• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

    River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

    Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

    Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

    Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

    Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:


    Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - MyMisery
    Emma Grey - BlueRiver

    Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - Huntsman
    Vincent Jasper Trigger - MyMisery
    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Ryan Alexander Scagotti - ShallNotPass
    Lucas Tom Jones - Phootos

    Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:10 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Lizz Jane Parker

    Samen met Julliet lopen we naar Daniël en Ryan, waar ons kamergenootje ook staat. Ik dacht dat ze een enorme seut was, maar omdat ze hier bij ons is heb ik mijn mening veranderd. Ik kijk haar glimlachend aan.
    'Zin om te dansen?'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Lucas Tom Jones

    Ik en Hannah wandelden naar Daniël en Ryan. Ik zag dat ze meteen begon te flirten. Eventjes daarna kwam Julliet erbij. En Lizz kwam Hannah halen om te dansen. Ryan, Daniël , Julliet en ik stonden nog samen tegen de muur te leunen.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    ShallNotPass schreef:
    Daniël

    'Ik ben hannah' Hoor ik een meisje zeggen, na even naar haar te hebben gekeken kom ik inderdaad tot de conclusie dat ze nieuw moet zijn, 'Ik ben Daniël' Stelde ik mezelf voor met een korte glimlach en hoorde naast me Ryan daarna 'Ryan' Zeggen. Ik richt mijn blik even op de rest van de mensen als ik Julliet en Lizz naar ons toe zie lopen, bijna direct hoor ik Julliet vragen of we dadelijk ook mee doen met flesje draaien. Ik keek even naar Ryan en besloot toen alleen maar door zijn blik die hetzelfde zij als die van mij 'Mischien, we zien wel' Andwoorde ik, ik had niet echt zo'n zin om nu met al die nieuwe mensen onbekenden te zitten zoenen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hannah Olivia Robinson
    Ik glimlachte even naar de Ryan Daniël en kijk weer even weg als Liz en Juilliet aan 'Zin om te dansen?' vraagt Liz aan mij of dat hoop ik in ieder geval "Lijkt me leuk" zeg ik lachend en loop met haar mee. Ik had niet verwacht dat ze dat zou vragen maar ik ben wel blij.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 16:23 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Ik moet door, iets maken en dan douchen. ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Phootos schreef:
    [Ik moet door, iets maken en dan douchen. ]


    *Ok doeii c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (Hé, Lizz vroeg het wel hoor ;D )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (Hé, Lizz vroeg het wel hoor ;D )


    *Hehe omg ik zag het niet sorry
    Ik was volgens mij echt met iets anders in me hoofd ofzo :Y)*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Frodo schreef:
    (Hé, Lizz vroeg het wel hoor ;D )


    *Hehe omg ik zag het niet sorry
    Ik was volgens mij echt met iets anders in me hoofd ofzo :Y)*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Changed :Y)*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Lizz Jane Parker

    'Lijkt me leuk.' zei ze en we liepen samen naar het midden van het dak. Iemand -geen idee wie- had een spot meegenomen en die richtte ik op ons. Net op dat moment, like it was ment to be, kwam mijn lievelingsnummer op en ik begon wild te dansen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hannah Olivia Robinson
    Ik zag hoe Lizz de spot op ons richtte en ze begon wild te dansen ik lachte en begon net als haar wild te dansen, ik bedoel yolo right. En begin hard en lachend een beetje mee te zingen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Julliet Sky Parker
    Ik had het al verwacht, ze zeiden misschien.
    'Laat me raden, je wilt niet met newbies zoenen?' vraag ik grijnzend. 'Ik moet zeggen, ik zit er ook niet op te wachten. Maar ja, we moeten ze een eerlijke kans geven.' en daarbij. Ik kon zelf nagenoeg bepalen wie ik zou zoenen, kwestie van oefenen. Lizz kon het ook. En dan hoor ik het nummer Like it was ment to be, en ik zeg: 'Ik spreek jullie dalijk,' en ren snel naar Lizz die al als de malle staat te dansen. Ik dans gelijk mee met Lizz. Dit was ons nummer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lizz Jane Parker

    Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat het meisje mijn voorbeeld volgt en ik lach hard. Ze is de slechtste nog niet.
    'Hoe heet je eigenlijk?!' roep ik boven het bonkende geluid van de muziek uit. Maar dan zie ik Julliet op me afkomen en we roepen tegelijkertijd:
    'Ons lied!'

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 16:32 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hannah Olivia Robinson
    'Hoe heet je eigenlijk?!' roept Lizz opeens "Hannah" roep ik snel terug voordat Julliet aan komt en ze samen beginnen te dansen. Ik ga maar gewoon door met dansen en lach af en toe een beetje. Na een tijdje stop ik even en pak nog een flesje bier ik moest gewoon even wat drinken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.