• No hate, ik wil gewoon iets kwijt.
    Ik merk wel eens dat er topics voorbij komen waarin bepaalde mensen hun problemen proberen te omschrijven en daarbij een lastige manier van typen hebben. Daardoor is het moeilijker om het te lezen en dat snap ik ook wel.
    Maar omdat tig reacties neer te zetten waarin er alleen maar gewezen wordt op de slechte grammatica i.p.v proberen het te ontcijferen en advies te geven? Dat snap ik dus niet helemaal.
    Soms irriteer ik me er ook wel aan omdat het best hard overkomt voor de topicmakers/topicmaaksters.

    No hate, ik praat gewoon in het algemeen en ik bedoel het heus niet boos of zo.


    26 - 02 - '16

    Mensen zullen mensen zijn *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ach, weet je, het maakt me ook eigenlijk niet zoveel uit. Ik snap wel dat het vervelend is en dat je je er aan ergert, maar ach. Het is niet zo dat Q er door overspoeld wordt, dus ach.. een keer kan het best gebeuren.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 21:00 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Zolang mensen weten wat je bedoelt... :)


    Has no one told you she's not breathing?

    That's life, die hard and fulled with shit.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    O, je hebt het zeker over dat 'weer depress...' topic? Ik begrijp goed dat het niet leuk is om dat soort reacties te krijgen als je al niet zo lekker in je vel zit, maar ik snapte ook gewoon serieus niks van dat topic o.o
    Niet goed in Nederlands zijn? Okee. Gewoon totaal je best niet doen om een fatsoenlijke zin te schrijven? Tja, dan ga ik ook niet mijn best doen om een zinnig antwoord te geven. Maar ik begrijp wat je bedoelt, 't is niet fijn dat er zo vaak kortaf wordt gereageerd op de zogenaamde zeiktopics.


    i put the fun in funeral

    Tja, het zij zo, je kan het mentionen én proberen advies te geven...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    nou mensen snappen in reallife toch al heel vaag waar ik het over hebt :Y)

    maar ik ging die ene topic opzoeken en whoo, ik snap er geen barst van.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 21:28 ]


    -

    Ik vind dat je gelijk hebt, ik zag ook over wie je het had en wie je bedoelde, maar ik zal helemaal eerlijk zijn, ik denk dat het aan de leeftijd ligt. Tussen 13 en 16 jaar in vind je alles minder en lijkt alles tegen te zitten, zelfs de kleinste dingen. Sommige hebben het minder dan anderen, ik weet dat voor mij alles tegen leek te zitten en nu ik terug kijk weet ik ook dat het gewoon aan de leeftijd lag, het is echt de pubertijd, I swear to god. Wees gewoon aardig tegen elkaar, een keer opmerken dat je het niet kan lezen is genoeg, ze heeft het vast geschreven terwijl ze tranen in haar ogen had en het gewoon snel kwijt wou.

    Ik snap wel dat mensen moeilijker gaan typen door hun emoties maar het is ook niet altijd fijn om iets te moeten ontcijferen, iemand vraagt namelijk advies maar als je niet kan lezen wat voor advies iemand vraagt is het soms moeilijk om hem of haar niet op zijn of haar fouten te wijzen.

    Ik begrijp je maar ik denk dat je ook weet hoe het voelt als je wil helpen maar degene die je wil helpen niet begrijpt.


    Physics is awesome

    Je hebt helemaal gelijk hoor ;)
    Echt dat is zo stom. Geef serieus antwoord of als je vindt dat het topic vol spelfouten staat of te lang is, reageer dan niet. Sommige mensen zijn echt raar :X Maarja, die moeten er ook zijn. Topic makers gaan vaak moeilijker typen als ze geëmotioneerd zijn, daar heb ik ook wel eens last van. Maar dat geeft toch niets? Of mensen zijn slecht in Nederlands, maar dat is toch ook geen probleem. Je hoeft niet perfect Nederlands te kunnen typen om hulp te vragen, mensen die je erop aankijken zijn gewoon lullig bezig.

    Maar ik vind dat je gelijk hebt, maar ik denk niet dat het gaat veranderen, omdat sommige mensen erop blijven letten. :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.