• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Finn

    Ik zucht als ik merk dat Rachel bijna in tranen uitbarst. We zouden het er ooit wel eens een keer over moeten hebben. Maar misschien is dit niet echt het juiste moment. 'Laten we het hier maar een andere keer over hebben.' zucht ik en ik kijk Rachel weer aan. 'Wat zullen we gaan doen?' vraag ik aan haar terwijl ik probeer te glimlachen.

    Kurt

    Blaine kijkt me bezorgd aan, ik bijt even op mijn lip en kijk hem aan.
    'Is er iets mis, Blaine?' vraag ik fluisterend aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk hem aan en glimlach. "dankje, geen idee" zeg ik zacht.
    Ik pak zijn hand vast.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Is er iets mis, Blaine?' vraagt Kurt fluisterend aan me. Ik glimlach naar hem, het was niet een oprechte glimlach. 'Er is niets, Kurt. Maak je geen zorgen' zeg ik en kijk weg van hem. Ik vond dit echt geen goed idee..


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Er is niets, Kurt. Maak je geen zorgen.' zegt hij waarnaar hij weg kijkt. Ik ken Blaine nu al zo goed, dat ik het al snel door heb als er iets met hem is. Maar blijkbaar wilt hij er niets over kwijt dus laat ik het voor nu maar rusten.

    Finn

    'Ik ook niet.' zeg ik. Dan ineens krijg ik een idee en trek ik Rachel bij me op schoot en begin ik haar onophoudelijk te kietelen. Dit is dus een onverwachte moment.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach als hij me opschoot neemt maar die glimlach stopt als snel als hij me begint te kietelen. Lachend begin ik te praten of beter gezegd gillen. ""'waaaah dit is neit zoet" roep ik lachend en maak allemaal spastische bewegingen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    zie dit vanaf 4:17 dan is kurt net een trompetter.]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik kijk hem aan. 'Zullen we voor nu ergens anders gaan?' vraag ik glimlachend. 'We kunnen strakjes toch weer naar school gaan' zeg ik en kijk hem aan. Nog steeds zit het behoorlijk dwars. Ik vertrouw Damon niet.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik grinnik en ik blijf haar zonder genade door kietelen.
    'Maar het is wel wraak.' grijns ik.

    Kurt

    Ik glimlach terug en knik. 'Oké, goed idee.' glimlach ik verliefd naar hem waarnaar ik me op Damon richt. 'We zien je vast zo meteen nog wel.' begroet ik hem waarnaar ik Blaine voorzichtig meetrek naar mijn auto.

    [Hahaha, geniaal ^^]

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 14:18 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [hihih dat vond ik eigelijk ook ja.]
    Rachel
    "waaaah ik geef me over, ik word je slaafje" gil ik nog harder lachend.
    Als er iets was waar ik niet tegen kon was het kieteleln.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij glimlacht terug en knik. 'Oké, goed idee.' glimlacht hij verliefd naar me waarnaar hij zich op Damon richt. 'We zien je vast zo meteen nog wel.' begroet hij hem en ik voel een steek van jarloerzie, veel tijd om na te denken heb ik niet. Omdat Kurt me voorzichtig meetrekt naar zijn auto. We stappen samen in en ik kijk hem aan. 'Zullen we weer naar het park gaan?' vraag ik glimlachend, misschien kunnen we daar ofzo iets leuks doen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Ik had geen betere voorstel kunnen doen.' glimlach ik dolgelukkig waarnaar ik mijn auto start en weer naar het park rijd. Ik hou gewoon zoveel van Blaine dat mijn dag gewoon niet meer stuk kan. Het is al zo perfect allemaal. Ik parkeer mijn auto en stap uit waarnaar ik de deur open voor Blaine en speels glimlach. Wat hou ik toch van hem..

    Finn

    'Kijk, dat wilde ik horen.' lach ik terwijl ik uiteindelijk stop met haar te kietelen. 'Wil je dat misschien nogmaals herhalen? Ik vind het best wel leuk om te horen hoe jij je over geeft.' zeg ik plagend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk hem lachend aan. "mijn wraak zal zout zijn" zeg ik en schud mijn hoofd als hij vraagt voor herhaling.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Ik had geen betere voorstel kunnen doen.' glimlacht Kurt dolgelukkig waarnaar hij zijn auto start en weer naar het park rijd. Hij parkeert zijn auto en stap uit waarnaar hij de deur open voor me houdt en kijkt me speels glimlachend aan. Ik glimlach en stap ook uit, waarnaar ik de deur dicht doe en hem weer omhels en hem teder zoen. Ik kan niet zonder hem en ik hou gewoon van hem. Ik trek hem voorzichtig mee en achter het parkje, ligt een bos. Daar neem ik hem mee op het pad en wandel voor hem uit.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'we zullen zien.' lach ik
    waarnaar ik haar nog één keer plagend in haar zij por.

    Kurt

    Hij neemt me mee naar het bos dat achter het parkje ligt. Ik kijk even rond naar de bomen en snuif de frisse boslucht op. Af en toe houd ik weleens van zo'n wandeling door de natuur. Het is gewoon fijn om daar even bij te komen en om naar de vogeltjes te luisteren. 'Dit is heerlijk.' zeg ik genietend van de natuur om me heen, en genietend van Blaine natuurlijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik "en of je het zult zien maar vooral merken" lachend kijk ik hem aan.
    "jij bent echt raar: lach ik.

    [zijn ze nogsteeds op school ja toch]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan