• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dawn Mary Claire:

    Eenmaal toen ik klaar was, had ik mijn tasje gekregen, waar mijn jurkje en vest in zat en liep het winkeltje uit. Hij zou me natuurlijk weer achter me aangaan. Snel draai ik me om en kijk waar hij is. Ik zie hem nergens en loop snel een steegje in, waarnaar ik weer een drukke straatje uit kwam. Ik moest zien te vinden om ergens rustig alleen te zijn, zonder iemand die mij stoorde.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:21 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Austin
    Ik zag Brooke aankomen lopen en ik glimlachte. 'Eindelijk heb ik het leuke groepje weer gevonden'zegt ze glimlachend tegen mij en ik lach. 'Met jou is die toch nog een stuk leuker'zeg ik. Ik wijs ven naar de andere. 'Ze negeerde me net'zeg ik en trek een pruillipje waarna ik weer moet lachen.

    Brooke

    Ik glimlach en omhels hem vrolijk. 'Ah, arme jij,' zei ik lachend waarnaar ik me op de rest richtte. 'Gemeenerds.' grapte ik naar ze.

    Stefano

    Dawn loopt ineens heel snel weg, en ik sta snel op om achter haar aan te gaan. Ik zie haar nog net een steegje in lopen. Wat gaat ze doen? Snel loop ik achter haar aan, maar dan ben ik haar uit het oog verloren..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Austin
    'Gemeenerds' grapte Brooke naar de rest ik begon te lachen. 'Zie veel gezelliger met jou,jij praat wel'zeg ik glimlachend en kijk even de rest lachend aan. 'Heb je al wat gekocht'vraag ik daarna

    Mia Amber James

    Ik kwam terug lopen van het afrekenen. 'Mia' glimlachte ik naar het meisje dat om mijn naam had gevraagd. Ik keek even bezorgd naar Dawn. Ze deinsde achteruit toen hij haar vestje wou afdoen. 'Wacht even ik ben zo terug' zei ik en ik liep naar buiten ik zag Stefano er ook achter aan lopen. 'Ik weet niet wat je hebt gedaan, maar ik zal het maar meteen duidelijk maken. Als je haar ooit pijn heb je een probleem' zei ik dreigend tegen hem en liep toen het steegje in. Ik zag Dawn nergens en maakte me zorgen. Ik kon haar altijd en overal vinden maar hier in een dorpje waar ik nog nooit was geweest wist ik het niet. Ik keek nog achterom en liep toen maar terug naar het winkeltje waar het groepje nog steeds stond. 'Ben ik weer' glimlachte ik flauwtjes.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:42 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dawn Mary Claire:

    Ik loop snel door het drukke straatje en kijk achterom. Niemand te zien. Opgelucht haal ik adem en loop door. Stefano zit teveel op mijn nek. Waarom doet hij zo? Hij is niet verliefd op me, maar doet wel raar. Ik zie een restaurant en ik loop naar binnen, waarnaar ik in naar de wc loop en daar in één van de deuren op slot doe.


    One Who Travels A Higher Path.

    (heey, iets gemist?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Dawn is weggegaan. XD Je kan zo doen, dat stefano nu bezorgd is en dat Mia en hij Dawn aan het zoeken is? Misschien een idee?)


    One Who Travels A Higher Path.

    Sarah

    Ik zag dat Brooke de winkel binnenkwam en naar Austin ging . ' Hej Brooke, ben ik al niet meer goed genoeg voor je? ' Riep ik plagend. En ik zet een gespeelde boze blik op.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Brandon
    'Hou hem maar, desnoods verkoop je hem.' zei ze. Ik keek naar het mobieltje, geen krassen, niet vuil, alles deed het nog. 'Tif, dit ding is gloednieuw, waarom geef je dat zomaar weg? Moet je je ouders niet een keer bellen ofzo?' vroeg ik toen ik op een van de bedden neerplofte.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    xheart schreef:
    Kyle James Williams.


    Ze maakte haar lippen even los wat mij een zielig gezicht liet opzetten. 'Dan te bedenken dat we niet in dezelfde klas zitten morgen de hele dag les hebben' zuchtte ze. Ik dacht er even over na maar lang de tijd had ik niet want ze drukte haar lippen op de mijne. Ze had gelijk we konden elkaar de hele dag niet zien. En mislukte zucht verliet mijn mond omdat we nog steeds kuste.




    Vanessa Goodman.

    Ik hoorde, of meer voelde hij hij een mislukte zucht liet. Ik liet zijn lippen los en begon zachtjes te lachen. Het was gewoon komisch. Ik liet mijn vingers langs zijn wang glijden, "Niet zo triestig Kyle," lachte ik, "We hebben nog altijd de geniale oplossing, namelijk mobieltje en blindelings kunnen typen" glimlachte ik.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:40 ]

    Austin
    ' Hej Brooke, ben ik al niet meer goed genoeg voor je? ' Riep Sara plagend naar Brooke en zette een gespeelde boze blik op. 'Jaloers Saratje?'zei ik plagend en grinnikte even.

    (Ik moet weer gaan >,< )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Ow okee Doeiii]

    Sarah

    'Jaloer?' vroeg Austin. 'Jaloers? Jij bent geen concurrentie! ' riep ik door heel de winkel en ik lach eens . De winkelier werd precies kwaad. 'Seg, wat gaan we doen. Ik ben de winkel beu' vroeg ik.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~