• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc
    Carmella Jae Bianchi - Chantrea


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Gereserveerd - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Chryse Aldene Epione - Chantrea
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 11:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Timothy 'Timo', Mens.
    "Ik ken ene Alexi en Jake, tenminste als je het kennen kunt noemen maar voor de rest niemand. Als je de dame van het secretariaat er niet bij rekent." Hij gooide zijn rugzak op het bed dat tegen de muur stond en opende alle kasten en schuiven.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 17:21 ]


    kindness is never a burden.

    Sky Leslie Whitefield
    'Dat is zowat even veel als ik.' zeg ik tegen hem. Al mijn vrienden van vorig jaar waren niet meer hier. 'Tot nu toe ken ik jou, Devinson. O wacht, Devinson is Xavier, Devinson is zijn achternaam, maar daar noem ik hem bij. De rest noemt hem Xav. En dan ook nog Vanessa, Vans, alleen die mag me volgens mij niet zo. Zonder reden. Tenzij ze me al haat alleen om het feit dat ik besta....' en ik denk eve na. Dan schud ik mijn hoofd, ik droomde weg. 'Dan heb je nog Axton de player, en Arleigh. Ben jij ook een player?' ik kon het beter maar gelijk vragen. Dan wist ik of ik me uit de voeten moest maken of niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    "Daléna Mozette Mandore" engel
    ik liep naar mijn kamer toe ,nummer 101. Ik stond voor de deur en opende hem .maar zag een vreemde jongen staan.ik fronsde'en wie ben.jij?'

    [sorry dat het zolang duurde maar ben op mijn mobiel dus het gaat wat lastiger en sorry als het niet .helem xd]aal klopt]

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 17:26 ]


    On wednesdays we wear black

    Alexi Jaylin Parker
    Ik kom terecht op een kleine open plek met een meertje. Grijnzend laat ik me in het lange gras daar vallen en doe mijn schoenen uit. Mijn voeten laat ik voorzichtig in het water bungelen.
    Mijn nieuw plekje. Volgens mij kennen maar weinig leerlingen dit aangezien er geen pad naar hier toe is.

    Jake Alexander Sadler (demon)
    'Alles goed?' Ik haal mijn wenkbrauwen op. 'Behalve dat we hier weer een volle 10 maanden vast zitten? Fantastisch.' grijns ik. 'Nee serieus. En jij?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield
    'Weet je wat, ik spreek je later wel Timo. Volgens mij is dit je kamergenote.' zei ik tegen Timo. 'Dan ga ik op zoek naar een eigen kamergenoot. Maar eerst maar even naar het bos, anders word ik nog gek.' zeg ik grijnzend. Dat was totaal niet waar dat ik anders gek werd, maar het klonk wel leuk. 'tot later,' en dan loop ik weg. Ik ga de school uit en sla links af. Ik loop door een beetje hoog gras heen en dan een stukje door het bos. Dan kom ik uit bij een meertje. Ik zie dat er iemand zit, ik denk even na of ik weg ga, maar doe het niet. Ik loop naar haar toe, doe mijn opvallend oranje rugzak van mijn rug en doe ook mijn schoen uit en ga gewoon naast haar zitten. En ik zeg niets.p, terwijl ik mijn voeten in het water doe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Timothy 'Timo', Mens.
    Sky ging weg en een meisje verscheen in het deurgat. "En wie benjij?" HEt klonk nogal bot in Timo's oren. "Ehm- Timo." stamelde hij. "Ben jij-" hij keek op het briefje waar de dame van het secretariaat een naam had opgekrabbelt. "Daléna?"


    kindness is never a burden.

    Alexi Jaylin Parker
    Ik hoor geritsel naast me en een meisje komt naast me zitten.
    Ze zegt niets en steekt net als ik haar voeten in het water.
    'Het is hier mooi hé.' zeg ik tegen het onbekende meisje naast me zonder mijn blik van het glinsterende blauwe water te wenden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vanessa 'Vans', Damon.
    "Bedankt me daaraan te herinneren." prevelde Vans. Ze zuchtte,"Nu ja, ik zit in het feestcomité dus er valt nog een boel te doen tegen het Herfstbal. Ik heb gehoord dat er al mensen een date hebben. Een date! En school is nog niet eens begonnen." Het afgrijzen droop van haar zin. Vooral omdat zij zelf nog geen date had voor het bal. Ze wilde dat Xav haar zou vragen, zoals elk jaar, maar Sky kon dat plan zomaar om zeep helpen.


    kindness is never a burden.

    "Daléna Mozette Mandore" engel
    ik grijnsde 'ik bijt niet hoor'. Ik liep naar hem toe 'noem me maar del'

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 17:41 ]


    On wednesdays we wear black

    Timothy 'Timo', Mens.
    Timo nam Daléna's hand aan. Even viel er een ongemakkelijke stilte. "Dus, ben je ook niet hier?" vroeg Timo dan maar snel. Hij hield niet van stiltes en al zeker niet van ongemakkelijke.


    kindness is never a burden.

    Jake Alexander Sayler
    'Komaan Vans, je kan elke jongen van deze school om je vinger winden. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een date te vinden?' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Mwuhahhaha, is Sky concurrentie voor Vans :Y) ik weet nog niet wie haar date zal worden :Y)]

    Sky Leslie Whitefield - mens
    'Ja, dat klopt. Ik kom hier vaker,' zeg ik tegen haar. Ik had haar weleens eerder gezien op school, maar nog nooitngesproken ofzo. 'Ik vind het altijd zo rustgevend.' fluister ik. Ik moest aan me moeder denken, hoe ze altijd aan yoga deed. Ik vond het geweldig, daarom deed ik het ook. Yoga. Dat was ook zo rustgevend. 'Aangenaam, Sky Leslie Whitefield.' zei ik. Maar ik keek nog steeds naar het water.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jennifer Lawrence is altijd concurrentie. ^^ Zelf tegen Taylor Momsen ]
    Vanessa 'Vans', Damon.
    "Ik heb niet gezegd dat ik geen date had!" snauwde ze. "Wie weet heb ik dat wel!" Ze keek Jake bitchy aan. "Heb je trouwens niks beters te doen dan mensen lastig te vallen."


    kindness is never a burden.

    [euh jaimyhoi? Alexi is nieuw op school xd]

    Alexi Jaylin Parker
    'Alexi Jaylin Parker.' stel ik mezelf voor 'Maar noem me maar Lexi.'
    'Dus hoe lang zit jij hier al op school?' vraag ik aangezien ze naar het water blijft kijken?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    "Daléna Mozette Mandore"
    ''ik ben hier al een tijdje'ik grimaste bij de dubbele betekenis. 'Maar jij bent wel nieuw hier?'ik keek hem vragend aan.


    On wednesdays we wear black