• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Finn

    Ik deed haar rokje omhoog en trok haar slipje uit, ik begon haar te nogmaals te zoenen en voelde dat ik al een stijve had. Ik ging op haar liggen en drong bij haar naar binnen en begon te stoten, meteen ging er een vlaag van genot door me heen en kreunde ik zachtjes.

    [Oja, zag het. ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij begon langzaam te bewegen en berijde me. Ik kreunde zachtjes en werdt nog opgewonder. Verlangend kijk ik hem aan en mijn handen maakte een weg over zijn bovenlichaam en ik kreunde weer zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik kreunde van genot toen hij binnen kwam en begon te stotten.
    Ik greep hem in zijn haren en trok hem naar me toe terwijl ik hem met mijn vingers kietelde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Hij maakte een weg over mijn bovenlichaam en kreunde weer zachtjes. Ik begon sneller te bewegen en genoot van zijn handen die mijn lichaam streelden en tintelde van binnen. Ik werd gek..

    Finn

    Ze greep mij in mijn haren en trok me naar haar toe en kietelde me met haar vingers. 'Rachel, stop.' lachte ik hees. Ze wist altijd dat ik overgevoelig werd als we bezig waren.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 19:35 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnikte door zijn heesheid. Ik trok hem weer naar mee toe en zoende hem weer.
    Ik kreunde even van genoot.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij kreunde zachtjes en bewoog nu sneller, waardoor ik harder kreun. Ik hijgde nu zachtjes en begon een tinteling te voelen in mijn onderbuik. Ik wou meer van hem en bewoog ook mee op zijn ritme. Met mijn ene hand gleed gelijk bij zijn stijve en zachtjes trok ik hem af.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik begon harder te stoten en zoende haar ruw op haar mond. Ik voelde het gevoel in mijn onderbuik heviger worden waardoor ik harder begon te kreunen. 'Ow, rach.' mompelde ik terwijl ik mijn lippen in haar nek plaatste en daar begon te zuigen.

    Kurt

    Zijn ene hand gleed naar mijn stijve en begon me af te trekken. Een geweldig gevoel ging er door me heen en ik begon te kreunen. Dit was gewoon zo opwindend. Een harde kreun verliet mijn lippen weer en ik sloot mijn ogen genietend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Fudge maak je maar klaar om stef jaloers te maken, hehe! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    een glimlach verscheen op mijn gezicht door hem. IN mijn buik voelde ik het gevoel heviger worden en ik begon ook te kreuen. Hji begon te zuigen aan mijn nek, dat zou een zuigzoen worden. Uuiteindelijkj pakte ik zijn geslachtsdeel vast en begon ik hem doortetrekken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ze pakte mijn stijve vast en begon me af te trekken. Als ik al dacht dat ik niet gekker kon worden werd ik dat nu wel. 'Rach, ooohh.' kwam er uit mijn mond terwijl ze dat deed.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    IK schooot even in de lach door zijn gebrabeel. "mond dicht en geniet" zeg ik zacht en kus hem terwijl ik aftrek.

    [torololol typte net per ongeluk doortrekken]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij begon te kreunen en sloot genietend zijn ogen. Ik glimlachte, hij vond het lekker. Ik ging verder stoten in hem en trok hem nu sneller af, terwijl het gevoel heviger wordt in mijn onderbuik. Ik wou hem, alleen maar hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ja, ik zat ook echt even te kijken van 0.o , hahahaha XD]

    Finn

    Ik besloot mijn mond te houden en begon zwaarder te ademen. ik sloot mijn ogen en genoot van de bewegingen die Rachel maakte.

    Kurt

    Blaine begon harder te stoten en ik begon ook sneller te bewegen. Hij trok mij ook sneller af en ik kreunde weer, als teken dat het niet lang meer zou duren voordat ik klaar zou komen. En precies op dat moment kom ik schokkend en bijna gillend klaar. Ik blijf vervolgens gewon doorgaan met de bewegingen voor Blaine.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ahhaah even zijn gelsachtsdeel doortrekken]
    Rachel
    Hij begon te hijgen en sloot zijn ogen. Hij genoot er zichtbaar van.
    Ik begon steeds sneller heen en weer te gaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij kreunde, als teken dat het niet lang meer duurde. En op een moment komt hij half gillend klaar. Ik lach en kijk hem nog steeds verlangend aan. Hij blijft vervolgens doorgaan met bewegingen maken. Ik stoot nu sneller en harder. Het gevoel wordt sterker en ik hijg. Uiteindelijk draai ik me op, zodat ik boven op Kurt lig en ga uit hem en kom hard kreundend klaar op zijn buik. Ik hijg heel erg en sluit even mijn ogen. Dit was zo lekker en opwindend.


    One Who Travels A Higher Path.