• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brooke

    Ik moest lachen om Austin en Sarah. 'Saartje, natuurlijk wel.' lachte ik waarnaar ik Austin los liet en Sarah even omhelsde. 'Austin was gewoon even zielig omdat iedereen hem negeerde.' verklaarde ik glimlachend naar Austin toe.

    Stefano

    Ik stond nog steeds om me heen te kijken waar Dawn was, maar ik vond haar niet meer. 'Ik weet niet wat je hebt gedaan, maar ik zal het maar meteen duidelijk maken. Als je haar ooit pijn heb je een probleem.' hoorde ik ineens een meisje dreigend tegen me zeggen waarnaar ze weg liep. Zij hoefde zich geen zorgen te maken, ik had al problemen genoeg.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Kyle James Williams

    Ik liet liet los en begon zachtjes te lachen. Het was gewoon komisch. "Niet zo triestig Kyle," lachte ze. "We hebben nog altijd de geniale oplossing, namelijk mobieltje en blindelings kunnen typen" glimlachte ze. 'Maar ik wil je in het echt zien en in het echt kunnen zoen' zei ik jammerend en gaf haar een klein kusje


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiffany
    'Tif, dit ding is gloednieuw, waarom geef je dat zomaar weg? Moet je je ouders niet een keer bellen ofzo?' vraagt hij. Hij gaat op een van de bedden zitten. 'Nee, anders gaf ik hem niet aan jou,' zeg ik neutraal. 'Ze hebben geen telefoon.' Tuurlijk hebben ze wel een telefoon, iedereen heeft er een. Ik moest toch iets verzinnen, dit schoot het eerst bij me binnen.

    [Hoe ging je herkansing Amy? :3

    @xheart zullen we het avond laten worden?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon

    'Nee anders gaf ik hem niet aan jou.' zei ze. 'Ze hebben geen telefoon.' Ik trok mijn wenkbrauwen op. 'Geen telefoon? Ik dacht dat iedereen een telefoon had tegenwoordig.' vraag ik aan haar. Nu wist ik het zeker, de hele tijd van die rare smoesjes, ik geloofde er niks meer van, ze loog, en nog veel ook.

    [Ging best goed, ik hoop dat ik een 6.1 heb, dan ben ik geslaagd haha. x]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dawn Mary Claire:

    Ik pakte weer gewoonlijk mijn mesje uit mijn zak en keekt er naar. Ik stroopte mijn mouw weer omhoog. Ik wou weer pijn voelen, pijn was eigenlijk soort van mijn drugs. ik voelde me dan altijd beter. Ik maakte weer een snee in mijn arm en kreunde van de pijn, maar genoot er wel van. Gelijk depte ik met toiletpapier op mijn snee, om het te laten stolen. Ik zuchte opgelucht en maakte weer een snee. Uiteindelijk stond ik op en deed mijn mouwen weer goed en liep naar buiten.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Hoe laat is het eigenlijk ? Sommige zijn naar de stad, anderen gaan naar binnen omdat het koud en laat is ...]

    Vanessa Goodman.

    Hij zeurde. Ik wist niet dat mannen dat ook konden. Eureka. "Je zal toch moeten doen wat die leerkrachten ons hebben opgegeven hoor" zei ik met een lachje. Ik drukte een kusje op zijn neus.

    [Ben het laatste deel van Geschiedenis leren, daarna neem ik pauze en start terug om 10 na 4 met Natuurwetenschappen, ik kom in de tussentijd wel nog eens]

    Sarah

    'Ah dan is het goed. ' Lachte ik. 'Zie je wel Austin, ze vindt je gewoon zielig.' knipoogde ik naar Austin. Laten we plezier maken het is hier saai aan het worden.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:51 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Austin
    Sara vroeg wat we gingen doen en ik wist gelijk wat we konden doen. 'We gaan drank en eten halen!'riep ik wat een boze blik opleverde van een winkelier waar ik alleen maar om moest lachen.

    Austin
    'Zie je wel Austin, ze vindt je gewoon zielig.'knipoogde Sara naar mij en ik sloeg mijn armen over elkaar als een kleine kleuter. 'Niet leuk!'zei ik en probeerde mijn lach in te houden.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:53 ]

    Sarah

    'We gaan drank en eten halen!' riep Austin . En de winkelier keek nog bozer. Ik vond het hilarisch!! 'Vooral veel drank! ' riep ik nog. Daar heb ik echt nood aan!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Brooke

    'Nouhouu, zo bedoelde ik dat helemaal niet.' zei ik met een pruillipje. 'Nee hoor, Austin. Ik vind jou lief.' lachte ik waarnaar ik me op Sarah richtte. 'Waar wachten we dan nog op?' vroeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Abbeygail
    'eindelijk,' zucht ik dramatisch als Austin zegt dat we drank en eten gaan halen. 'Kom mee,' Ik haak mijn armen door die van Sarah en Brooke, in de hoop dat Austin mee zou lopen. 'Oké, waar kunnen we het beste heen?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Tiffany
    'Geen telefoon? Ik dacht dat iedereen een telefoon had tegenwoordig.' Aan zijn gezicht te zien gelooft hij er niet veel van. 'Blijkbaar niet iedereen dus.' Ik ga naast hem op het bed zitten. 'Je gelooft me niet he?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon

    'Blijkbaar niet iedereen dus.' zegt ze en ze gaat naast me zitten. 'Je gelooft me niet he?' Ik kijk voorzichtig opzij. 'Om eerlijk te zijn,' begin ik, 'Geloof ik er inderdaad helemaal niks van. Het lijkt wel alsof je iets verbergt en de hele tijd smoesjes verzint.' zucht ik.

    [En weer wordt Felicia compleet genegeerd door Adam..]

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:59 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin
    Nee hoor, Austin. Ik vind jou lief.'Zei Brooke en ik grinnikte. 'Jij bent ook lief hoor'zei ik glimlachend en haalde mijn hand plagend door haar heen.'eindelijk,' zuchte Abbey dramatisch na mijn opmerking over drank en eten. 'Kom mee'zei ze en haakte haar arm door die van Sara en Brooke heen. Ik haalde mijn schouders op en liep er gewoon rustig achter aan.