• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Wat vind jij?' vraagt Kurt aan me. Ik kijk hem twijfelend aan en kijk naar mijn handen. 'Kurt, ik denk niet dat het een goed idee is, om daarnaar toe te gaan, vooral niet met mijn handen..' zeg ik zachtjes, terwijl hij het alleen hoort.

    (Oke, nu moet ik echt gaan! :3 Doeiii! Het is gewoon verslavend!)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 23:14 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    'Kom op dude! Het is maar een club!' grijns ik.
    Nu maar hopen dat hij die club niet kent..


    El Diablo.

    Kurt

    'Het kan heel leuk worden,' glimlach ik naar Blaine. Vervolgens kijk ik hem aan met een pruillipje. 'Alsjeblieft?' vraag ik met een blik waarvan ik weet dat het werkt. Niet veel mensen kunnen die blik weerstaan. 'Als je last krijg, kunnen we altijd weggaan.' probeer ik hem over te halen. Ineens had ik erg veel zin om naar die club van Damon te gaan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Kga slapen!! Heb morgen wiskundetoets, nederlandstoets en bio practicum.. Bye xx]


    El Diablo.

    [Wow, succes daarmee! Ik ga ook maar eens naar bed. Welterusten!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik probeer de tranen wegte slikken.
    "Finn alsjeblieft, denk je echt dat we uit elkaar gaan, er zijn ook verhalen dat ze alleen maar meer van elkaar gaan houden, je moet neit alleen de slechte verhalen pakekn"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Het kan heel leuk worden,' glimlacht Kurt naar me en trekt een pruillip. Ik kijk hem neutraal aan, maar ik heb hier een slecht gevoel over. 'Alsjeblieft?' vraagt Kurt. 'Als je last krijg, kunnen we altijd weggaan.' probeert hij. Ik kijk naar Damon en dan naar Kurt. Ik zucht, ik weet zeker dat er iets gaat gebeuren. 'Is goed' zucht ik. maar als er iets fouts gaat, help ik hem niet. Hij wilt dit graag, dan moet hij het ook zelf oplossen als er iets gebeuurt.

    (Ik ben er weer! ^^ Ik had laatste uren vrij, omdat er examens was enzo. XD Ik had trouwens gisteravond, nog wat gereageerd op stef! ^^ Pagina 2 staat het)


    One Who Travels A Higher Path.

    [nice ik heb alleen duits, wiskunde en zorg en welzijn pta en dan kalar]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'En wat als wij de druk niet aankunnen?' vraag ik aan haar.
    Ik haat het om zo te doen tegen haar, maar het is misschien wel de waarheid.

    Kurt

    'Yay!' juich ik waarnaar ik Blaine een kusje geef op zijn wang. Ik sla mijn armen weer om hem heen en laat mijn hoofd op zijn schouder rusten. 'Dit gaat vast heel gezellig worden.' glimlach ik. Sinds ik met Blaine ben, sta ik alleen nog maar open voor nieuwe ervaringen, en tot nu toe hebben die alleen nog maar een positief resultaat gehad.

    [Oh, ik zag het. Het was gisteravond ook zo druk dat het best moeilijk was om te volgen, haha. Maar ik heb weer gereageerd. ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Tranen branden in mijn ogen, ik wist dat er ook die mogelijkheid was maar ik had het proberen te vermijden. "finn alsjeblieft"zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Yay!' juicht Kurt en geeft me een kusje op mijn wang. Ik glimlach zwak, maar ben er niet echt enthousiast over. Hij slaat zijn armen om me heen en laat zijn hoofd op mijn schouder rusten. 'Dit gaat vast heel gezellig worden.' glimlacht Kurt. 'Ja' zeg ik maar en kijk naar Damon. Ik hou hem goed in de gaten. Ik wil dat Kurt niets over komt, maar alsnog moet hij wel uitkijken, wat hij nu doet.

    (Hahah, inderdaad. Het ging heel snel. XD Is goed! Trouwens je moet even in je achterhoofd houden dat Dawn ook viool kan spelen, ik was dat helemaal vergeten om dat er bij te doen. Dus stef moet ook weten dat ze viool speelt. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'We moeten hier over nadenken, Rachel. Als we ouders worden moeten we alle mogelijkheden bekijken.' verzucht ik. Ik voel me hier ook klote over, en eerlijk gezegd ben ik gewoon doodsbang.

    Kurt

    Ik glimlach en kijk even van Damon naar Blaine. Blaine lijkt nog steeds niet al te enthousiast te zijn hierover. Maar hij gaat het vast leuk vinden als we er eenmaal zijn. En anders gaan we gewoon naar huis. Zo makkelijk is dat.

    [Ik ben heel even douchen en daarna moet ik even snel iets ophalen. Misschien reageer ik hierna nog even snel tussendoor, anders ben ik zo terug.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "w-waarom nu" ik slik en kijk naar de grond.
    Bang dat ik in huilen zou uitbarsten als ik in zijn ogen zou kijken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Is goed! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Blaine Anderson:

    Ik snap Kurt wel, hij wilt nieuwe ervaringen op doen, maar als ik naar Damon kijk dan gaat al mijn vertrouwen weg. Ik heb ook wel zin in iets leuks, maar egens waar veilig is en niet een of andere club, die we niet kennen. Dalijk lopen er rare gasten rond of worden we in elkaar geslagen, vanwege dat we op jongens vallen. Ik kijk Kurt bezorgd aan, ik heb hier echt geen goed gevoel over.


    One Who Travels A Higher Path.