• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Hij begint gesmoord te kreunen tijdens onze zoen, terwijl ik dat deed. Met zijn hand streelt hij liefdevol mijn onderrug. Daarna beëindigde hij de zoen en kust me overal op mijn gezicht. Daarna gaat hij met een baan van kusjes naar mijn nek en geeft me daar een paar kusjes. 'Kurt' kreun ik. 'We deden het eerst in mijn bed, daarna mijn auto, later in het ziekenhuis bed, dan in de douche van het ziekenhuis en nu misschien in het bos en het is zo opwindend' zeg ik hees, waarnaar ik weer mijn onderlichaam druk tegen de zijne.

    (Smakelijk!)

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 17:45 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    [zurück]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik glimlach en streel met mijn hand door haar haar.
    'Ik wil je nooit meer laten gaan..' zeg ik.

    Kurt

    Ik begin te lachen als hij al die plaatsen opnoemt. 'Wat zijn wij erg.' giechel ik waarnaar ik hem blijf kussen in zijn nek. Omdat hij zijn onderlichaam tegen de mijne aandrukte voel ik dat de mijne alweer begon te groeien. Blaine kon mij ook zo gemakkelijk opgewonden krijgen.

    [Nog bedankt. (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grijns naar hem. "dat je dat maar weet" ik steek mijn tong even naar hem.
    Daarna kijk ik weer in zijn ooie ogen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij begint te lachen. 'Wat zijn wij erg.' giechelt Kurt en blijft me kussen in mijn nek. Ik druk mijn onderlichaam weer tegen de zijne en ik voel dat het bij hem begint te groeien en bij mij was ookal aan het beginnen. Ik laat mijn beide handen nu in zijn shirt gaan en streel hem nu overal over zijn bovenlijf.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Zullen we hier weggaan?' vraag ik uiteindelijk.
    'School is saai.'

    Kurt

    Ik krijg alleen nog maar meer kippenvel door zijn gestreel en ik begin het erg warm te krijgen tegelijk. Met mijn vingers trek ik voorzichtig zijn shirt uit en vervolgens sla ik mijn armen om hem heen en laat ik mijn handen op zijn onderrug rusten. Mijn lippen verplaats ik weer naar zijn lippen, waar ik hem liefdevol zoen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "waar wil je dan heen? Kijken waar Kurt en Blaine zijn en wat drinken?" ik kijk hem vragend aan. Ik lag best lekker ondanks dat de banken hard waren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij trekt met zijn vingers mijn shirt uit en sla zijn armen rond mij heen en laat zijn handen op mijn onderrug rusten. Hij zoent me liefdevol en ik beantwoordt zijn zoen. Ik trek zijn shirt ook uit en geef dan kusjes boven de sleutelbeen en rond zijn tepel. Mijn onderlichaam wrijft nu de zijne.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Ja, laten we dat doen.' zeg ik al wat vrolijker. Misschien hebben die twee wel wat te vertellen. Ik toetste Kurts nummer in en wachtte af.

    Kurt

    Een harde kreun verlaat mijn lippen en ik wreef mijn onderlichaam ook tegen de zijne aan. Het gevoel in mijn onderbuik was al hevig en alles begin te tintelen. Het was zo opwindend om het hier te doen, in het bos. Mijn handen laat ik over zijn rug glijden en laat ik stoppen bij de rand van zijn broek. Op dat moment begint mijn mobiel te rinkelen, maar negeer ik het. Ja daag, degene die me belt kan de boom in.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik enthiosiast. Ik zie dat er niemand rond loopt en ik ga terwijl hij belt met mijn hand onder zijn shirt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Een harde kreun verlaat zijn lippen en hij wreef ook tegen mijn onderlichaam. Ik kreeg nu echt een stijve en kreun zachtjes. Zijn handen laat hij over mijn rug glijden en laat ze stoppen bij de rand van mijn broek. Ik voel dat zijn broekzak aan het trilen is, iemand belt. 'Kurt, neem je hem niet op?' vraag ik hees.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Niet belangrijk.' zeg ik hees. Ik heb het nu veel te druk om op te nemen. Het zou hoogstwaarschijnlijk toch wel Rachel zijn om te vragen hoe het gaat of zo. Ik zou haar zo meteen wel terug bellen. Ik had inmiddels al echt een stijve gekregen en ik voelde dat zijn broek ook strak stond. Ik verplaats mijn handen naar de knoop van zijn broek en probeerde het te openen.


    Finn

    'Rachel,' fluister ik zachtjes. Waarom moet ze altijd zulke acties ondernemen op momenten waarop het eigenlijk niet kan. 'Kurt neemt niet op. Ik probeer Blaine wel.' zeg ik waarna ik nog steeds haar hand onder mijn shirt voel. en ik toets Blaines nummer in en wacht voor de tweede keer weer af.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlachte, hij klonk een beetje hees. Hij begon Blaine te bellen en ik gleed langzaam met mijn hand steeds wat lager.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Niet belangrijk.' zegt Kurt hees, waarnaar ik knikte en hem weer zoen. Ik voel dat hij zijn knoop probeerde open te maken en ik grinnik. Ik maakte de knoop los en trok zijn broek uit en zijn boxer. Ik voelde dat mijn mobiel ging trillen en snel deed ik hem op stil. Waarnaar ik mijn broek en boxer uit deed en mijn onderlichaam tegen de zijne aandrukte.

    (Zullen we trouwens Stef jaloers maken? ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Blaine neemt ook niet op.' zeg ik verbaasd. Maar veel tijd om erover na te denken krijg ik niet omdat Rachel lager met haar hand gaat. Ik begin kippenvel te krijgen en kijk haar een tikje verlangend aan.

    Kurt

    Hij deed snel zijn mobiel op stil en trok zijn broek en boxer. De mijne had hij al uitgetrokken en hij drukte zijn onderlichaam weer tegen de mijne. Een vlaag van genot ging er door mijn heen en ik begon weer te kreunen. 'Blaine,' kreunde ik. Ik wreef vervolgens met mijn onderlichaam tegen de zijne aan.

    [Jaaa, is goed. ^^ Hoe gaan we dat doen? :]]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.