• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Dit is heerlijk.' zegt Kurt genietend van de natuur om zich heen. Ik glimlach zwakjes en draai naar hem om en kijk hem aan. 'Af en toe doet de natuur zijn wonderen' zeg ik glimlachend. 'Ik ben vaak hier, dat weet niemand. Ik kom hier af en toe voor me rust' zeg ik genietend en sluit mijn ogen, waarnaar ik ook de frisse boslucht op snuif.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Nu ben ik benieuwd.' lach ik. Gelukkig voel ik me al weer een stuk beter. Maar dat betekende nog niet dat alles opgelost is..


    Kurt

    Ik loop naar hem toe en ga haak mijn arm in de zijne, omdat ik zijn hand nu niet kan vasthouden. En kijk glimlachend voor me uit. 'Het is ook fijn om hier tot rust te komen.' stem ik met hem in. Ik kijk even naar een vogeltje hoog in een boom en daarna naar Blaine. 'Blaine, ik heb me volgens mij nog nooit zo gelukkig gevoeld als op dit moment.' zeg ik naar waarheid.

    [Ja, Finn en Rachel zitten in de kantine ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "gehehheheeh"zeg ik lachend.
    Ik ging het nog wel even rustig houden en dan poef suprise.
    Ik pak mijn tas en pak weer wat broodjes. "jij ook?" zeg ik en houd een broodje voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ja, lekker.' zeg ik waarnaar ik het broodje van haar aan pak.
    Ik glimlach verliefd naar haar en begin te eten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij loopt naar me toe en haakt zijn arm in de mijne en kijkt glimlachend voor zich uit. 'Het is ook fijn om hier tot rust te komen.' stemt hij in. 'Blaine, ik heb me volgens mij nog nooit zo gelukkig gevoeld als op dit moment.' zegt hij. Ik kijk hem aan en glimlach. 'Ik ben ook gelukkig met jou, Kurt. Ik vind het heerlijk om bij je te zijn' zeg ik en zoen hem teder.


    One Who Travels A Higher Path.

    rachel
    Ik grinnik en begin gelijk aan mijn broodje. ik knijp even in zijn wangen "
    keien schat."


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik kijk grijnzend de auto na, en loop dan naar Sebastian die tegen een muur leunt.. 'Zo broertje, en jij gaat natuurlijk ook mee' grijns ik, en trek hem gemakkelijk mee. Op naar huis..


    El Diablo.

    Finn

    Ik lach en druk haar stevig tegen me aan.
    Ze is soms zo schattig..

    Kurt

    Hij zoent me teder en ik zoen hem teder terug. Hij is echt het beste wat me overkomen is. En ik zal voor altijd bij hem blijven, dat is één ding wat zeker is. 'Ik zou hier eigenlijk wel willen wonen,' zeg ik lachend. 'Gewoon een leuk huisje voor ons samen midden in het huis.' fantaseerde ik hardop.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [damon en sebas kunnen eventueel ook naar de kantine naar finchel als je wilt]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    RAchel
    Ik glimlach en kijk hem verliefd aan als hij me naar hem drukt en stevig aan hem laat plakken. "zijn wij klitteband?> we plakken altijd aan mekaar" zeg ik lachen d


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij zoent me teder terug. 'Ik zou hier eigenlijk wel willen wonen,' zegt Kurt lachend. 'Gewoon een leuk huisje voor ons samen midden in het bos.' fantaseerde Kurt hardop en ik lach. 'Ik wil later weg in deze stad. En ergens anders wonen met jou. Ook vlakbij het bos en waar we rustig onze liefde samen kunnen genieten' zeg ik verliefd en zoen hem dan harsttochtelijk op zijn lippen.


    One Who Travels A Higher Path.

    [klote zooi, nu hangt of ik over ga dus aan mijn bio pta gvdgvd]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik zoen hem hartstochtelijk terug en glimlach. 'Dat lijkt me geweldig.' zeg ik verliefd tegen hem. 'We blijven voor altijd samen, en we worden beroemd, gaan trouwen, adopteren kinderen en blijven altijd zo gelukkig zoals op dit moment.' ga ik ongestoord verder met fantaseren. Ik weet niet wat de toekomst ons brengt, maar samen met Blaine is alles goed.

    Finn

    'Ik denk het.' zeg ik schouderophalend.
    Ik kijk haar in de ogen en geef haar vluchtig een kusje op haar mond.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik "jeej we are klitteband" lachend ga ik verder met het broodje eten.
    Uit het niet boreld mijn buik heel hard.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij zoent me ook hartstochtelijk terug en glimlach. 'Dat lijkt me geweldig.' zegt Kurt verliefd tegen me. 'We blijven voor altijd samen, en we worden beroemd, gaan trouwen, adopteren kinderen en blijven altijd zo gelukkig zoals op dit moment.' gaat hij verder en ik lach. 'Klinkt als een goed plan, Kurt. Als ik maar bij jou ben' zeg ik verliefd en hou hem tegen me aan.


    One Who Travels A Higher Path.