• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:

Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - MyMisery
    Emma Grey - BlueRiver

Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - Huntsman
    Vincent Jasper Trigger - MyMisery
    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Ryan Alexander Scagotti - ShallNotPass
    Lucas Tom Jones - Phootos

Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

[ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:10 ]

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Julliet Sky Parker
    Hij knipoogt naar me en geeft dan als antwoord op mijn vraag.
    'Tuurlijk, dat is mijn favoriete sport!' en ik moet er om lachen.
    'Sure, en laat me raden, je bent er zeker ook heel goed in?'
    Ik was al aardig geoefend in flesje draaien, het lukte me vaak wel om het flesje uit te laten komen bij wie ik wilde, dus dat moest wel goed komen.
    Dan zegt Hannah:
    'Volgens mij liggen wij op dezelfde kamer. Ik ben Hannah trouwens.' dus ze heet toch Hannah.
    'O, Lizz en ik hebben dit jaar een kamergenoot,' zeg ik verbaasd. Hiervoor hebben Lizz en ik altijd met zijn tweeën gelegen.
    'Je kan nu nog ruilen van kamer,' zeg ik grijnzend tegen haar. 'Lizz en ik zijn soms nogal.. ik kan niet precies het juiste woord vinden. Laat ik het er maar op houden dat je dan soms slapeloze nachten hebt.' en ik lach dan. 'Doe jij ook mee aan flesje draaien straks, Hannah?'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Phootos schreef:
    Hej people , ik moet door . Een beetje leren. Tijdens mijn pauze kom ik nog wel eventjes kijken

[Goodluck ^^]

{Ik kan om half 4 weer reageren denk ik.. Zometeen om 3 uur eerst piano les}

Don't be like the rest of them, darling

Hannah Olivia Robinson
    Ik lach even om haar "Nee ik hoor ik wil niet van kamer ruilen, You have no idea how wild i can be" zeg ik lachend 'Doe jij ook mee aan flesje draaien straks, Hannah?' vraagt ze en ik knik "Bring it on" zeg ik lachend en drink mijn tweede flesje bier op.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Julliet Sky Parker
    Ik moet om haar lachen. Ze zei dat ze wild was, dat wilde ik nog weleens zien. Tot nu toe was ze nog best op de achtergrond geweest. En niemand kon zo wild als Lizz en mij zijn. 'We gaan het dadelijk doen, als er eerst wat meer mensen zijn.' we kunnen natuurlijk niet beginnen zonder de tweeling, want dan vermoord Lizz me. En ik drink ook mijn flesje bier leeg en zet het op de tafel. 'En Hannah, waarom zit jij op deze kotsschool.' vraag ik grijnzend. Ik zei altijd kotsschool in plaats van kostschool.

Hannah Olivia Robinson
    Ik grinnikte even en keek haar aan "Mijn ouders zijn voor hun baan overgeplaatst en hebben mij hier toen gedumpd" zeg ik en haal het elastiekje uit zodat mijn haar nu los is en schud er even mee. En kijk haar dan weer aan "En jij dan waarom zit jij hier" vraag ik glimlachend.

Julliet Sky Parker
    'Laten we het erop houden dat mijn ouders dachten dat ik hier netter zou worden.' zeg ik lachend. 'En ik kan je zeggen, het heeft averechts uitgepakt. Maar ja, daar ben ik 17 jaar voor, right.'. Mijn ouders dachten toen ik 15 was dat ik allemaal rare en verboden dingen deed. Zoals roken, drugs, drank. Maar dat was helemaal niet zo. Het enige wat ik deed was graffiti spuiten, en dat was niet eens zó erg.

Hannah Olivia Robinson
    Ik luister naar haar "Ja dat valt wel mee dan" zeg ik lachend "En nu doe je wel drugs, roken, alcohol?" vraag ik haar en kijk haar aan trek mijn jurkje weer glad en kijk even in het rond of er al nieuwe mensen bij gekomen zijn. "Ik heb zin flesje draaien te gaan doen" zeg ik weer lachend.

[ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:28 ]

Lucas Tom Jones

Hannah en Julliet waren druk in gesprek merkte ik. Dus wandelde in naar mijn rugzak haalde er nog een biertje uit en wandelde terug naar Hannah en Julliet. 'Hej, wanneer gaan we flesje draaien?' vroeg ik. 'Eindelijk eens wat feest in de tent brengen hoor. Het is hier doodstil! ' zei ik.

Imagination set us free to be just what we want to be ~

{Alowaa people, Wat is er gebeurt en waar kan ik met Ryan & Daniël heen?}

[ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:40 ]

Don't be like the rest of them, darling

[Ik denk naar de toiletten, we gaan flesje draaien, (;]

Julliet Sky Parker
    'Jullie kunnen het ook gewoon zeggen als jullie elkaar willen zoenen hoor,' zeg ik grijnzend. Beide wilden ze namelijk wel érg graag flesje draaien. 'We moeten gewoon even wachten tot de rest er is. Anders is het niet leuk. We hebben nog maar 2 jongens, jij en Brad. En Brad heb ik de afgelopen 10 minuten ook niet meer gezien.' en het was ook best wel stil. 'Wacht even, dan zorg ik voor een niet-stilte.' en ik loop naar de stereo en zet het geluid aan. Een lekker dance nummer zet toevallig net in, en ik ga in het midden van de toiletten dansen. Ik hield wel van dansen, en Lizz en ik dansten vaak samen, we konden het gewoon goed.

[Julliet staat te dansen in haar eentje, maar ze kan gelukkig wel dansen ;D]

Lucas Tom Jones

'Jullie kunnen het ook gewoon zeggen als jullie elkaar willen zoenen hoor.' zei Julliet en ze liep naar de stereo en zette die heel luid aan. 'Tja, wie weet ! ' lachte ik en deed een gespeelde knipoog naar Hannah. Mij maakt niet uit wie ik zoen zolang ze er maar goed uitzien. En dat doen alle meisjes hier dusja.