• Hey,

    Ik weet niet goed of het hier goed zit, sorry als het niet het geval is, maar ik heb geen flauw idee, waar anders

    Nu, ik weet dat hier al toppic's over waren, maar die zijn allemaal al zo oud....
    Dus....Heeft er hier iemand wattpad?
    De mijne is Shygirlxx


    Byeee


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ik had Wattpad, maar ik vond het niet zo leuk. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ja, ik heb het, maar ik zit er nooit op. De meeste verhalen vind ik daar helemaal niet goed.


    Take me to wonderland

    Ja ik heb het. Maar ik doe niet echt iets mee.


    -

    Ik heb het en gebruik het. Ik ben bezig met een verhaal wat ik eerst ook op Q wilde plaatsen maar dat was me teveel werk :')


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    oh yeah :(


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Gailybell schreef:
    Ja ik heb het. Maar ik doe niet echt iets mee.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Jaa! Ik heb het. Ik ben oopsnarry__
    Maar eigenlijk doe ik er ook niet veel mee. :3

    Ik had het, heb het weer verwijderd.


    Life is hard and then we die

    Ik heb 't. Alleen ben ik mijn naam daarop vergeten, maar ik zal t zeggen als ik t weer weet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb het wel (saritaeatsyou). Maar ik heb er nog geen verhaal opstaan. Zelf lees ik er ook niks op want sommige verhalen zijn echt slecht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kay thanks


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ik heb het. JellyBuddy18. Ik zit er bijna elke dag op. Je moet gewoon goeie stories lezen. Net als op Q heb je slechte en goeie.

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 18:39 ]

    Jaaa, ik heb het, haha, ik lees er alleen Engelse verhalen op though, omdat de Nederlandse vrijwel altijd heel slecht zijn. Volgensmij is mijn account 'emilypls'.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik had het, heb het weer verwijderd.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    mijn naam op WattPad is Croyance, en ookal heb ik er 2 verhalen op staan, eigenlijk zit ik er nooit op.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.