• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

    River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

    Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

    Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

    Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

    Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:


    Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - MyMisery
    Emma Grey - BlueRiver

    Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - Huntsman
    Vincent Jasper Trigger - MyMisery
    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Ryan Alexander Scagotti - ShallNotPass
    Lucas Tom Jones - Phootos

    Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:10 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Hannah Olivia Robinson
    Ik zie opeens een jongen mijn richting uitlopen en ga wat rechtop staan Hallo, ik ben Lucas ' Stelt hij zichzelf voor. 'En jij bent?' vraagt hij. Ik kijk hem even aan en lach even "Hannah" zeg ik en schenk hem een glimlach.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Lucas Tom Jones

    Het meisje gaat wat rechtop zitten als ze me ziet. 'Hannah' Antwoordt ze met een glimlach. 'Precies blij? ' zeg ik en ik geef haar ook een glimlach terug. Ze is wel vriendelijk denk ik.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Hannah Olivia Robinson
    "Wat zei je" vroeg ik lachend en schud mijn hoofd even "Ik was even in gedachten verzonken" zeg ik hem en kijk hem aan terwijl ik nog een slokje van mijn bier neem.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Lucas Tom Jones

    'Wat zei je?' vroeg Mia. 'Ik was eventjes in gedachten verzonken' 'Je hebt zojuist zonder het te beseffen antwoord gegeven op mijn vraag.' Ze ik en ik glimlach. Het meisje is best wel grappig.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Julliet Sky Parker

    Ik laat Brad voor wie hij is en loop dan naar het meisje waarvan ik dacht dat ze hannah heet en Lucas. Iedereen verdiende een eerlijke kans om zichzelf voor te stellen, dus dat Lucas eruit zag vanmiddag als een sul betekent niet dat hij het ook was. Nu heeft hij al betere kleren aan. Maar ja, dat zegt niets.
    `Hoi,` zeg ik, me bij het gesprek voegend, `hebben jullie al zin in het feest?' hoewel het feest al begonnen was, en de muziek hard aan stond. Nog lang niet iedereen was er, dus was het nog niet echt een feest.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hannah Olivia Robinson
    Voordat ik antwoord kon geven op Lucas kwam er een meisje naar ons toe, "Hoi" zegt ze "Hebben jullie al zin in het feest" ik kijk haar lachend aan en knik dan "Ja" zeg ik even en drink mijn flesje bier leeg en leg hem op de tafel achter me.

    *Ik moet nu naar de fysio maar ik kan nog wel reageren het is misschien iets langzamer en dan ben ik er even voor ongeveer half uurtje/ uurtje niet als ik stop met reageren c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Lucas Tom Jones

    Hannah kon geen antwoord geven , want er kwam een meisje aanlopen en vroeg of we zin hebben in het feestje. 'Ja, tuurlijk. Wat dacht je anders? Voor feestjes ben ik altijd te vinden. Zolang er maar bier is.' Antwoord ik. Het meisje deed al vriendelijker dan deze middag.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Julliet Sky Parker
    'Voor jullie beide geldt volgens mij, welkom op deze school.' zeg ik met een lach. 'Het zal soms nog gruwelijk zijn, maar vanzelf ontdek je wel waar je wel leuke dingen kunt doen.' en dan pak ik nog een flesje bier en maak die aan de t afel open. Dit keer doe ik er wat rustiger mee, en neem gewoon een paar slokken. 'En Lucas, met wie lig jij op de kamer eigelijk?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [@Fien, je weet toch wel dat Lizz degene was die het meest onvriendelijk deed tegen je :Y) maar goed, Julliet was ook niet de liefste :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lucas Tom Jones

    'Voor jullie beiden geldt volgend mij, welkom op deze school.' zegt ze met een lach. 'En bij wie lig jij op de kamer Lucas?' Voegt ze eraan toe. 'dankjewel, en ik lig bij Brad op de kamer.' Antwoord ik. En ik neem ook nog een biertje.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    jaimyhoi schreef:
    [@Fien, je weet toch wel dat Lizz degene was die het meest onvriendelijk deed tegen je :Y) maar goed, Julliet was ook niet de liefste :3]


    [Ja ik weet het, maar zoals je al zei , Julliet was ook niet de liefste. Liever dan Lizz, maar nu toch liever dan deze middag (; ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Julliet Sky Parker
    'Proost,'zeg ik tegen Lucas als hij ook nog een biertje neem, en ik lach naar hem. Hij viel nog best wel mee. 'Bij Brad zei je hè,'zeg ik dan. 'Brad is ook erg aardig,' en best wel leuk, 'Je zou spontaan homo van hem worden.' zeg ik lachend tegen Lucas. 'Doe je dadelijk mee met flesje draaien,' vraag ik dan aan Lucas. 'Tenminste, als de rest er ook is.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Phootos schreef:
    (...)

    [Ja ik weet het, maar zoals je al zei , Julliet was ook niet de liefste. Liever dan Lizz, maar nu toch liever dan deze middag (; ]


    [Ja, ja dat klopt. ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lucas Tom Jones

    'Je zou spontaan homo van hem worden' zegt Julliet lachend tegen me. Ze is best wel aardig eigenlijk. 'hmm.. Nee dank je . Geef mij maar de meisjes! ' zei ik met een knipoog. 'Doe je dadelijk mee flesje draaien? ' vraagt ze. 'Tuurlijk, dat is mijn favoriete sport! ' antwoord ik.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Hannah Olivia Robinson
    Ik lach even naar het meisje en maak dan mijn tweede flseje bier open "Volgens mij liggen wij op dezelfde kamer" zeg ik opeens tegen het meisje als ik nog eens goed naar haar kleren kijk ik had het zien hangen aan de kastdeur. "Ik ben Hannah trouwes" zeg ik.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.