• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

    River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

    Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

    Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

    Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

    Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:


    Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - MyMisery
    Emma Grey - BlueRiver

    Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - Huntsman
    Vincent Jasper Trigger - MyMisery
    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Ryan Alexander Scagotti - ShallNotPass
    Lucas Tom Jones - Phootos

    Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:10 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Huntsman schreef:
    [ De reactie komt eraan (: ]


    [YEAH! ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bradley Alex Fletcher

    Iemand bots tegen mij op waardoor ik op de grond val.
    Ik kijk omhoog en zie het meisje van vanmiddag staan, Lizz of die andere?
    Namen onthouden is niet mijn sterkste punt.
    "Sorry." zegt ze terwijl ze haar hand naar me uitsteekt.
    Zo doen we dat dus niet.
    Ik pak haar hand vast en door het gewicht valt zij op de grond.
    Eenmaal op gestaan glimlach ik breed en steek mijn hand nu naar haar uit.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Julliet Sky Parker
    Hij pakt mijn hand aan en ik wil hem net omhoog trekken wanneer hij mij naar beneden trekt. Dan staat hij op, glimlacht breed, en steekt zijn hand naar mij uit. Ik twijfel of ik hem aan moet nemen. Ik neem hem toch maar aan en zeg:
    'Dus als ik het goed begrijp, je drinkt, rookt, en je laat meisjes een soort van voor je vallen. Letterlijk.' en ik trek me aan zijn hand omhoog. Wat niet moeilijk is, aangezien hij best sterk, en ik niet zwaar ben. 'Thsjaa, dat is ook een manier om meisjes voor je te laten vallen.' zeg ik grijnzend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dit is nou al de 4de keer in 2 dagen dat ik iets dubbel post 3: meeehhhh]

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 13:15 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bradley Alex Fletcher

    "Dus als ik het goed begrijp, je drinkt, rookt, en je laat meisjes een soort van voor je vallen. Letterlijk."
    Ze trekt zich aan mijn arm omhoog.
    "Tsja, dat is ook een manier om meisjes voor je te laten vallen." zegt ze met een grijns
    Ik glimlach even.
    "Je hebt het goed begrepen, darling." zeg ik zwoel.
    Ik laat haar arm los.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 13:22 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Julliet Sky Parker
    'Je hebt het goed begrepen, darling.' zegt Bradley, zwoel. En hij laat mijn arm los, en ik ook de zijne. Anders staat het zo ongemakkelijk, right. Dan herinner ik me weer dat ik op weg was om iets op te halen in de kamer, maar dat is nu niet meer van belang.
    'Zin om helemaal los te gaan?' vraag ik lachend aan hem. En ik pak zijn hand en trek hem daaraan mee de toiletten in. Er waren nog steeds heel weinig mensen, maar er zullen er meer komen. De feestjes van Lizz en mij zijn altijd druk bezocht. De muziek staat hard, en ik zie Lizz nergens meer.
    'Vermaak jezelf,' zeg ik dan lachend tegen Bradley.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lizz Jane Parker

    Julliet was al eventjes weg, terwijl onze kamer niet eens zo ver weg was... en nu ik eindelijk weer bij haar kon zijn; wou ik die tijd benuttigen. Ik gaf het niet graag toe maar God wat hield ik van dat kind.
    'Julliet?'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hannah Olivia Robinson
    Ik keek even rond er waren niet veel mensen en ik zuchte even, ik liep naar een tafel waar wat biertjes stonden en maak er snel eentje open voordat ik een slok neem en een hand door mijn haar haal.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Lucas Tom Jones

    Terwijl ik in de toiletten stond , en mijn rugzak net bij de rest van de spullen heb gelegd. Zie ik dat Lizz een beetje ongerust is over haar vriendin die al eventjes weg is. Ik denk dat ik weet waar ze is. Ze is waarschijnlijk bij Brad. 'Hej, ik denk dat ze bij Brad is.' Zeg ik. 'Wil je een biertje terwijl je wacht? Het kan nog wel eventjes duren' Zeg ik en ik gooi een blikje naar haar.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    (@ Phootos: praat met Hannah^^ iets nuttig zou je niet uit Lizz kunnen krijgen, ben aan het leren.)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (@ Phootos: praat met Hannah^^ iets nuttig zou je niet uit Lizz kunnen krijgen, ben aan het leren.)


    haha oke, maar ik ga binnen een half uurtje ook leren. Oh ja Bes, kijk hier eens, dat is iets voor jou. http://weheartit.com/GoldenTrio


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Phootos schreef:
    (...)

    haha oke, maar ik ga binnen een half uurtje ook leren. Oh ja Bes, kijk hier eens, dat is iets voor jou. http://weheartit.com/GoldenTrio


    (Geweldig! Ik heb meteen die user gefollowed ^^)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Lucas Tom Jones

    Een beetje verderop zag ik een meisje helemaal alleen staan. Ik heb me op het begin van de dag voorgenomen om met zoveel mogelijk mensen bevriend te geraken, of meer. Of bevriend , maar we doen meer... Dus ging ik maar eventjes met haar praten. 'Hallo, ik ben Lucas ' Stel ik mezelf voor. 'En ji bent?' vraag ik.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Frodo schreef:
    (...)

    (Geweldig! Ik heb meteen die user gefollowed ^^)


    I did too! Maar euh.. we zijn Off topic bezig, we kunnen er best over ophouden (;


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Lol you guys, dan moet er snel maar eentje van jullie posten dat Brad en Julliet net terug zijn. Want ik heb hiervoor al gepost dat Julliet brad mee te toiletten in trekt ;)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.