• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Rachel
    Ik trek mijn hand weg als hij verlangend aankijk. Ik pak zijn hand en spring op. "kom op hoe sneller we weg zijn hoe sneller we kunnen" zeg ik met een grijns op me gezicht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik stond op en liep met haar mee.
    'Waar gaan we dan naartoe?' vroeg ik fluisterend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "kies maar, auto, bos , bed" ik kijk hem lachend aan.
    Volgens mij had hij er flink zin in


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Blaine,' kreunde Kurt. Mijn hand gleed naar zijn stijve en streelde zachtjes over zijn eikel heen. Waarnaar ik kusjes om zijn tepel drukte en zijn tepel ging zuigen. Vervolgens laat ik zijn benen wat wijder staan, drukte hard met mijn onderlichaam tegen de zijne aan.

    (Als we misschien iemand vragen, die een jongen speelt, wat we van plan zijn, die ons misschien helpt? XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    (Ik heb trouwens geantwoord op stef, je hebt het volgens mij niet gezien? XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Auto dan, die is het dichtstbij.' zei ik opgewonden terwijl ik haar meetrok naar de auto. Ik trok haar meteen de auto in en begon haar te zoenen. Totdat ik besefte dat we gewoon op de parkeerplaats stonden op school. 'Laten we toch maar naar huis gaan.' zei ik waarnaar ik achter het stuur kroop en naar huis reed.


    Kurt
    Ik werd helemaal gek en zuchtte opgewonden. 'Blaine, je maakt me gek.' zeg ik hijgend terwijl ik mijn dicht sloot om te genieten. Tegelijkertijd drukte ik ook met mijn onderlichaam tegen de zijne.

    [Hahahahah, als Finn bos had gezegd. Omg
    Kwamen ze Klaine tegen, hahaha. XD

    Ow nee, niet gezien. Ik ga meteen even kijken, en ik vind het goed. ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [haha dat had leuk geweest]
    RAchel
    Ik hoor aan zijn stemgeluid dat hij opgewonden is. In de auto begon hij me te zoenen. "laten we toch maar naar huis gaan"zei hij toen hij merkte dat we nog op het schoolparkeerplaats waren. Ik schoot in de lach en toen we er waren stapte ik snel uit. Ik ahd ook wel zin eigenlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Blaine, je maakt me gek.' zegt Kurt hijgend en sluit genietend zijn ogen. Hij drukt ook met zijn onderlichaam tegen de mijne. Ik had een idee gekregen, wat we nog meer konden doen. Ik ging liggen op gras en trek kurt mee, waardoor hij op me zat. Ik pakte mijn stijve en gleed binnen in Kurt. 'Berijd me, Kurt' zeg ik hees. 'Je hoeft alleen maar te bewegen' zeg ik en kijk hem verlangend aan. Hij wou nieuwe ervaringen opdoen, dat is er weer eentje.

    (Haha, is goed! Oke, dan vraag ik het wel, aan iemand of wil jij het vragen?)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik trok haar mee naar mijn kamer en duwde haar op bed, en meteen begon ik haar te zoenen. Ik had echt wel zin in haar. Ik plaats mijn lippen op haar sleutelbeen en kuste in een baan naar beneden totdat ik bij haar borsten kwam.

    [Okay, ben ik nou serieus bezig met twee seks scènes? XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Hhahaahahahaha, ja XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [ahhaah idd]
    Rachel
    Hij trok me mee naar zijn kamer en hij begon me meteen te zoenen.
    Ik zoende hem gewild terug en trok vluchtig zijn shirt uit. Met mijn hand ging ik over zijn six-pack


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [haha en dan moet kurt zeggen kom we gaan bij mij nog even naseksen]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Berijd me, kurt.' zei hij hees. 'Je hoeft alleen maar te bewegen.' zei hij waarna hij me verlangend aankeek. Oké, volgens mijn wist ik wel wat hij bedoelde. Ik begon hem te berijden en werd daardoor alleen nog maar opgewondener.

    Finn
    Ik trok haar shirt ook uit en zoende haar ruwer. Met mijn handen begon ik te prutsen aan haar bh-bandje totdat hij los ging en trok hem ook uit. Ik streelde haar nek, en ging met mijn hand naar beneden naar haar borsten.

    [Het maakt mij niets uit, zeg jij het maar. :]]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Hij ging richting mijn borsten en ik voelde me opgewonden raken.
    "Ik hou van je" zeg ikz acht en duw hem achterover op het bed. Ik ga met mijn benen zo zitten zodat hij tussenmijn benen zit. Ik trek zijn broek en boxer uit en kus hem weer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik heb het gevraagd aan hun, alleen nog op een antwoordt wachten! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.