• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    [Aboo]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Mijn topic)


    One Who Travels A Higher Path.

    Blaine Anderson:

    'Ik hou ook van jou, Blaine. Je betekent echt alles voor me.' glimlacht Kurt verliefd en houdt zijn armen ook rond mijn middel en kijk me aan. Ik geef een tedere zoen en pak mijn shirt om hem vervolgens aan te doen. Ik trek Kurt mee op mijn bed en ga goed zitten. 'Het wordt na een tijdje wel saai in het ziekenhuis' zucht ik.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Een zucht verlaat mijn mond. 'Ja, zeg dat wel.' geef ik toe. Ziekenhuizen zijn nooit helemaal mijn ding geweest. 'Misschien kunnen we aan je dokter vragen of je weg mag.' zeg ik terwijl ik hem aankijk. 'Maar dat je af en toe wel komt voor controle en dat ik je gewoon verzorg.' glimlach ik.

    [Sorry, was even eten maken. ;p]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik hoor hem zuchten. 'Ja, zeg dat wel.' geeft Kurt toe. 'Misschien kunnen we aan je dokter vragen of je weg mag.' zegt Kurt en kijkt me aan. 'Maar dat je af en toe wel komt voor controle en dat ik je gewoon verzorg.' glimlacht hij, waarnaar ik ook glimlach. 'Een strak plan, ik hoop dat hij het goed vindt. Er is dan een knopje op de muur, daar' wijs ik hem 'Als je daar op drukt, komt de dokter' zeg ik glimlachend.

    (Aah joh, maakt niet uit! :3 Mijn meisje is trouwens naar de tuinen toe. XD Dus als je wilt, kan je hem wel daar naar toe sturen?)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik ben blij dat hij het een goed plan vindt, dus voldaan glimlach ik. Ik sta op en loop naar het knopje aan de muur en druk er op. Daarna ga ik weer naast Blaine zitten en laat ik mijn hoofd op zijn schouder rusten. 'Ik hoop dat het mag.' glimlach ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij glimlacht naar me en drukt op dat knopje en komt weer bij me zitten. 'Ik hoop dat het mag.' glimlacht Kurt. Na een tijdje komt de dokter en kijkt ons onderzoekend aan. 'Wat is er?' vraagt hij en kijkt ons beide aan. Ik kijk even naar Kurt en dan naar hem. 'Mag ik misschien naar huis?' vraag ik onzeker.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Zal ik anders even de dokter spelen? ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Is goed! Sorry, ik reageer langzaam. Ik moet altijd bedenken, wat ik moet zeggen. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ach, maakt helemaal niks uit. :] ]

    Dokter

    'Mag ik misschien naar huis?' vraagt de jongen met het donkere haar onzeker. Ik kijk de twee jongens onderzoekend aan en schud mijn hoofd. 'Maar,' komt de jongen met een hoge stem ertussen, zijn vriendje. 'Ik zou heel goed voor hem zorgen.' zegt hij smekend. Er vormt een glimlach rond mijn gezicht en schud lachend mijn hoofd. 'Dat geloof ik graag,' zeg ik terwijl het stelletje aan kijk. Voordat ik nog iets wilde zeggen komt die jongen er weer tussen door. 'En hij zou hier vaak komen per controle. Wist u trouwens dat hoeveel levens er gered zouden kunnen worden als hij naar huis mag? Hij zou alleen maar deze kamer bezet houden.' de jongen knippert smekend met zijn ogen en dan weet ik dat ik niet meer terug kan. 'Nou, goed dan. Hij mag naar huis,' glimlach ik naar de jongens. 'Op een paar voorwaarden. Ik wil dat je inderdaad op controle komt, zodat we in de gaten kunnen houden of je handen goed genezen.' zeg ik weer tegen de jongen met de donkere krullen. 'En je handen moeten voorlopig rust hebben Houd het verband er om.' zeg ik streng. 'Verder wens ik je veel sterkte en wel thuis.' zeg ik waarnaar ik me omdraai. Hopelijk heb ik hier goed aan gedaan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlach blij, ik mag naar huis! Tuurlijk ga ik naar de controle's met Kurt, natuurlijk. Ik kijk blij naar Kurt. 'Ik mag naar huis. Dankje, Kurt' zeg ik blij en zoen hem teder.

    (Oke! :3)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik glimlach blij naar hem en omhels hem. Ik had niet gedacht dat het nog ging werken ook! Ik druk mijn lippen nogmaals op de zijne en pak dan zijn arm vast en glimlach. 'Laten we dan maar meteen gaan!' zeg ik blij.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij glimlacht blij naar me en omhels me. Hij drukt zijn lippen op de mijne en pakt mijn arm vast. 'Laten we dan maar meteen gaan!' zegt Kurt blij en ik knikte. 'Wil je even mijn jas pakken en de tas waar de lekkere dingen in zitten?' vraag ik aan Kurt. Eigenlijk vond ik het niet zo leuk, om de hele tijd dat te vragen tegen Kurt. Vanwege mijn handen en misschien vond Kurt ook niet leuk, als ik dat bleef vragen. 'Kurt, jij moet dat wel rijden, vanwege mijn handen' glimlach ik zwakjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Tuurlijk, Blaine.' glimlach ik lief naar hem. Ik merk een beetje aan hem dat hij het niet zo leuk vond om dit telkens te vragen aan me. Ik geef hem een kusje op zijn wang en kijk hem aan in zijn ogen. 'Ik vind het helemaal niet erg, hoor.' glimlach ik waarnaar ik zijn jasje pak en hem bij hem aantrek. Ik vind het zelfs wel leuk.. Ik pak de tas met al het lekkers er in en pak zijn arm weer vast. 'Kunnen we gaan?' vraag ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Tuurlijk, Blaine.' glimlacht Kurt lief naar me en geeft me een kusje op mijn wang, waarnaar ik glimlach. 'Ik vind het helemaal niet erg, hoor.' glimlacht Kurt en pakt mijn jas, waarnaar hij me helpt om het aan te trekken. Hij pakt de tas met al het lekkers er in en pak mijn arm weer vast. 'Kunnen we gaan?' vraagt Kurt. 'We kunnen gaan, Kurt' zeg ik lief en samen lopen we naar de ingang, eenmaal buiten. Knipper ik even met mijn ogen en snuif de verse lucht in. 'Gaan we naar jou huis of de mijne? Of wil je ergens anders naar toe gaan?' vraag ik en kijk hem aan.

    (Sorry, moest eventjes iets doen! :3)


    One Who Travels A Higher Path.