg ik met een zachte stem.

    [Ja, idd. Je doet het idd echt heel goed ;o]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [blaie rach vroeg iets aan je]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Oooh, lol. Ik ga hem even aanpassen!)


    One Who Travels A Higher Path.

    [haahah kan gebeuren.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Niet ver meer' mompel ik, ik grijns.
    Het duurde nog 5 minuten, maar je hoorde nu al de muziek..
    Ik rij nog sneller en kijk naar de club..


    El Diablo.

    Amen Nicholas Elyon
    Drie van de jochies liepen weg, waardoor er twee jongens en het jonge meisje achterbleven in de Starbucks.
    Mijn ogen gleden eerst over het meisje. Redelijk mooi lichaam, wat verhuld was door haar oudbolige kledij, een brede glimlach, en bruine ogen die liefdevol naar één van de jongens keek. Hij was lang - minstens een kop groter dan mij - met brede schouders. Dat klonk als een goed begin maar dan kwam er nog bij zijn licht vettige huid, met een zeer droge T-zone, ogen die een beetje klein waren voor zijn gezicht... hij had behoorlijk wat foutjes maar hij was niet slecht om naar te kijken.
    En dan was er de laatste jongen. Licht krullerig haar, vreemde, voor mij onherkenbare blik in zijn bruine ogen, en kledij waardoor je bijna direct wist voor welk team hij was. Very gay. Oh I give up. Tijd om mezelf bekend te maken in dit gat.
    Met een zelfverzekerde pas loop ik naar eht groepje, mijn koffie in mijn hand.

    'Hallo,' onderbreek ik ze met een glimlach. Ik wachtte nauwelijks op antwoord, om een rare stilte te ontkomen. 'Mijn naam is Amen, ik ben nieuw in Lima. Vandaag aangekomen.'

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 16:07 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    (Heb het aangepast! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik zucht even. "Blaine 1 ding die jongen was helemaal gebroken na alles in het ziekenhuis, hij is smoor op je, de blik in zijn ogen, hoe hij naar je kijkt, je zult niet zo makkelijk van hem afkomen" zeg ik en wrijf even over zijn schouder.
    Ik kijk even op naar het meisje wat zich als een nieuweling voorsteld. Ik glimlach even naar haar "rachel aangenaam" daarna wend ik me weer tot Blaine

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 16:09 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Damon zei dat het niet ver meer was, en ik hoorde de muziek al dreunen. Oké, dit was niets voor mij.. Ik ga liever naar een Broadway musical samen met Blaine. Maar ik kon moeilijk zeggen dat ik niet meer wilde. We kwamen aan en ik deed mijn gordel weer af en stapte uit en keek naar de club. Daarna wachtte ik op Sebastian en Damon. Ik ga die twee dus echt niet uit het oog verliezen hier, ik zou hier niet gaag alleen willen zijn.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik stap uit en zie dat Sebastian al lachend Kurt meetrekt, club Star.. Onze favo club.. Ik loop door de rij met Sebas achter me aan en praat wat met de bewaker.. Tja, vrienden bij een exclusieve club.. Altijd handig.. Ik loop naar binnen, en kijk naar Kurt. 'Gezellig niet!' schreeuw ik over de muziek..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Rachel zucht even. "Blaine 1 ding die jongen was helemaal gebroken na alles in het ziekenhuis, hij is smoor op je, de blik in zijn ogen, hoe hij naar je kijkt, je zult niet zo makkelijk van hem afkomen" zeg ze en wrijf even over mijn schouder. Er komt een jongen op ons aflopen en stelt zich voor. Ik glimlach naar de jongen en steek mijn hand naar hem uit. 'Ik ben blaine, welkom in lima' zeg ik vriendelijk naar de jongen en ik zie Rachel weer naar me kijken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Blaine stelt zich ook voor "blaine hij valt niet op Damon of Sebas als dat is wat je denkt" ik schud even mijn hoofd maar ik ga weer tegen Finn aanliggen. Ik geef hem een kusje op zijn kin.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amen Nicholas Elyon
    'Rachel, aangenaam.'
    'Ik ben Blaine, welkom in Lima'
    Ik had heel erg het gevoel alsof ik iets onderbrak. Oh well. Ik schudde de hand van de jongen - Blaine, wel een schatje eigenlijk, - en plofte neer in een stoel, waarna ik een slokje van mijn koffie nam. Rachel wierp een blik naar Blaine. I herkende de emotie niet, waardoor er een tintelende, irritante emotie in me opkwam. ik schud mijn hoofd lichtjes om de gedachten te verjagen.
    'Dankje, denk ik,' knipoog ik naar Rachel en Blaine.
    'Blaine, hij valt niet op Damon of Sebas als dat is wat je denkt.' Huh, interessant, Drama. Ik leun achteruit in mijn stoel met een ogpetrokken wenkbtauw.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Kurt

    We liepen verder omdat Damon iemand van de beveiliging kende. Zulke gasten zoals Damon konden ook van alles regelen. Ik keek even rond en daarna bleef mijn blik bij Damon hangen. 'Gezellig niet!' hoorde ik hem boven de muziek uit schreeuwen. Nou, heel gezellig. Ik knikte en glimlachte moeizaam. Ik keek even kort naar Sebastian en vroeg me af of hij niet teveel pijn had om hier te komen, maar ik hield de vraag voor me en keek weer naar Damon. 'Zullen we maar wat te drinken halen?' vroeg ik hard aan hem. 'Ik hoef geen alcohol, trouwens.' zei ik er iets zachter achteraan.

    Finn

    Er voegde zich een jongen bij zich en ik glimlachte vriendelijk naar hem. 'Hey, welkom in Lima, ik ben Finn.' stelde ik mezelf voor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.