• Dat vraag ik mij nou eens af
    Want vanmorgen tijdens het ontbijt hadden mijn zus en ik het er over
    Dus zijn jullie blij met je naam en waarom wel of waarom niet?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Thalita.
    Ja, ik ben er echt enorm blij mee.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Retaliate schreef:
    (...)

    Nancy Johanna Cornelia, aangenaam. Ik sluit me aan bij uw groepje. :Y)
    Maar nee, ik vind het niet erg dat ik iets wat oubollige namen heb. Vind het juist wel leuk! Mede ook omdat me in het verleden werd gevraagd of ik van adel ben (mijn naam in combinatie met mijn achternaam). :Y)

    hahaha maarja, als mijn ouders het mooi ivnden het is niet dat ik het zou laten veranderen. Mijn naam heeft een reden want mijn ma was met iemand bevriend die zo heette en ze vond het een mooie naam alleen iedereen zegt zo ongeveer Yvon ipv. Yvonne en best wel wat schrijven Ivonne of Ievonne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Retaliate schreef:
    (...)

    Hoe spreek je het uit dan? Want ik zou Raaike maken ervan, op het eerste oog. (Maaike met een R gewoon :'D)


    Hmmm, een beetje zoals 'rajku'. Echt heeel erg vaag. Het ligt er een beetje aan hoe je 'Maaike' uitspreekt, wil je mijn naam goed uitspreken. Want sommige mensen spreken het nogal snel uit en dan is het nog maar 1 letter verschil. :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Zal ik maar even de meest originale naam ooit opschrijven ? Geen sarcasme trouwens.

    Naïs.

    Uitspraak is iets in de beurt van Najies.
    De gesprekken waar ik me in voorstel zijn zò zò zò schaamtelijk omdat ze nooit mijn naam van de eerste keer goed uitspreken, laat staan onthouden.


    Ze vragen altijd eerst 5 keer of het zeker niet Anaïs is, dan denk ik serieus: DUDE WAT ZEG IK DENK JE ?!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 19:33 ]

    -

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 19:32 ]

    Landon schreef:
    (...)

    Het is een rare naam, bijna iedereen spreekt het verkeerd uit, bijna iedereen schrijft het verkeerd en mensen kijken altijd eerst 5 minuten raar naar m'n naam als het op een blaadje staat voordat ze het uitspreken. Vréselijk.



    Hetzelfde bij mij, niet mee inzitten ...

    LEADERLOUIS schreef:
    Zal ik maar even de meest originale naam ooit opschrijven ? Geen sarcasme trouwens.

    Naïs.

    Uitspraak is iets in de beurt van Najies.
    De gesprekken waar ik me in voorstel zijn zò zò zò schaamtelijk omdat ze nooit mijn naam van de eerste keer goed uitspreken, laat staan onthouden.


    Ze vragen altijd eerst 5 keer of het zeker niet Anaïs is, dan denk ik serieus: DUDE WAT ZEG IK DENK JE ?!

    trololol anaïs ik vind het eigenlijk wel grappig, iemand dumpt ik heb een rot naam en gelik hallf q springt erop af met oeh mooi, appart leuk enz.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Don't You dare to say Anaïs again !

    Er zit zo een jongen in mijn klas die wel 100 keer op een dag zag NICE !
    Dan denk ik dus altijd dat hij me roept omdat Naïs best op Nice lijkt ...

    Kim, ik vind het best om zo te heten, ik bedoel ik ben er aan gewent.

    Tess. Ik vind het geen leuke naam, maar ben het gewend.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Leen! Ik haaaaat mijn naam!


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Jaimy, en ik vind mijn naam wel leuk :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Als mijn ouders me gewoon één naam hadden gegevn (cat). Gelukkig vind ik mijn eerste wel mooi.


    The odds are néver in our favor.

    ShallNotPass schreef:
    (...)

    Hmm.. I like your name.. (bloos)

    Well thanks, i don't :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Embraced schreef:
    Tess. Ik vind het geen leuke naam, maar ben het gewend.


    Ik vind Tess een leuke naam. Ze kunnen het teminste direct goed uitspreken als je het zegt ...