• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:

Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - MyMisery
    Emma Grey - BlueRiver

Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - Huntsman
    Vincent Jasper Trigger - MyMisery
    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Ryan Alexander Scagotti - ShallNotPass
    Lucas Tom Jones - Phootos

Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

[ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:10 ]

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Lucas Tom Jones

Ik wandel naar de toiletten met mijn rugzak vol drank. Als ik er aankom zie ik dat de 2 meisjes en braid er al zijn. Ik kom binnen en roep :' ah, jullie zijn er al! Ik heb nog extra drank bij . Vodka en bier. Hier ' En ik gooi de tas bij de tafel.

[ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 21:59 ]

Imagination set us free to be just what we want to be ~

(Ik ben zo terug)

We've lived in the shadows for far too long.

Lizz Jane Parker

Luidruchtig liep ik naar de toiletten en viel Julliet om de hals. De docenten dachten toch dat we seuten waren, die zouden zoiets nooit verwachten. Alhoewel, Julliet en ik seuten...
    'Jij bent er echt wel klaar voor.' zeg ik grinnikend als ik Julliet een rondje laat maken.
    'You look fabulouis.'

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

*Ok ik ga even net doen alsof ik nog niet ben binnengekomen ik loop nu een beetje vast c:*

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Julliet Sky Parker
    'Danku danku,' zeg ik lachend tegen Lizz. Ik liet ook haar een rondje maken. 'You look even more fabulouis.' en ik moet lachen. Dan zet ik de muziek aan. Keihard.
    'LET'S PARTY!' schreeuw ik, tegen de twee mensen die er tot nu toe zijn. En tegen Lizz. 'Ik heb nog een leuk spelletje voor vanavond, maar dan moet er wel eerst een fles drank leeggezopen zijn.' ik dacht aan flesje draaien, maar ja, dan moet je wel eerst een lege fles hebben. En ik grijnsde naar Lizz, waarschijnlijk dacht ze aan hetzelfde.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Bradley Alex Fletcher

Ik deed de moeite niet om me om te kleden.
    Er lag een zakje met XTC pillen onderin mijn tas en ik liet het in mijn zak glijden.
    Ik woelde nog even met mijn hand door mijn haar en stap de kamer uit.
    Zacht liep ik richting de feestlocatie.

[ Ik ga zo slapen (: ]

[ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 21:59 ]

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

[Frodo wil je even mijn rol overpakken? Alleen voor dit feestje , want ik moet echt door , ik mag niet op laptop nu. En ik wil niet dat mijn personage het feestje mist.]

[Ik moet ook gaan, dus dan moet Bes of alle rollen zowat overnemen, of we stoppen gewoon even ;D en gaan morgen verder.

Dus, tot morgen everybody! (:]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

jaimyhoi schreef:
    [Ik moet ook gaan, dus dan moet Bes of alle rollen zowat overnemen, of we stoppen gewoon even ;D en gaan morgen verder.

Dus, tot morgen everybody! (:]

[Ik denk dat we morgen best verder gaan dan.]

(zitten ze eigenlijk al op het dak?)

Lizz Jane Parker

'Flesje draaien, natuurlijk! Een fles leegzuipen is geen probleem.' De nieuwe jongen wiens naam ik maar niet kon onthouden kwam binnen met een zak vol bier. Perfecto. Ik nam er eentje uit en zei:
    'Die mag ik eventjes van je lenen, toch?' daarna knipoogde ik en liet mijn tong langs mijn lippen gaan. Zo, nu dacht hij waarschijnlijk dat ik voor hem viel.
    Ik maakte het flesje open door hem tegen de rand van de tafel te duwen en begon meteen te drinken.
    'Jij ook?' vroeg ik aan Julliet.

[ Laten we morgen dan maar verdergaan. Ik ben er vanaf half twaalf. ]

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Ohh.. ben ik echt de enigste die tot heel laat op blijft?

*Hmm ja i guess ik laat alleen mijn persoontje nog even binnenkomen en dan gaan we morgen gewoon verder *

*Nee ik ben meestal nog tot half 1 ofzo op*

Frodo schreef:
    Ohh.. ben ik echt de enigste die tot heel laat op blijft?
    7

haha ik normaal ook, maar 't is examens hé en dan dwingen mijn ouders me om vroeg te gaan slapen.