• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 13:23 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Vintain
    'Jup. Alleen het zadeldek aan de voorkant nog even omhoog trekken...' Met mijn tong een beetje uit m'n mond doe ik het even voor. 'Nu ligt het goed. Anders kan het scheuren.' Ik doe een stap naar achteren en kijk eventjes. 'Hmm, nu het lastigste gedeelte... Ik zal het wel even voordoen.' Ik doe weer een stap naar voren. 'Oké, je doet dit "flapje" van het zadel omhoog... Dan doe de singel aan de rechterkant omlaag,' leg ik uit terwijl ik het voordoe. Snapt ze het wel? Eigenlijk heb ik geen idee of mijn 'teaching-skills' wel zo oké zijn, dus af en toe werp ik een blik over mijn schouder heen om te kijken of ze het nog wel volgt. '...en haal de singel onder de buik door naar de linkerkant. Doe het bovenste zweetblad, dat flapje dus, omhoog en maak de singel aan de twee buitenste gespen vast. Niet zo strak. Dat was het zadel. Wil jij het al proberen?' Ik heb echt geen idee of ik het goed uitleg, dus ik draai me een beetje verlegen naar Faith en geef een klopje op haar hals.


    I can't define who I am.

    Nala
    "Euhm,.. Ja. Laat mij maar eens proberen."
    Ik liep naar voren en nam de singel over.
    "Zo?" vroeg ik, terwijl ik deed wat hij me net had uitgelegd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Haha, klinkt grappig XD]

    Luna
    "Cool! En dan vragen we aan de anderen of ze het leuk vinden XD" Ik loop naar Michelle "Papier?" Zeg ik met puppy-oogjes.

    [Moet gaan ;S]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [kom je vandaag nog terug? of niet meer?]


    When you believe your dreams come true

    Vintain
    'Hey, goed gedaan,' grijns ik en knijp in haar hand. 'Misschien beginnersgeluk. Nu het halster.' Ik glip onder Faith's hals door en ga aan haar linkerkant staan. Ik pak Nala's hand en leid haar ook voorzichtig onder Faith door. 'Oké. Aan de linkerkant beginnen is het beste.' De teugels leg ik over Faith's nek. Mijn rechterhand leg ik vanaf de onderkant neus van het dier zodat ze haar hoofd omlaag houdt en hou het kopstuk van het hoofdstel vast. Met mijn vrije hand schuif ik het bit in Faith's mond. 'Dan schuif je nu het kopstuk voorzichtig over de oren...' Ik doe wat ik zeg en leg vervolgens de voorpuk over de frontriem. 'De keelriempjes moeten losjes vast, er moet een vuist tussen kunnen.' Ik pak opnieuw even Nala's hand, maak er een vuist van en stop die even tussen de keel en de keelriem. 'Dit is dus prima. Tussen de neusriem moeten 2 vingers passen.' Dit controleer ik zelf. 'Proberen of snap je het?' glimlach ik. Het hoofdstel vond ik vroeger zelf altijd het moeilijkste.


    I can't define who I am.

    Nala
    Mijn adem stokt even in mijn keel, als hij mijn hand aanraak, maar ik laat me er niet door afleiden. Als hij het vraag of ik het ook nog wil proberen, antwoord ik hem:
    "Nope, is goed. Volgens mij snap ik het wel." Ik kijk hem grijnzend aan.
    "Gaan we dan nu rijden?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Volgensmij heeft nog niemand echt door hoe Vintain echt is mwuahah]

    Vintain
    'Is goed, neem Faith maar mee naar de bak. Ik weet namelijk niet waar die is,' grijns ik. 'Ergens binnen geloof ik.' Gedesoriënteerd schud ik mijn hoofd. Ik moest écht eens een keer op ontdekkingstocht gaan hier.


    I can't define who I am.

    [Player? (soms heb ik toch die indruk)]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Neee dat niet...]


    I can't define who I am.

    [Hmmmm, let me think, kleine tip?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Waar is Elena btw]

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:19 ]


    I can't define who I am.

    [ Als een lieve, beetje onzekere jongen?? ]


    When you believe your dreams come true

    [Binnen aan het eten (denk ik). Ze zal ondertussen wel al klaar zijn en zal daar nu ergens zitten. Heb je haar nodig misschien?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Nou, hij is niet echt onzeker, maar ook geen player... Maar ik ga het niet vertellen mwahaha]


    I can't define who I am.

    [Gay?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe