• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Finn

    'Wat dan? aangezien mijn vriendin alleen maar eet en lui is heb ik niet veel te doen.' grapte ik plagend waarnaar ik mijn hand door haar haren liet gaan.

    Kurt

    Een kreun verliet mijn lippen als hij me streelde en zachtjes in mijn nek beet. 'Waarom krijg je het toch altijd weer voor elkaar om me gek te maken?' vroeg ik zachtjes.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk hem nepboos aan. "tsja had je het maar veilig moeten doen" zeg ik en knijp in zijn wangen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Tsja, had je het maar veilig moeten doen.' zegt Rachel waarnaar ze in mijn wangen knijpt. Meteen komt dat depressieve gevoel van eerder weer naar boven toe maar probeer ik het te onderdrukken. Hadden we het nu maar veilig gedaan..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik even en sluit mijn ogen terwijli k geeuw. "vanavond optijd naar bed toe" mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik hoor dat hij zachtjes kreunt en ik glimlach. 'Waarom krijg je het toch altijd weer voor elkaar om me gek te maken?' vroeg Kurt zachtjes. 'Ik weet niet, Kurt. Onze liefde maakt elke streling, elke kus, elke zachte aanraking van ons een verdubbeling aan een gevoel' zeg ik fluisterend in zijn oor, waarna ik met mijn vingers naar boven glijd naar zijn borst en weer zachte kusjes geef in zijn nek.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Moet even de hond uitlaten en iets ophalen bij de buren, ben zo terug.]

    Finn

    Ik lachte moeizaam en keek haar aan.
    'Misschien een goed idee.' zei ik. Ik wist namelijk al hoe ze me wilde plagen, en ik zou er niet nogmaals intrappen.

    Kurt

    'Dat klinkt logisch,' fluister ik verliefd. Ik laat mijn vingers ook onder zijn shirt glijden en streel hem daar liefdevol over zijn buik, en daarna over zijn borst. Hij is zó leuk!


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik "ik ben echt dood, vanacht niet lekker geslapen dusja" mompel ik en ik glimlach


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Dat klinkt logisch,' fluistert Kurt verliefd. Hij laat zijn vingers ook onder mijn shirt glijden en streel me daar liefdevol over mijn buik, en daarna over mijn borst. Ik kreun zachtjes en laat mijn hand naar zijn rug glijden. Daar streel ik hem en ik zoen hem weer teder op zijn lippen.

    (Is goed!^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Raar, want die indruk kreeg ik nou echt niet vannacht.' grinnikte ik.
    'We waren niet eens aan seks toegekomen.' grijns ik. Normaal gesproken zijn die uitspraken nooit iets voor mij. Maarja, dat krijg je als je soms teveel met Puckerman om ga.

    Kurt

    Hij kreunt zachtjes en laat mijn hand over mijn rug glijden. Ik krijg overal kippenvel op mijn lichaam en beantwoord zijn zoen. Ik begin ruwer te zoenen en bots met mijn tong tegen zijn lippen aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik schiet in de lach. "jeah right you're just crazy" zeg ik lachend en prik zacht in zijn buik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij begint ruwer te zoenen en tikt met zijn tong tegen mijn lippen aan. Ik opende mijn mond en liet hem naar binnen gaan en beantwoord zijn tongzoen. Ik duw hem tegen een boom aan en druk mijn onderlichaam tegen de zijne. Mijn ene hand laat ik in zijn nek liggen en de andere streelt zijn onderbuik zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn
    'just crazy about you, Rachel Berry.' zeg ik terwijl ik haar met een verliefde blik aan kijk en glimlach.

    Kurt

    Hij duwt me tegen een boom aan drukt zijn onderlichaam tegen de mijne. Ik begin gesmoord te kreunen tijdens onze zoen. Zijn ene hand laat hij in mijn nek liggen en met de andere streelt hij mijn onderbuik zachtjes. Met mijn hand streelt ik liefdevol zijn onderrug. Daarna beëindigde ik de zoen en kuste hem overal op zijn gezicht. Daarna ga ik met een baan van kusjes naar zijn nek en geef ik hem daar een paar kusjes.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 17:05 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach en geef hem een kus.
    "Love you to"

    [lolz ik lach bijna te slapen achter mijn comp/]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [eating]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ben ook even eten.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.