• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Kurt

    Ik glimlach voldaan en kijk naar Blaine, die bovenop me ligt en heel erg hijgt. Ik sluit ook mijn ogen om even bij te komen van weer een geweldige orgasme. 'Wauw,' fluister ik zachtjes, nog altijd buitenadem.

    Finn

    Ze begon snellere heen en weer te gaan en ik begon harder te kreunen. 'Rachel, ik ga zo komen.' mompel ik heel erg hees.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knikte en kuste hem. Om hem even te plagen stopte ik en daarna ging ik weer verder terwijl ik het tempo opvoerde. Hij was zo lief


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Toen ik net bijna begon te komen stopte ze plagend. Ik kreunde gekweld en daarna ging ze weer verder en voerde het tempo op. Al snel kwam ik schokkend en kreunend klaar en sloot ik uitgeput mijn ogen. 'Dat was geweldig.' zuchtte ik buitenadem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Toen hij klaar was ging ik tegen hem aan liggen en sloot ook even mijn ogen.
    Ik glimlachte even door wat hij zij. "beter dan school?" vroeg ik half heigend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Veel beter.' zei ik terwijl ik mijn ogen weer opende en haar aankeek.
    'Ik hou zoveel van je.' zei ik verliefd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "Ik ook van jou" zeg ik zacht en kruip helemaal weer tegen hem aan.
    Hij deed altijd leif en zacht en tegelijk ook weer hard en ruw.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik sloeg mijn arm om haar heen en drukte haar tegen me aan en sloeg de dekens strak om ons heen. 'het spijt me wat ik eerder zei,' zei ik spijtig tegen haar. 'Wij zouden nooit uit elkaar gaan, ik was gewoon bang, denk ik.' zeg ik tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "Geeft niks, je houd er gewoon rekening mee en wilt het beste" in mijn hoofd bedacht ik iets vaags en ik begon hard te lachen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik was blij dat ze het begreep. Ineens begon ze heel hard te lachen en keek ik haar niet-begrijpend aan. 'Wat?' vraag ik nieuwsgierig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik dacht even na over hoe ik dit ging verworden. "wat als ons kind dit mee zou krijgen al die keren" zeg ik alchen en schiet weer in de lachxDxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Wauw,' fluistert Kurt zachtjes. Ik glimlach en geef hem een tedere zoen. 'Dat was geweldig' zeg ik verlangend en kijk hem aan. Het was zeker opwindend en ook heel erg lekker. Elke keer wordt het steeds heviger onze seks en nog opwinderder dan eerst. Voorzichtig laat ik op me vallen bovenop hem en knuffel dan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik schoot in de lach en keek haar aan. 'Volgens onze biologie leraar zou het kind er niks aan overhouden of herinneren, dus maak je geen zorgen.' zeg ik lachend. Niet dat ik er zoveel verstand van had. Maar nadat Quinn me wijs maakte dat ik haar zwanger gemaakt had via een jacuzzi lette ik maar beter op.

    Kurt

    Ik glimlach als hij zich bovenop me laat vallen en hij me knuffelt. Ik sla mijn armen om hem heen en knuffel hem terug. 'Zullen we naar mijn huis gaan zodat we ons klaar kunnen maken voor zo meteen met Damon?' vraag ik waarnaar ik hem een klein kusje geef op zijn voorhoofd. 'Of jouw huis, mag ook.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "anders is het ook trauma voor het leven" grinnik ik.

    [naar kurts huis]_O_


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Zullen we naar mijn huis gaan zodat we ons klaar kunnen maken voor zo meteen met Damon?' vraagt Kurt en geeft een kusje op mijn voorhoofd. Oja, het feestje bij hem. Ik had totaal geen zin in. . 'Of jouw huis, mag ook.' zegt hij. 'Mij maakt het niet uit, Kurt' zeg ik en sta op om mijn kleding weer aan te doen. Fijn, wordt ik weer herinnert over hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    [als ik ineens weg ben, ik ben stiekem. ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan