• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 13:23 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Vintain
    'Oké... Als je je kuiten een beetje aandrukt gaat Faith over naar draf. Je gaat hier een beetje van bonken in het zadel, dus daar moet je niet van schrikken. Daarna leg ik wel uit hoe je moet lichtrijden of doorzitten.' Ik bijt op mijn wang en grijp de teugels nog iets steviger vast. Nadat ik het verhaal van Elena heb gehoord ben ik ineens een beetje gespannen, ook al weet ik dat dat soort dingen kunnen gebeuren...


    I can't define who I am.

    Luna
    "Strak plan" Grijzend geef ik Michelle een high-five en sta dan op. Rustig loop ik naar de kamer waar ik slaap en pak verschillende kleren bijeen. Het komt er vooral op neer dat ik spullen pak die uit laagjes bestaan, zodat ik dingen aan en uit kan trekken zonder duizenden setjes te dragen. Scheelt heel veel bagage.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik knik en geef zachtjes benen.
    Meteen begon ik op en neer te botsen als een drilboor. Ik moest onbewust grijnzen. Dit zou er vast heel grappig uitzien van op een afstandje. Ik wachtte rustig op verdere instructies.

    Elena
    Ik begon te spinnen met Sunny en keek ondertussen toe hoe Vintain les gaf aan Nala. Ik begon wat te grinniken toen Nala op en neer ging in haar zadel. Ik besloot achter haar te gaan rijden en luisterde mee naar wat ze vertelden.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Vintain
    Ik probeer mijn lach in te houden en bijt proestend op de binnenkant van mijn wang terwijl ik rustig meejogg. 'Dit is niet zo fijn lijkt me,' zeg ik en kijk eventjes Nala's kant op. 'Als je iets comfortabeler wilt zitten ga je staan en weer zitten in de maat van de passen van Faith. Als je uit het zadel wordt geduwd door de beweging van je paard, kom je dus iets uit het zadel door in de stijgbeugels te gaan staan. Je gaat weer zitten als het paard zijn benen weer neerzet.' Leren lichtrijden had ik altijd verschrikkelijk gevonden en ik kon het niet gelijk in de eerste les. Mijn geduld was ook niet zo geweldig maar ik probeerde het voor Nala. 'In het begin moet je even zoeken naar het juiste ritme... Je komt dus uit het zadel als het buitenvoorbeen van Faith naar voren gaat. Kijk naar de schouders van Faith, dan kan je dit zien,' merk ik op. 'Als je op het verkeerde been lichtrijdt, dan moet je een pas doorzitten. Hierbij blijf je een pas zitten in het zadel, alsof je even vastgeplakt zit.' Wat een verschrikkelijk lange uitleg, ik was echt in slaap gevallen als ik Nala was geweest. Rustig jogg ik door terwijl ik de teugels vasthou.


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik knikte gewoon en beet onzeker op mijn lip, terwijl ik het juiste ritme probeer te vinden. Eerst bleef ik nog een tijd op en neer schokken, maar ik kijk koppig naar Faith's schouder en blijf proberen. Heel plots had ik het ritme te pakken. Ik was zo verwonderd dat ik bijna vergat verder te doen. Nog een beetje stuntelig en onvast in het zadel begon ik op een neer te bewegen met de stappen van Faith.
    "Hé! Het lukt!" riep ik blij uit.

    Elena
    Ik luisterde geamuseerd naar de uitleg van Vintain en keek dan hoe Nala het ervan afbracht. Ik draafde rustig achter haar aan en glimlachte toen ze "Hé! Het lukt!" riep. Ondertussen bleef ik achter haar draven, ik had het geluk dat ik gewoon mocht doorzitten in mijn zadel.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Vintain
    Ik glimlach oprecht. 'Je bent een snellere leerling dan ik dacht!' Het doet me goed om haar blij te zien. 'Doorzitten doen we wel een andere keer... Wat denk je ervan om het alleen te proberen?'


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik slikte even, maar knikte toen toch.
    "Ok." Ik probeerde me een beetje te ontspannen, terwijl ik wachtte tot hij Faith los zou laten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Hoe weet Nala wat het buitenvoorbeen is? XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sanne

    ´Ja dat is ook goed,´ zeg ik nadenkend. ´Waar moeten we al onze spullen neerleggen? Ik neem aan dat het handig is als we als onze spullen bij elkaar leggen? vraag ik. ´Ik loop zo ook wel even langs de bak om te zeggen dat als ze klaar zijn hun spullen bij elkaar moeten zoeken.´


    When you believe your dreams come true

    Luna
    *Verzamelt spullen*

    [Morgen schrijf ik mezelf wel uit XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {vanaf nu antwoord ik dus weer met mijn profiel ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Rustig breng ik Faith tot stilstand. 'Wel stappen natuurlijk,' glimlach ik geruststellend. 'Om Faith te laten beginnen met stappen, moet je gewoon zachtjes je kuiten iets aandrukken. Om te sturen, moet je eerst kijken waar je heen wilt. Hierdoor beweeg je onbewust je lichaam al die kant op en is meestal al een signaal voor het paard om die kant op te gaan. Meestal is het toch nog nodig de teugels te gebruiken, aangezien sommige paarden niet altijd luisteren,' grijns ik, laat de teugels los en loop iets naar achteren. 'Als je naar links wilt, beweeg je je linkerhand zachtjes naar je toe. Doe dit niet te snel, dan wordt Faith ineens in zijn mond gerukt en dat is waarschijnlijk niet zo'n prettig gevoel Als je rechts wilt, breng je je rechterhand iets naar je toe, natuurlijk.' Ik denk even na. 'Ohja, als je wilt stoppen breng je je beide handen iets naar je toe. Ga ook wat naar achteren zitten door je bekken naar achteren te 'kantelen', zeg maar. Ik zal rustig met je meelopen maar ik hou je gewoon niet meer vast.' Ingrijpen zou makkelijk kunnen, maar Faith zag er niet heel ondeugend uit.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 19:32 ]


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik knik en druk zachtjes met mijn kuiten in de buik van Faith. Ik deed wel voorzichtig: ik hoorde de verkoper het nog zeggen.
    'Ze is nogal gevoelig op haar buik, geef dus niet te hard benen, anders schiet ze meteen weg.'
    Heel zachtjes dus, duwde ik mijn kuiten in haar buik en ze begon stilletjes te stappen. Ik voelde dat ze een beetje nerveus was. Ze wou waarschijnlijk wel meer dan gewoon wat rondstappen, maar ja... ze zou pech hebben.
    Misschien dat Vintain er straks wat mee rijden, gewoon dat ze zich even kon laten gaan.
    Ik zette de gedachten uit mijn hoofd en concentreerde me gewoon op waar ik mee bezig was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Ik knik goedkeurend en kijk hoe ze het ervan afbrengt. Als Nala in de buurt van de A komt, begin ik weer te praten. 'Kan je van die letter A die daar hangt...' Ik wijs even, 'oversteken naar de letter C?' Zo kan ze misschien nog oefenen met sturen, aangezien ze nu alleen de buitenhoefslag blijft volgen.


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik knik en doe wat hij gezegd had. Wanneer ik bij de A ben, kijk ik richting de C en trek ondertussen mijn hand zachtjes naar me toe. Ik stap rustig de bak over, tot ik bij de C uitkom. Daar volg ik weer de buitenhoefslag en kijk dan grijnzend naar Vintain.


    “To live will be an awfully big adventure.”