• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 13:23 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Sanne
    ´Uhm, een EHBO-koffertje, een kaart van de omgeving?´ zeg ik en schrijf snel alles op. ´Owja en zadektassen om daar ook spullen in te doen en sowiezo een hoevenkrabber voor als de paarden een steentje in hun hoeven krijgen en ook halster+halster touwen.´ bedenk ik nog. ´Hoe lang blijven we eigenlijk weg?´ vraag ik dan aan Michelle.

    [ zijn jullie trouwens allemaal al vrij van school? ik zit nog midden in mijn tentamens en moet volgende week nog gewoon naar school :( ]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 15:15 ]


    When you believe your dreams come true

    Michelle
    'Nice, goed dat je er aan denkt, misschien is het beter als ieder paard z'n eigen borstels en spullen bij zich heeft. Ik denk dat we zo lang weg kunnen blijven als we willen, ik heb tenminse aan niemand verplichtingen.' Vragend kijk ik Sanne en Luna aan, 'Weten jullie of de rest om een bepaalde tijd terug moet zijn? Dan kunnen we daar rekening mee houden.
    {Ik heb nu vakantie, alleen nog cijfers en rapport ophalen, boeken inleveren en een uitje naar Walibi ^^ Maar veel succes met je tentamens (flower)}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Sanne
    ´Ik weet het, ik weet het.´ grijns ik. ´Mij maakt het niet uit hoelang, ik weet niet wat de anderen willen want ik ben om precies te zijn...´ kijkend op de klok. ´Hier nog maar net 2 uur en 5 minuten.´

    [ gemeen, haha maar jullie moeten zeker weer eerder beginnen met school. Ik woon in het noorden (drenthe) dus wij hebben pas vet laat vakantie. Bedankt :) nog 4 te gaan en dan hopen dat ik overga xD ]


    When you believe your dreams come true

    Vintain
    Ik besluit Nala niet langer meer te laten wachten en ga naar haar toe. 'Als je je linkervoet gewoon in de stijgbeugel zet kan je je andere been er gewoon overheen zwaaien,' zeg ik glimlachend en neem haar even in me op. Ze ziet er niet heel verlegen uit, wat ik vreemd genoeg wel was mijn eerste rijles. Ik was echt verzot op paarden maar toen het erop aan kwam pieste ik zowat in mijn broek.


    I can't define who I am.

    {Reageer even met Yara haar profiel, omdat ik tot donderdag bij haar blijf slapen ^^}
    Nala
    Ik knik en doe wat hij zei. Ik spring een paar keer op en neer en met een laatste sprong, trek ik mezelf omhoog. Ik zwaai mijn been over Faith's rug en kom goed neer. Ik kijk trots op hem neer, alsof het echt een prestatie was om er zo op te kruipen.
    Nu ik hier zo hoog zat, besefte ik dat ik echt mijn eerste paardrijles kreeg. De zenuwkriebels kwamen op in mijn buik, maar ik duwde ze gewoon weg. Ik grijnsde enthousiast naar hem.
    "Oh my god. Ik ga echt rijden!" zeg ik plots.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Oké prima! Ik ben maandag naar Walibi geweest, hoef nu alleen mijn boeken nog maar in te leveren. Jeeej]

    Luna
    "Geen idee. Maar anders kwamen ze hier niet op vakantie, toch? BTW, we moeten ook een klein mesje meenemen voor het geval dat we ergens vastzitten ofzo. Dan moeten we de teugels door kunnen snijden om de paarden te laten ontsnappen"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Vintain
    Ik klap geamuseerd als Nala goed zit en grijns bij het horen van haar plotselinge woorden. 'Dat ga je zeker...' Aangezien ik nog nooit les had gegeven, legde ik de opties bij Nala. 'Moet ik eerst even met je meelopen of wil je gelijk zelf rijden?' Ik wost ook helemaal niet of ik het zelf wel goed deed, dus vanbinnen was ik ook wel een beetje zenuwachtig.


    I can't define who I am.

    Nala
    "Euhm... zou je het erg vinden om even mee te lopen?" ik zou me beter op mijn gemak voelen als ik wist dat hij in de buurt was.
    De gedachte alleen al om straks echt te beginnen rijden... ja, de zenuwen kwamen nu echt opspelen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Vintain
    'Uw wens, mijn bevel.' Rustig pak ik de teugels en leid ik Nala samen met Faith naar de buitenhoefslag. Faith begeleidend over de buitenhoefslag laat ik haar een stuk of 2 rondjes stappen. 'Hoe voelt dit? Vind je het niet saai, alleen zitten en niks doen?' glimlach ik. Om eerlijk te zijn had ik bij het paardrijden behoefte aan snelheid, maar ik had niet het gevoel dat ik verder zou gaan dan draf de eerste les. Tenzij ze dat wilde natuurlijk.


    I can't define who I am.

    Michelle
    'Slim idee,' zeg ik tegen Luna, 'dat zetten we er ook bij.' Dan werp ik mijn hoofd in mijn nek en kijk geconcentreerd naar het plafond, in mijn hoofd na gaand wat we al hebben en of we nog iets missen.
    'We kunnen in ieder geval van deze dingen al kijken of we ze hebben, misschien komen we dan, terwijl we zoeken, andere handige dingen tegen. Ik denk dat we, als ze allemaal terug zijn, iedereen een lijstje moeten geven waar alles op staat wat we nodig hebben. Dan leggen we onze eigen spullen op ons bed en de rest, zoals EHBO koffert et cetera, leggen we op de bank.' Verwachtingsvol kijk ik Luna en Sanne aan.
    'Goed idee?'


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Luna
    "Het klinkt in ieder geval al goed" Zeg ik nadenkend. "Spullen verzamelen dan maar?" Ik sta al bijna op.

    [OMG ik hou van IJslanders! Ik heb er vandaag eindelijk weer op mogen rijden, aangezien ze bij mijn paardrijden er niet zijn ;( Maar het was weer gáááááf ;D (Alleen nu moet ik dus 6 weken afkicken GRR)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Ik vind het niet saai, maar het mag wel wat sneller." ik kijk glimlachend op hem neer. Ik voelde me een klein beetje kalmeren, terwijl ik gewoon rustig met Faith rondstapte. Het feit dat Vintain dichtbij bleef deed er ook goed aan.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Luna
    Vragend kijk ik de gezichten van Michelle en Sanne aan. Brunette, blondje. Grappig. Dat verschil tussen die twee.. Sanne is best veranderd sinds ik haar voor het laatst gezien heb. Haar haar is sowieso langer geworden, maar er zijn nog wat kleine dingen veranderd die ik nu niet zomaar weet. Michelle is ook veranderd sinds we haar voor het laatst zagen.. Dit alles weet ik in een fractie die nog geen seconde duurt, dus niemand heeft het gemerkt. En ik kijk nog steeds vragend XD


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sanne
    Ik zie Luna vragend kijken, plagend kijk ik terug. 'Dat zouden we kunnen doen, maar...' 'vooruitdan,' en ik spring van mijn stoel. 'Waar ligt trouwens alles eigenlijk? Ik heb tot nu toe alleen de begane grond en de stallen gezien.' 'Ik loop wel achter jouw aan,' zeg ik tegen Luna en loop naar haar toe.


    When you believe your dreams come true

    Michelle
    'Misschien kunnen we beter opsplitsen dat er bijvoorbeeld twee mensen in het huis zoeken en één in de stallen? Of dat er ook iemand in de bijgebouwen zoekt naar spullen. Maar misschien kunnen we beter eerst eventjes onze eigen spullen bijeen pakken. Zoals halsters, halstertouwen, zadels, hoofdstellen, zadeltassen, borstels, kleding et cetera. Dan kan de rest dat ook doen, als ze klaar zijn met rijden, en kunnen we daarna kijken wat we nog missen.'


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page