• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 13:23 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Ps het is een binnenbak mwahah]

    Vintain
    Ze zwaait. Opgelucht laat ik een zucht ontsnappen en loop naar haar toe. 'Hey,' zeg ik nu iets verstaanbaarder. 'Wat gebeurde er?'


    I can't define who I am.

    Sanne
    'Heey,' zeg ik hijgend. 'Ik ging even op hem zitten tijdens het grazen maar toen had meneer weer eens last van zijn ondeugende trekjes.' en ik wijs naar Solero.


    When you believe your dreams come true

    Vintain
    Solero ook weer... Ik liep naar hem toe en streek met mijn hand langs zijn flank. 'Nou ja zeg. Ik heb hem wel gemist.' Dan kijk ik even naar Sanne. Eigenlijk weet ik niet of ik het moet zeggen, maar het floept er toch uit. 'En jou ook.' Waarom schaam ik me nu? Al 2 jaar hebben we elkaar niet gezien, dan is het toch normaal om zoiets te zeggen..


    I can't define who I am.

    Sanne
    'En jou ook.' hoor ik hem zeggen. Verschrikt kijk ik hem aan, en voel mijn wangen rood kleuren. Nee Sanne zo moet je niet denken hij bedoelt het gewoon als vrienden denk ik bij mezelf. 'Ja' pers ik eruit. 'Ik jouw ook, we hebben elkaar zo lang alweer niet gezien.' snel zet ik een overtuigend glimlachje op.


    When you believe your dreams come true

    Vintain
    Ik verkeer een beetje in tweestrijd, twijfelend over wat ik moet zeggen. Normaal heb ik dit nooit. Maar goed, het is toegestaan omdat dit wel een beetje 'awkward' is. '2 jaar? Waarom ben je hier ineens eigenlijk?' ben ik toch wel nieuwsgierig. Gewoon safe onderwerpen...


    I can't define who I am.

    [Sorry dat ik ff niet reageer, maar ik zag dat het plaatje van Merkur in de story -volgens tinypic- verwijderd is. Dus hier is hetzelfde plaatje opnieuw geüpload ^v^
    http://i46.tinypic.com/aouwro.jpg]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Elena
    Mijn ontbijt was op en ik besloot om nog even te rijden met Sunny. Ik liep naar de stallen en ging meteen door naar de zadelkamer. Daar nam ik eerst een paar borstels en zijn bandages uit mijn kastje. Ik liep naar zijn box en deed de hem open. Ik begon hem te borstelen en toen dat gebeurd was, deed ik zijn bandages om de enkels van zijn voorbenen. Ik ging de borstels terug leggen en haalde mijn westernzadel, het hoofdstel, de singel en de zadeldoek uit mijn kastje. Ik liep met alles terug naar zijn box, het was al een wonder dat ik het allemaal tegelijk kon dragen, want het zadel was nu niet bepaald één van de lichtste, en begon hem op te zadelen. Toen ik klaar was, liep ik met hem de stallen uit. Ik keek wat rond en zag toen de binnenpiste. Ik liep erheen en zag dat Sanne en Solero, Nala en Faeth en Vintain er al waren.
    "Bezwaar als ik even kom oefenen?" vroeg ik. Ik mocht dan wel vakantie hebben en hoefde niet meteen nog wedstrijden te doen, toch was het het best dat ik bleef oefenen met dressuur.

    [Wow, die is lang o_O]

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 22:36 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Heeeeel snel een laatste reactie]

    Luna
    "Oké, en toen was Michelle weg" Ik zucht en begin te zoeken. "Papier, papier, papier.." Langzaam maak ik er een deuntje van terwijl ik het huis doorzoek. Ik tik met mijn vingers op alles wat ik tegenkom in de melodie.. maar uiteindelijk heb ik dan ook papier gevonden. Ik had moeten weten dat er bij de printer papier lag. "Tada" Ik loop superdroog met het papier naar de keukentafel/eettafel, leg het er neer en leg de pen -net ook bij de computer meegepikt- erbij. "Right. Planning"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sanne
    Nu weet ik het zeker, want hij stapt op een ander onderwerp over. 'Nou,' begin ik en ik bloos een beetje. 'Op dit moment hebben we het niet zo breed thuis en de stalling van Solero werd gewoon te duur. Dus wilden mijn ouders hem verkopen omdat er bij ons verder geen stalling in de buurt is. Natuurlijk ging ik in protest en zei dat ik wel een goedkope stalling zou vinden. Dus toen kwam ik bij het idee dat Michelle mischien wel stalling had. Goed gegokt,' grijns ik. 'Ik zei tegen mijn vader dat alles geregeld was en hij wilde mij wel brengen. Toen ik hier aankwam hoopte ik maar dat het kon.' 'en de rest weet je,' lach ik weer wat meer ontspannen.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 22:45 ]


    When you believe your dreams come true

    LaCerise schreef:
    {Ik ga vanavond naar een feestje en ik moet helpen met voorbereiden dus ik reageer vandaag niet :c}


    [ Hoe was je feestje?? (A) ]


    When you believe your dreams come true

    Nala
    Ik wacht geduldig tot hij terug zou komen. Erop kruipen zou ik waarschijnlijk wel kunnen alleen, maar ja... wat dan?
    Dan zat ik daarboven te wachten. Nope, beter dat ik gewoon even wachtte tot hij klaar was. Ik hoorde Elena vragen of er bezwaar was als ze ook even ging oefenen.
    "Nee, hoor." antwoord ik glimlachend. "Hoe meer zielen hoe meer vreugd en.... hoe meer mensen mijn faals van de eerste rijles gaan kunnen zien."
    Ik haal grijnzend mijn schouders op. Ah ja, iedereen was ooit zo begonnen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Feestje was gezellig, het begin met een hele slecht actie film en eindigde in verstoppertje ^^ Het meisje dat het feestje gaf had (samen met mij en een paar anderen) brownies en cakejes en boterkoek gebakken, dat was echt mummie Ow en mijn beugel gaat er vandaag eindelijk uit c: en o ook dat te vieren ga ik daarna shoppen c: dus ik schrijf nu ff snel een reactie en dan ben ik een tijdje offline}
    Michelle
    Omga naast Luna zitten
    'Zo, waar kunnen we het beste mee beginnen?' vraag ik aan haar, 'De spullen inpakken die we al hebben of inkopen doen in het stadje? Aangezien het stadje best ver is, maar het wel prettig is om pas te gaan pakken als er alleen hebben...' Bedenkelijk kijk ik voor me uit, hopend dat Luna een goede oplossing heeft.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [ Oew gezellig, en lekker :D. Mijn beugel is er ook ongeveer een maand uit, dat is echt fijn! ]

    Sanne
    'Nou, ik breng Solero maar weer eens terug naar zijn stal. Dan kun jij weer verder met lesgeven.' zeg ik tegen Vintain en ik wijs naar Nala die daar aan het wachten is. 'Succes!' roep ik naar Nala en draai me om richting de stallen. 'Zo dondersteen,' praat ik gezellig tegen Solero. 'Ik zet jou snel weer in je stal want ik zou Luna en Michelle nog helpen.' ik klik het halster af en ruim hem op. Daarna loop ik snel naar het woonhuis en in de keuken aangekomen zie ik Luna en Michelle al zitten. 'Hulp nodig?' vraag ik.
    'Het is handig om alles eerst op een rijtje te zetten,' bedenk ik.
    'Wat we allemaal moeten doen voordat we hier weg gaan, wat we mee moeten nemen, wat we moeten inkopen en daarna kunnen we alle taken verdelen.' 'klinkt dat wat?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 10:36 ]


    When you believe your dreams come true

    [Jeej, mijn beugel is er al dik een jaar uit XD]

    Luna
    Mijn gedachten over Michelles vraag worden verstoord doordat Sanne binnenkomt, maar dat vind ik niet erg. Ze zou tenslotte nog helpen. "Zo ongeveer. Als we nou eerst bedenken wat we moeten hebben, kunnen we daarna kijken wat we al hebben en weten we dus ook wat we nog moeten kopen. Dan moeten we inderdaad nog bedenken wat we moeten doen voor we hier weggaan" Ik glimlach naar Sanne "en kunnen we taken gaan verdelen. Het inpakken gebeurt denk ik pas op het laatst, of tegelijk met de laatste klusjes hier"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Michelle
    Ik schud mijn hoofd terwijl er een glimlachje over mijn lippen speelt.
    'Jullie zijn veel te slim, dus wat hebben we nodig... Eten, drinken, warme kleding, tenten, dekens voor de mensen en paarden, fotocamera's,' som ik op, 'Eeh, weten jullie nog wat?'

    {OMG mijn tanden zijn nu mooi en wit en recht o.O, ik ga zo hyperactief rondjes rennen door het huis, eerst een koekje eten ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page