• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

    River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

    Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

    Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

    Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

    Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:


    Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - MyMisery
    Emma Grey - BlueRiver

    Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - Huntsman
    Vincent Jasper Trigger - MyMisery
    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Ryan Alexander Scagotti - ShallNotPass
    Lucas Tom Jones - Phootos

    Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:10 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    2[Maar nu ben ik echt door ik ben er morgen om 20 na 12 ofzo DAAAG! ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    (Dag iedereen! Beginnen we rond half 7? want ik heb ook examens en moet in de namiddag leren)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    *Doei iedereen c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Hannah Olivia Robinson
    Ik trok de deur dicht van mijn kamer en liep zachtjes naar de toiletten, op mijn pad kwam ik een spiegel tegen en zag ik het zwakke licht mijn reflectie en ik keek nog eens naar mijn kleren en glimlach snel even ik zou mijn persoonlijkheid eens laten zien dacht ik inmezelf en liep op mijn hakken de toiletten binnen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Julliet Sky Parker
    'Ja tuurlijk,' zeg ik grijnzend wanneer Lizz vraagt of ik ook een flesje bier wil. Ik pak hem aan en drink hem in een keer leeg. Dan ga ik weer grijnzen. Alcohol proeft weer is goed. 'Zo, nu kunnen we dus flesje draaien voor als dat nodig is. Maar doen moeten er wel eerst meer mensen komen.' ik kijk rond en zie dat er een meisje binnen komt. Ik dacht dat ze Hannah heet. Maar ik wist het niet zeker. Daar kwam ik later nog wel achter. Of niet. En ik moet weer eens lachen. Om niets. Zoals gewoonlijk. Ik dacht er even over na om nog wat drank naar binnen te gieten, maar ik besloot om het nog niet te doen. Ondanks dat ik goed tegen drank kon, wilde ik het niet op de proef stellen. En anders ging ik óf alleen nog maar meer lachen... Óf ik werd agressief. Maar meestal het vele lachen. 'O shit, ik ben wat vergeten in de kamer Lizz.' zeg ik dan, en haast me gauw de wc uit. Waar ik vol op iemand botst. Ik stuiterde op de grond. Ik wrijf pijnlijk op mijn kont 'Heel handig Julliet,' mompel ik tegen mezelf. Maar dan zie ik tegen wie ik aan botste, Bradley. Ik moet gelijk weer grijnzen. 'Sorry,' zeg ik met een grijns. Ik sta op en steek mijn hand uit om hem overeind te helpen. Waarschijnlijk laat hij die schieten en staat hij uit zichzelf op, maar dan heb ik het op zijn minst aangeboden.

    [Lol, hoi Bradley :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben er weer :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Frodo schreef:
    (Dag iedereen! Beginnen we rond half 7? want ik heb ook examens en moet in de namiddag leren)


    [Oei, ik moet deze avond om half 7 gaan eten. Mijn mama heeft geen zin om te koken dus wil ze iets gaan eten in een restaurant. ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    *En ik moet straks naar de fysio en weer terug naar school om nogf wat dingen te bespreken omdat ik ga verhuizen :c*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [maar we zijn er wel nu allemaal zowat? ;D

    Alleen ik wacht op reactie van Bradley :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Ja dat is waar c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *En ik ben nog steeds een manier aan het zoeken om Hannah in de groep de krijgen van Liz enzo :3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 12:51 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    *En ik ben nog steeds een manier aan het zoeken om Hannah in de groep de krijgen van Liz enzo :3*


    [Everybody loves Ramon Lizz :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Everybody loves Ramon Lizz :3]


    *Hahah c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [ De reactie komt eraan (: ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.