• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

    River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

    Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

    Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

    Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

    Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:


    Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - MyMisery
    Emma Grey - BlueRiver

    Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - Huntsman
    Vincent Jasper Trigger - MyMisery
    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Ryan Alexander Scagotti - ShallNotPass
    Lucas Tom Jones - Phootos

    Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:10 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Lizz Jane Parker

    'Hej, ik hoor dat jullie een feestje gaan bouwen vanavond! En wat is een feestje zonder alcohol? Weet je wat! Ik breng wel wat flesjes bier mee !! '
    hoor ik ineens de jongen roepen. Ik zucht. Zo doe je dat niet jongen. Ik kijk rond me heen maar er is geen enkele docent te zien. Lichtjes wankelend op mijn hakken kruip ik op de tafel en ga erop staan.
    'Wie van feesten houdt komt vanavond naar de toiletten. Mijn zus en ik regelen alles!'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ Oh god, jullie gaan snel.
    Zal ik even mijn post editen en op Lizz reageren of pas jij het aan @Frodo?
    Niet zo snel jongens, ik hou het niet meer bij :33 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Huntsman schreef:
    [ Oh god, jullie gaan snel.
    Zal ik even mijn post editen en op Lizz reageren of pas jij het aan @Frodo?
    Niet zo snel jongens, ik hou het niet meer bij :33 ]


    (reageer maar op mijn laatste 2 posten en ja, ik vind ook dat het uitzonderlijk snel gaat hoor)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hannah Olivia Robinson
    Ik zuchte toen ik de afstandelijke knik van de jongen zag en daarnet was hij nog heel aardig dacht ik. Wat was ik toch een held in vrienden maken dacht ik in mezelf en liep de eetzaal uit, ik liep de grote dubbele deuren uit van het gebouw en liep een stukje door het gras waar ik een grote boom zie en leun er tegen aan. En ik laat mezelf zachtjes zakken en ga op de grond zitten. Ik keek even naar de lucht, ik haat jullie dacht ik in mezelf ik haatte mijn ouders dat ze zomaar weg gingen en mij hier dumpte.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 21:23 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (Iemand???? Maddison, Vincent?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Huntsman schreef:
    Bradley Alex Fletcher

    "Ik wou je alleen nog maar even bedanken voor je hulp." zegt ze zachtjes.
    Ik draai mijn hoofd weer richting haar.
    "Dan ga ik maar weer" zegt ze stilletjes.
    Eigenlijk had ik het niet op die verlege types, maar ze kon best leuk zijn voor een avondje.
    Ik besluit er niet veel aandacht meer aan te besteden en knik.
    "En jij bent?" vraagt een meisje wat er erg aantrekkelijk uitziet.
    Ze leunt naarvoren waardoor de randjes van haar bh te zien zijn. Hot.
    "Bradley." zeg ik, en ik glimlach breed en sexy.
    Ik haal een pakje sigaretten uit mijn zak en steek er een op.
    Ze klimt op de tafel en zegt wat over het feest van vanavond.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    MyMisery schreef:
    (Iemand???? Maddison, Vincent?)

    *Vincent kan wel naar Hannah toe komen c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MyMisery schreef:
    (Iemand???? Maddison, Vincent?)


    (Mijn laatste post was om jouw aandacht te trekken en alle users samen te krijgen ^^ )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Waar zijn Maddison en Vincent?]

    Julliet Sky Parker
    Grijnzend ga ik naast Lizz op de tafel staan.
    'Jup, wij regelen het.' begin ik. 'Maar newbies, o wee als jullie gepakt worden. Dat moeten we niet hebben, want dan is de party zo snel afgelopen.' de vorige keer dat het gebeurde kon ik op tijd wegrennen met Lizz, ik moet grinniken als ik eraan terug denk en kijk even Lizz lachend aan. 'Maar iedereen, wees welkom, en neem mee wat je mee wilt nemen.' en dan trek ik Lizz mee van de tafel af. En zeg tegen Bradley.
    'Zo zo, eerst drinken en daarna roken. Je wilt zeker graag weten wat de consequenties zijn als je dat doet?' vraag ik grijzend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oeps, en dat was twee keer gepost xd.]

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 21:27 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Frodo schreef:
    (...)

    (Mijn laatste post was om jouw aandacht te trekken en alle users samen te krijgen ^^ )


    *Goeie c: ik doe wel gewoon of Hannah nog heeft gehoord dat er vanvond een feestje of wat dan ook is c;*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    -- (Nvm)

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 21:32 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Frodo schreef:
    (...)

    (Mijn laatste post was om jouw aandacht te trekken en alle users samen te krijgen ^^ )



    (Vincent was niet in de buurt van de eetzaal en Maddie komt er dan nu wel aan.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Bradley Alex Fletcher

    "Zo zo, eerst drinken en daarna roken. Je wilt zeker graag weten wat de consequenties zijn als je dat doet?" vraagt ik het meisje wat de hele tijd met haar vriendin zat te fluisteren.
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Boeit mij dat," zeg ik zuchtend. "Die ouwe mokkels kunnen zeuren wat ze willen."
    Ik haal mijn hand door mijn haar en neem nog een hijs.
    "En jullie namen zijn?"

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 21:31 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Lizz Jane Parker

    'En jullie namen zijn?'
    'Lizz en Julliet.' stel ik ons beiden voor. 'En als je wil weten wat voor leuks hier te beleven valt, moet je bij ons zijn.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien