• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

    River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

    Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

    Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

    Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

    Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:


    Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - MyMisery
    Emma Grey - BlueRiver

    Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - Huntsman
    Vincent Jasper Trigger - MyMisery
    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Ryan Alexander Scagotti - ShallNotPass
    Lucas Tom Jones - Phootos

    Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:10 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Julliet Sky Parker
    Lizz en ik waren aan het dansen. En het was geweldig. Het voelde goed om weer zo met Lizz te dansen. Op een gegeven moment stopte Hannah, die ging nog wat drinken. Op een gegeven moment was ik helemaal uitgedanst en ging wat drinken pakken. Dit keer nam ik cola, ik ging niet de hele avond drank drinken. Ik nam ook een cola voor Lizz mee, 'Hier, cola.' zeg ik dan tegen haar. Waarna ik terug loop naar Daniël en Ryan. 'Ik ben er weer,' zeg ik dan vrolijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Uitgedanst?' Vraag ik haar grijnzend terwijl ik naast me Daniël zijn lege flesje bier tuusen de twee wijsvingers van zijn handen draaien. Zo te zien waren we beide niet echt in de dans stemming, zoizo nu niet met al die nieuwe mensen. Na 3 jaar begon het echt te iriteren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lizz Jane Parker

    Julliet gaf me een cola aan en ging toen weer bij Daniël en Ryan staan. Ik verveelde me; dat gaf ik toe. En op een feestje zou je je niet mogen vervelen.
    'Jongens, het is tijd voor Spin the bottle!'

    (en voor het spelletje kunnen we beter wachten tot vanavond, anders kan bijna niemand erbij zijn)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    *Ja goed idee zullen we dan even stoppen met reageren tot er meer mensen online zijn..??*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (Jap ^^ )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Ik vind het prima, see you guys tonight :3]

    Julliet Sky Parker
    'Dat krijg je er van als er twee jongens niet meedansen,' zeg ik grijnzend terug. Waarschijnlijk vonden ze de newbies gewoon irritant ofzo. Ik kende ze wel, Lizz, Daniël , Ryan en ik waren tergelijk naar deze kotsschool gekomen. 'Jongens, het is tijd voor Spin The Bottle!' hoor ik Lizz dan vrolijk zeggen. Ik kijk naar de jonegns. 'Jullie hebben net zo weinig keuze als ons,' zeg ik lachend tegen ze. Waarna ik van beide een hand pak en ze mee trek richting Lizz. 'Wat denk je Lizz, Ryan en Daniël gaan toch wel mee doen?' vraag ik dan grijnzned aan Lizz.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [What time is tonight? En ik vind het een goede idee ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Lizz Jane Parker

    'Natuurlijk, en anders dwing ik ze wel.' zeg ik knipogend tegen Julliet. We verzamelen ons in een kring en ik pak de eerste beste leeggezopen fles die ik kan vinden.
    'Let the game begin.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Daniël

    'Hebben wij ook nog wat in te brengen?' Vroeg ik hun, het ene moment stonden we alleen en het andere moment had Julliet ons meegetrokken naar Lizz die blijkbaar alletwee vonden dat we mee moesen doen. Ik had er niets tegen om iemand te zoenen, maar hielt niet van dit soort spelletjes.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lucas Tom Jones

    Ik zag dat ze gingen beginnen met 'spin the bottle' . Oh dat was lang geleden , en nog eens meisjes kussen! Daar heb ik geen problemen mee. Samen met de anderen ga ik in een kring zitten. 'Let the game begin! ' Hoor ik Lizz roepen.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Hannah Olivia Robinson
    Als ik hoor dat we flesje draaien gaan doen ga ik snel ook zitten bij de rest van de groep en kijk iedereen vluchtig aan en glimlach even. 'Let the game begin! ' riep Lizz.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Julliet Sky Parker
    'Als jullie echt niet willen, dan doe jullie niet mee,' zeg ik schouderophalend tegen Daniël en Ryan. Het was nog steeds hun eigen leven. 'Doen we dan wel dat je gewoon nog een keer moet draaien als je op iemand van je eigen geslacht uitkomt?' vraag ik. Ik had echt geen zin om Hannah of Lizz te moeten zoenen... En Lucas hoefde nou ook niet perse van mij. 'And may the odds,' begin ik mijn zin. En ik kiijk Lizz aan om mijn zin af te maken.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 17:31 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Gingen we niet wachten tot deze avond met het spel? Want ik moet zo meteen door gaan. En ik ben waarschijnlijk pas rond half 8 - 8 uur terug! ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [We wachten ook. Ik ben er om 8 uur weer.

    Julliet off :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Hmm.. Mn moeder is vandaag weg.. Mn vader die is meerendeels achter huis (Voordelen van in een boerderij wonen) Dus ik claim de computer voor de rest van de avond *Evil laugh*}


    Don't be like the rest of them, darling