• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

    River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

    Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

    Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

    Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

    Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:


    Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - MyMisery
    Emma Grey - BlueRiver

    Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - Huntsman
    Vincent Jasper Trigger - MyMisery
    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Ryan Alexander Scagotti - ShallNotPass
    Lucas Tom Jones - Phootos

    Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:10 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Hannah Olivia Robinson
    Ik kijk even omhoog naar de jongen en knikte "Tuurlijk" zeg ik met een half glimlachje op mijn gezicht "Doe wat je niet laten kan" en kijk even naar het groene gras voordat ik weer even naar de jongen kijk.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Julliet Sky Parker
    'Ik ben Julliet Sky Parker,' zei ik met een glimlach tegen hem. Ik mocht hem wel, hij ging ook dwars tegen de regels in. 'En dit hier naast me is Lizz Jane Parker.' ik stelde Lizz ook maar gelijk voor. Eigenlijk heette ze Elisabeth, maar die naam gebruikte ze nooit, en die vertelde ze anderen ook nooit. Lizz en ik praatte beide door elkaar heen, en ik moest erom lachen. 'Oke, Julliet en Lizz dus. Kom je vanavond ook naar ons feest?' vroeg ik aan hem

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 21:35 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Maddison Claire Hope


    Het eerste wat ik hoorde was geschreeuw over een feestje, en daar kon ik geen nee tegen zeggen. Ik stak mijn hoofd om het hoekje en stopte mijn flesje 'limonade' snel weg. "Zou ik ook mogen komen?" Fijn stond ik dan in mijn gewone kleren. Mijn , door de alcohol, vast vergrote pupillen en zwak glimlachje. "Ïk heb wel zin in een feestje."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lucas Tom Jones

    Deze avond was het feetsje. Ik zal er zijn. En ze zullen me heus niet betrappen, ik kan feesten zonder betrapt te worden .En als we betrapt worden who cares?
    Een beetje verderop zag Bradley met de 2 meisjes flirten. Ik had ook niets anders kunnen verwachten. De meisjes zijn echt wel hot, en eentje of allebei zal ik wel weten binnen te krijgen . Maar nu hebben ze geen oog voor me. Ik doe het rustig na een tijdje komen ze wel. Ik heb er ervaring mee. Ik moet gewoon op het eerste beste feestje drinken en de aandacht trekken. Bradley ligt toch bij mij op de kamer. Dus we zullen veel samen zijn. God, ik haat het om nu eventjes een ander persoon te hoeven zijn dan dat ik echt ben. Iedereen vindt me zo echt een loser. Ik ben het echt niet gewoon . Dacht ik en ik nam nog een biertje uit mijn rugzak.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Lizz Jane Parker

    In het begin van de zaal zag ik nog een meisje staan en ik kon horen wat ze zei: 'Ik heb wel zin in een feestje.' ik grijnsde naar haar.
    'That's the spirit girl! Bij deze ben je ook uitgenodigd!'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    *zullen we anders zo even fast forwarden naar dat we bijna gaan afspreken in de toiletten..??*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Vincent Jasper Trigger:

    ik ging zitten. "Als ik ga doen wat ik niet laten kan zat ik nu niet hier, maar ergens anders." Mompel ik en leg mijn schoudertas weg. "Ik ben Vin. Of eigenlijk Vincent, maar ik vind het geen leuke naam." Zeg ik en kijk haar aan. "En wie ben jij?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik vind het best hoor :Y) doe jij dat dan?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MoccaSins schreef:
    *zullen we anders zo even fast forwarden naar dat we bijna gaan afspreken in de toiletten..??*


    [Goed plan want ik moet zo dadelijk door.]

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 21:41 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    *Ja ik post dan nu wel even een stukje fast forwarederd <-- Ofzo iets*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Hannah Olivia Robinson
    Ik had net mijn kleren verwisselt voor een wat meer sexy, strak zittend jurkje ik keek in de spiegel en lachte even, als ik wou opvallen en vrienden maken zou ik het niet redden met mijn lieve, verlegen zelf. Ik stapte in mijn witte all stars, hakken waren te formeel dacht ik en deed mascara en oogpotlood op "Here i come" zeg ik lachend en loop met stille passen door het donker naar de toilleten ik dacht nog even aan Vincent ik had hem snel Hannah gezegt en was toen informatie gaan winnen over het feestje.
    Ik deed de deur zuchtend open en stapte de toiletten in.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Lizz Jane Parker

    Ik pakte een kort, strapless jurkje uit mijn koffer en liet dat glimlachend aan Julliet zien.
    'Hiermee verover ik alle harten darling.' Mijn stiletto-hakken en lange ketting gingen er perfect bij. Met een zwarte speld stak ik mijn felrode haren omhoog en ging in een uitdagende pose bij de deur staan.
    'Klaar voor een feestje?'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Lucas Tom Jones

    Ik loop vlug naar de kamer en gooi mijn tas neer. Haal alles eruit , kleed me vlug om en doe het bier in mijn zak. Met de rugzak vol bier en een flesje bier in mijn hand wandel ik naar de toiletten. Let's party! Dat betekent dus, meisjes, alcohol, meisjes in korte rokjes, sigaretten ... en ga zo maar verder.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Julliet Sky Parker
    Ik sta maar heel even voor mijn kast, ik wist al wat ik aan ging doen. Ik pakte mijn mint groene strapless jurkje eruit en trok hem aan. Lizz en ik zien er goed uit. 'Let's party Lizz!' zeg ik vrolijk tegen haar. We nemen alle spullen mee en we lopen naar de toiletten. Daar zijn al een jongen en een meisje. Lucas is er al, en dat andere meisje heet Hannah dacht ik.
    'Dus, jullie dachten zeker, laat ik maar vroeg komen voor dat de drank op is?' zeg ik grijnzend. Ik deed mijn jurkje even goed, mijn borsten kwamen er goed in uit, en hij stond me geweldig, al zeg ik het zelf.

    [Op het plaatje is die niet strapless, maar hier wel ;D]

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 21:56 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Maddison Claire Hope:

    Ik had een nieuw setje kleren uit mijn koffer gehaald. Het bestond uit een simpel shirtje, een short, bretels en natuurlijk schoenen. Ik keek even in de spiegel, mijn haar hing over mijn schouders en was erg..... blauw. Ik liep snelde dehaldoor naar het toilet. Mijn gympen maakte geen geluid. Ik stapte voorzichtig het toilet in

    Vincent Jasper Trigger:

    ik pakte nog snel mijn Ipone en koptelefoon mee. Mooi niet dat ik ergens heen ging zonder. Ik stapte voorzichtig mijn kamer uit. Ik hadnog geen kamergenootje gezien. Ik sloop de gang over. Even leek ikiets te horen maar ik sloop al snel verder. Ik klopte even op de deur van het toilet. "Is daar iemand?" Fluisterde ik.


    We've lived in the shadows for far too long.