• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik trek een pruillipje naar Finn.
    "jou pak ik nog" ik mker dat het een beetje raar klinkt en grinnik, ik kijk even naar Damon en Sebastiaan maar ik had geen zin om met ze te praten. Het zat Blaine duidelijk dward.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [oke]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik zie dat sebas en Damon zijn aangekomen om Kurt te halen. 'Veel plezier, Kurt' zeg ik en kijk hem glimlachend aan. Mijn glimlach was niet oprecht en keek Damon even aan. Ze zullen vast wel blij zijn.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Urgh, sad Blaine. I always want to hug him then. <3

    @MissStoran: Thank you. ^^]

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:39 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    [ik heb mijn personage gemaakt, zijn naam is Amen Nicholas Elyon. ^^ Waar kan/mag ik inspringen? :3]


    (Kurt gaat mee met Sebas en Damon. Dan is Blaine alleen, je kan dalijk met hem meeten? Als je dat wilt. ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Ik denk dat ik liever mijn eigen outfits houd,' glimlach ik. 'Ik vind dit toch meer jullie ding.' zeg ik terwijl ik mijn koffiebekertje in de prullenbak gooi en mijn armen even om Blaine heen sla en hem zoen. 'Ik ga je missen,' fluister ik zachtjes in zijn oor waarnaar ik me bij Damon en Sebastian voeg. 'Dus, gaan we?' vraag ik waarnaar ik ze afwachtend aan kijk.

    [@Lizz, misschien kan je inspringen in de Starbucks?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    (Kurt gaat mee met Sebas en Damon. Dan is Blaine alleen, je kan dalijk met hem meeten? Als je dat wilt. ^^)


    [Ja hoor. ^^ Als je even zegt waar blaine is, dan verzinnen we wel iets. (:

    Edit: oh, de Starbucks dus. ^^ okay.]

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:41 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Blaine Anderson:

    Hij slaat zijn armen even om me heen en zoent me. 'Ik ga je missen,' fluistert Kurt zachtjes in mijn oor, waarnaar hij naar hun toe gaat. Ik glimlach zwakjes, maar zegt niets en zucht. Daar gaat mijn relatie met hem.. Hij zou vast nu helemaal blij zijn.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    Ik knik, en laat Sebastian alvast met Kurt naar de auto lopen.
    ´Doei´ grijns ik, en lach wat..
    Ik loop naar de auto en stap in.
    ´Dus, klaar om naar Star te gaan´ grijns ik.


    El Diablo.

    [ugh ik ben moe en lig half te slapen, heeft finn btw al gereaegerd nee toch]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amen Elyon
    Koffie. Dat was mijn enige zorg op het moment. We waren vijf uur geleden aangekomen in dit gat, na een veel te lange reis vanuit Los angeles. en nu wilde ik gewoon rust en koffie. Ik had genoeg dozen uitgepakt voor vandaag.
    Dit was het dus, Lima, Ohio. Saai, stil, ik vond er niets aan. Maar ik zou de meer opwindende plekjes wel vinden in dit saaie dorp. En zo niet, zou ik ze zelf wel maken.
    Ik haal een hand door mijn donkere, toch al warrige haar en loop het centrum van eht dorp in. het is niet veel eigenlijk, maar gelukkig zie ik een beroemd bord vanuit mijn ooghoek. De Starbucks.
    Met een kleine grijns draai ik er naar toen en steek de straat over. Het is niet druk binnen, maar dat had ik ook niet verwacht. Ongeduldig wacht ik tot ik de aandacht van de middelmatige serveester heb, waarna ik aan de toonbank een Mocha Frappuccino bestel. Terwijl ze mijn drankje maakt, laat ik mijn ogen rond de zaak gaan.
    Er zaten wat tieners verderop. Vijf jongens en één dame. Ik keek weg van ze en betaalde voor mijn drankje. Dit was vast niet het spannendste dat hier te beleven viel, toch?

    [Als ik iets fout doe of langere posts moet maken, moeten jullie het maar zeggen. ^^"]

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:50 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [trolol hij moet langer nee grapje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik begon te glimlachen en werd een beetje nerveus omdat Blaine nu niet bij me was. Hij was toch de enige waar ik helemaal mezelf kon zijn. 'Ja, ik heb er wel zin in.' zei ik waarnaar ik mijn hand door mijn haren haalde en mijn gordel vast klikte.

    Finn

    Ik keek even verbaasd toen het drietaal wegliep en richtte me daarna weer op Rachel. 'We zien wel.' lachte ik waarnaar ik naar Blaine keek. 'dude, gaat het echt wel?' vroeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Mooi zo' grijns ik.
    Ik kijk nog even naar de starbucks, en rij dan mijn Ferarri met een rotvaart weg. Op naar star...


    El Diablo.

    Rachel
    Finn merkte ook dat er iets mis was met Blaine. ik stond op en ging naast hem zitten. "er zit je iets dwars, ben je bang dat Kurt een jongen ontmoet en ermee vandoor gaat?" vraag ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan