• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc
    Carmella Jae Bianchi - Chantrea

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

Meisjes:
    Gereserveerd - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Chryse Aldene Epione - Chantrea
    Vanessa Elenore Woods - Poeh

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic

[ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 11:53 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake Sadler (demon)
    Ik zie Alexi samen met een ander meisje net naar buiten komen en knik met mijn hoofd hun riching op. 'Bedoel je Alexi Parker?' zeg ik met een grijns.

Axton Crawford
    Ik doe mijn zonnebril af en kijk zo intens mogelijk naar het meisje.
    "Jup, dat is ze." grijns ik.
    Ik ga weer tegen de muur aan leunen, maar laat haar met mijn ogen niet los.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi Parker (mens)
    'Dank je.' zeg ik tegen Sky als de rondleiding ten einde is. 'Nou eh... Ik zie je nog wel zeker?' zeg ik en ze knikt. Ik twijfel even of ik terug naar het bos zou gaan tot ik een blik op me voel branden. Ik kijk om me en zie dat de jongen naast Jake me aan het aanstaren is. Ongemakkelijk draai ik me van hem weg... en loop terug naar het bos.

Axton Crawford (demon)
    Ik grijns als ik haar ongemakkelijke blik zag en zet mijn zonnebril weer op.
    "Ze weet niet wat haar te wachten staat."
    Ik kijk Jake even snel aan.
    "Nou, zo te zien heb jij haar al ontmoet. Dus, ik zal onze kansen eens meer gaan gelijk stellen."
    Ik begin met grote stappen richting het bos te lopen waar zij in verdwenen was.

Alexi Parker (mens)
    Al snel vind ik de open plek terug met het meertje. Even afkoelen denk ik, doe mijn schoenen uit en leg mijn ketting en armbandje die ik van mijn grootmoeder had gekregen in mijn linkerschoen. Ik neem een kleine aanloop en duik het koude water in.
    Genietend zwem ik wat verder van de rand weg. Ik weet dat ik straks zal opvallen met mijn nat kleedje maar het kan me niet schelen. Nu ben ik even vrij van dat alles...

Axton Crawford
    Ik volg haar naar een klein meertje. Daar springt ze het water in.
    Hmm, ze was geen slechte keus!
    Ik deed ook mijn schoenen uit en trok mijn T-shirt over mijn hoofd. Nadat ik mijn zonnebril had weggelegd sprong ik meteen achter haar aan. Ik zwem onder water tot vlak achter haar en kom daar boven.
    "Hallo." grijns ik

Alexi Parker (mens)
    'Hallo.' klinkt er plots achter me, waardoor ik schrik en even kopje onder ga.
    'Doe dat nooit meer!' breng ik uit en hap naar adem. 'Ben je niet een vriend van Jake?' zeg ik en kijk even hoe ver de oever is. Shit... Te ver...

Axton Crawford demon
    "Zo zou je het kunnen noemen ja."
    Ik kijk haar even met een zeer intense blik aan en voor ze iets kan doen, steek ik mijn hand uit om een pluk haar uit haar gezicht te strijken.
    Ik kijk in haar ogen, terwijl de toppen van mijn vingers over haar wang strijken.

{slaapwel!}

[slaapwel. Ik ga ook slapen xd]

Alexi Parker
    Een lichte tinteling gaat door me heen als hij het pluk haar wegveegt.
    Verward staar ik hem aan. 'Ik ehm- ik moet gaan.' stamel ik en zwem terug naar de oever.
    Ik til me terug op het droge. En pak vlug mijn schoenen.

{Ik ben een paar dagen weg i.v.m Drama festival, ik ben dus niet online}

Tijd voor koffie.

Axton Crawford
    "Hé, waarom?"
    Ik zwem zachtjes achter haar aan en hijs mezelf op de oever. Daar laat ik me achterover zakken, zodat de zon met het water op mijn lichaam kan spelen. Ik weet hoe ik met illusies moet werken.
    "Heb je zoveel haast."

Sky Leslie Whitefield
    Na de rondleiding gaan we beide onze eigen weg. Alexi was snel weggevlucht nadat Axton de hele tijd naar haar keek. Maar Jake stond er nog. En aangezien hij mijn kamergenoot was, ging ik maar even kennis maken. En houd in je achterhoofd Sky, hij is een player. Ik stapte op hem af, hij wist nog niet dat ik zijn nieuwe kamergenoot was, en zei:
    'Hoi, aangenaam, ik ben je nieuwe kamergenoot.' en ik keek hem aan.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Alexi Parker (mens)
    'Ik ehm- ik had Timo belooft om hem te helpen.' zeg ik vlug als uitvlucht. En doe mijn armbandje weer in. Ik wil mijn ketting ook terug om mijn hals knopen als het tussen mijn vingers wegglipt en in het gras valt. 'Shit.'

Jake Sadler (demon)
    Verbaast kijk ik het meisje aan. 'Jake Sadler en jij bent?' mompel ik. Oke Alexi had dus blijkbaar iets geregeld zonder het mij te vertellen.

Sky Leslie Whitefield - mens
    'Aangenaam, Sky Leslie Whitefield,' zei ik zelfverzekerd. Als die player me zou proberen te versieren, kende ik nog wel een paar trucjes. 'Ik kwam met Alexi aan de praat, dus vroeg ze of ik bij jullie op de kamer wilde. Ik had nog niemand. Ben jij nieuw hier? Ik heb je in iedergeval nog nooit gezien.'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.