• Ik ben dus covers aan het maken. Althans, aan het oefenen omdat ik nog niet zo goed ben. In ieder geval, ik wil dus zeg maar een foto op een andere foto doen. Logisch, maar normaal gesproken knip ik bijvoorbeeld het meisje dat ik wil uit de foto en plaats die dan op de andere afbeelding. Maar eigenlijk wil ik liever dan de hele foto gebruiken en dat dan de rest vervaagt. Dus nouja, gewoon zodat ik niks hoef te knippen. Oké, volgens mij ben ik niet zo duidelijk maar ik hoop dat iemand het begrijpt?
    Mijn vraag is dan ook, hoe doe je dat met het programma GIMP?


    Believe in yourself.

    Dat heet blenden.

    Deze GIMP-gids legt veel uit!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Dat heet blenden.

    Deze GIMP-gids legt veel uit!

    Ja, dat bedoel ik! Haha ;D
    Bedankt!


    Believe in yourself.

    Okay, ik heb dus gekeken en heb voor het blenden die tweede optie gebruikt maar elke keer wanneer het gebied selecteer dat ik weg wil hebben dan gaat hele mijn afbeelding weg.. :/


    Believe in yourself.

    Wolfsbane schreef:
    Okay, ik heb dus gekeken en heb voor het blenden die tweede optie gebruikt maar elke keer wanneer het gebied selecteer dat ik weg wil hebben dan gaat hele mijn afbeelding weg.. :/


    Ik kan je niet helpen, ik gebruik altijd de eerste optie emt het laagmasker. ^^ die is gemakkelijker.

    (Rechts klikken, laagmasker (wit) aanbrengen, blend tool, etc.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik kan je niet helpen, ik gebruik altijd de eerste optie emt het laagmasker. ^^ die is gemakkelijker.

    (Rechts klikken, laagmasker (wit) aanbrengen, blend tool, etc.)

    Okay, nouja, dan ga ik dat nog wel proberen ;D


    Believe in yourself.