• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik laat het maar als ze erover praten en staar naar buiten. Ik pak mijn beker en neem een slokje waardoor ik mijn tong verbrand. "verdomme dat is warm!" vloek ik best hard en zucht even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik besluit om Blaine en Kurt maar even wat ''ruimte'' te geven en kijk naar Rachel.'Gaat het?' vraag ik een klein beetje bezorgd aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik "ja dat spul moeten ze niet zo heet maken" mopper ik zacht en ga tegen Finn aanliggen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij knikt, maar ik zie in zijn ogen dat hij teleurgesteld is. 'Oké, ik begrijp het. Dan gaan we niet.' zegt hij zachtjes en glimlacht zwak. Ik zucht, ik maak voor Kurt het wel makkelijker, zodat hij bij Damon kan zijn. 'Jij kan gaan, als je wilt. Ik hoef niet persee mee' zeg ik gewoon en kijk hem aan. 'Je hebt er zin in, Kurt. Samen met zijn tweeën brengt alleen maar problemen tegenover andere jongens' zeg ik en kijk weg van hem. Problemen bedoelde ik eigenlijk mezelf, dan zou ik er niet tussen komen, tussen hun.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Daarom heet het misschien ''warme'' chocomelk.' zeg ik lachend waarnaar ik een klein slokje koffie neem en haar mijn muffin voor houd. 'Wil je een stukje?' vraag ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik schud mijn hoofd "nee dankje" ik sluit even mijn ogen en zucht.
    Finn was lief


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik kijk hem even bezorgd aan, hij gedraagt zich zo.. Anders.. Ik snap niet zo goed waarom, eigenlijk. 'Ik weet het niet, ik wil liever dat jij er bij bent.' zeg ik naar waarheid. Natuurlijk had ik er zin in, maar wel met Blaine. Natuurlijk kan het problemen veroorzaken bij de mensen die een hekel hebben aan homos, maar we kunnen het ook gewoon leuk hebben zonder dat mensen hoefden te zien dat we een stel zijn, als hij daar bang voor is..

    Finn

    'Zei je nou nee?' vraag ik waarnaar ik weer begin te lachen. 'Heb je koorts?' vraag ik nep-bezorgd terwijl ik mijn hand op haar voorhoofd leg. Dit is de eerste keer vandaag dat Rachel nee zegt tegen eten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach "neh ik heb genoeg en ons kleintje ook" zeg ik en open evwen mijn ogen om in zijn mooie bruine ogen te kunnen kijken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij kijkt me even bezorgd aan, maar ik gaf het niet op. 'Ik weet het niet, ik wil liever dat jij er bij bent.' zegt Kurt. 'Kurt, je hebt er zin in, dat zei je zelf. Ik ben gewoon moe en ga vanavond vroeg naar bed. Dus jij kan gewoon gaan, je bent met Damon' zeg ik neutraal. Ik vond het vreselijk dat hij dan met Damon alleen moest zijn en ik had gelogen, ik was niet eens moe..


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik glimlach even en kijk naar Blaine en Kurt. Er hangt een bepaalde sfeer tussen hun die ik niet echt kan plaatsen. Ik eet een stukje van mijn muffin en neem nog een slok koffie. 'Het is bijna tijd voor je verassing.' glimlach ik vervolgens weer tegen Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Kurt

    Misschien wilt Blaine gewoon even rust hebben, omdat hij moe is. Ik zou eerlijk gezegd wel veel liever bij hem slapen dan naar die club gaan. Maar volgens mij wilt Blaine me nu niet bij zich, omdat hij zo aandrukt dat ik wel moet gaan. Ik zou hem gewoon die rust geven. 'Oké, is goed.' zeg ik waarnaar ik hem een kusje op zijn wang geef.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk hem schaapachtig aan en dacht even na. "owja je had een verassing" riep ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wat heb ik gemist :O]


    El Diablo.

    [Finchel & Klaine zitten op dit moment in starbucks. En Blaine wilt niet meer mee naar die club. Omdat hij denkt dat Kurt Damon leuk vindt. En heeft Kurt overgehaald om gewoon met Damon te gaan.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Hello everyone. ^^ Mijn naam is Lizz en ik kom jullie joinen. You know, als dat mag. Nice to meet you all. Mijn karakter is nog in de maak, but that should be done soon.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.