• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

    River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

    Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

    Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

    Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

    Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:


    Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - MyMisery
    Emma Grey - BlueRiver

    Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - Huntsman
    Vincent Jasper Trigger - MyMisery
    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Ryan Alexander Scagotti - ShallNotPass
    Lucas Tom Jones - Phootos

    Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:10 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Ik moet nu ook weg, ben ook rond 8 uur terug! Dag tot straks! ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Lizz Jane Parker

    Iedereen leek er zin in te hebben, behalve Daniël en Ryan. Moesten ze echt van zoveel dingen een probleem maken? De rest keek om tenminste rond zich heen om indrukken op te doen, maar zij bleven nors voor zich uit staren.
    'And may the odds...' begon Julliet.
    'Be ever in your favor!' maakte ik haar zin af, waarna ik uitgelaten lachte.
    'En als je bij iemand van je eigen geslacht komt, mag je zelf kiezen of je die gaat zoenen of niet. Het slachtoffer heeft dan niets te zeggen.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Daniël

    Zonder Ryan aan te kijken riepen we er tegelijkertijd 'Happy hunger games!' Achteraan, veel zijn had het toch niet om niets te blijven doen, en daarbij de nieuwelingen hadden waarschijnlijk toch binnen notime door dat de momenten waarop we niets zeiden nooit lang duurden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Julliet Sky Parker
    Ik moest er om lachen. Lizz die mijn zin afmaakte, en Daniël en Ryan die er happy hungergames achteraan zeiden. Ik vroeg me af of ze niet toch mee zouden doen.
    'Come Ryan en Daniël, doen jullie mee?' vroeg ik, op mijn allerliefst glimlachend. Vaak had dat effect op jongens, maar bij Daniël en Ryan waarschijnlijk niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Na Ryan aan te hebben gekeken kon ik tot de conclusie dat we het beide wel zouden overleven als we het zouden doen, en het overgens niet zouden overleven als Julliet zo bleef glimlachen. 'Oke' Andwoorde ik, 'Onder één voorwaarde, als jij stopt met lief glimlachen, het werkt niet en het is eerder eng dan liefelijk' Deel mee.


    Don't be like the rest of them, darling

    Julliet Sky Parker
    'Daar kan ik wel mee leven,' zeg ik lachend. En ik stop met mijn overdreven lieve glimlach. Nu had ik weer jongens waar ik het flesje op kon laten eindigen. Ik ga naast Lizz staan. En lach even naar haar. Dan stuur ik een gedachten telepatisch, ze zal het wel van mijn gezicht af kunnen lezen. *Mission succeed*. Nu ging het echt leuk worden.
    'Oke guys, kring vormen!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Ik ga nu eten ;c kunnen we even wachten met het spelletje tot ik misscien terug ben..??*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Ik ga ook eten, en ik wacht in iedergeval. Ik was van plan om op dit punt te stoppen :3 zodat iedereen gewoon mee kan doen (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik zal ook wachten ^^
    btw: ik vind Lizz één van de fijnste personages om mee te spelen, dat komt door deze hele groep en door Julliet + de sfeer hier (: love you guyssss!]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    *Jee ok dan kom ik zo weer terug c:,, Love you all too <3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    {Mede mogelijk gemaakt door Daniël and Ryan Dat kon ik even niet laten XD}



    I really like you.. Lets all escape to hogwarts!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 18:36 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    (*weerstaat neiging om een lieve gif hier neer te zetten* )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    [Ik zal ook wachten ^^
    btw: ik vind Lizz één van de fijnste personages om mee te spelen, dat komt door deze hele groep en door Julliet + de sfeer hier (: love you guyssss!]


    [Aaawwwhh, dat heb ik dus ook. Julliet dan he, en dan Lizz+ and the others :3 ik denk dat dit gewoon een leuk RPG is omdat we niet met té veek zijn.

    Love you alsooo guuuyyys :3


    ShallNotPass schreef:



    I really like you.. Lets all escape to hogwarts!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bradley Alex Fletcher

    Een beetje in een hoekje keek ik naar het groepje.
    Ze waren van plan om flesje te draaien.
    Ik stak nog een joint op en nam er een hijs van.
    Afwezig staarde ik naar de mooie vrouwen lichamen in de veel te korte jurkjes.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    *Ik ben er weer c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.