• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc
    Carmella Jae Bianchi - Chantrea


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Gereserveerd - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Chryse Aldene Epione - Chantrea
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 11:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Succes met leren allemaal!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Poeh schreef:
    [@Dashed, ik was van plan nog een jongen aan te maken, als je daarmee genoegen neem kan hij je kamergenoot zijn? ^^]


    [is goed ^^ maar dan ga ik vanmiddag even verder want ik moet ook gaan.leren xd]


    On wednesdays we wear black

    Arleigh Erwina Johnson || Demon
    De zonnebril die hij opzet staat hem sexy, en bedekt zijn ogen volledig. Ik leun naast hem tegen het muurtje, en neem nog een trekje van zijn sigaret. De rook blaas ik de andere kant uit, ik weet niet of hij rookt. "En wat is jouw specialiteit? Junkies? Lozers? Geile jongens?" "Geile boys of course, maar het verschilt per keer, scharreltjes zijn altijd leuk," zeg ik, mijn stem heeft een kwaadaardige ondertoon. "En jij? Onzekere verlegen meisjes?" zeg ik, voor de gein doelend op het meisje dat net voorbij liep. "Straks krijgen we zo'n kut kamer aangewezen," vervolg ik.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 12:36 ]


    Tijd voor koffie.

    Alexi Jaylin Parker (mens)
    'Jake Sadler.' klinkt er plots achter me. Ik draai me om en schenk hem een ijzige blik.
    'Bedankt.' Ik weet niet waarom maar ik kan gewoon niet vriendelijk tegen hem zijn.
    Ik draai me terug naar Timothy als ik een hand op mijn schouder voel. 'Blijf. Van. Me.' grom ik maar Jake doet geen moeite om zijn hand te halen. Ik draai me terug om.
    'Als je me nog 1 keer aanraakt Mister Arrogant, ben je er aan.' zeg ik kort sla zijn hand weg en loop naar Timothy. 'Leuk je te ontmoeten.' zeg ik tegen hem, gooi mijn tas op het bed naast hem en loop de kamer uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Xavier 'Xav', Mens.
    Xavier schudde zijn hoofd,"Ze doet geen mensen pijn, ook al haat ze ze verschrikkelijk. En waarom ik geen andere kamer neem? Vans is mijn beste vriendin, ik heb geen reden." zei hij. Dat laatste mompelde hij er nog wat achteraan. "Maar als je echt niet wil... Ik moet gaan. Ciao!" glimlachte hij en stond op om vervolgens weg te rennen.


    kindness is never a burden.

    Timothy 'Timo', Mens.
    Timo knikt even en ziet Alexi de kamer uitlopen. Hij werpt nog een blik op Jake en omdat die duidelijk geen gesprek wil starten met Timo loopt ook Timo weg. Opzoek naar de juiste kamer.


    kindness is never a burden.

    Sky Leslie Whitefield {mens}
    Ineens was Devinson weg. Maar ik zou hem later nog wel spreken. Ik moest nog een kamer nemen. Die van vorig jaar wilde ik echt niet meer. Daarin kon ik namelijk moeilijk ongezien uit me kamer glippen. Tuurlijk, het lukte wel, maar als het makkelijkerkon, dan graag. 'Iemand nog een kamergenoot nodig?' zei ik in de gang met mensen.

    [Lol, wie wilt mij als kamergenoot?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Timo ging met Daléna op de kamer so me is sorry Sky ^^ ]


    kindness is never a burden.

    [H jammer, anybody else?

    Ik Zoé het vanzelf wel, ik moet nu weer leren (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Timothy 'Timo', Mens.
    Er schreeuwde ene meisje wat maar Timo verstond niet wat ze net zei. "Ehm- sorry, maar ik zoek mijn kamer?" vroeg hij dan maar aan haar. "Weet je waar nummer 119 is?"


    kindness is never a burden.

    Sky Leslie Whitefield {mens}
    'Hallo, welkom welkom. Ben je nieuw hier?' vraag ik gelijk aan hem. Dan bedenk ik me dat hij vroeg waar kamer 119 is. En ik moet een beetje lachen. 'Ja, ja dat weet ik.' en ik wijs gelijk achter me. Hij was of scheel, of lui, of gewoon onder de indruk van het internaat. 'Dus jij hebt ook al een kamer.' zeg ik zuchtend. 'Ik ben nog steeds kamerloos. En ook nog kamergenootloos.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Timothy 'Timo', Mens.
    Timo knikte,"Ja, nieuw ja." mompelde hij. Het meisje toonde hem zijn kamer en met rode wangen ontdekte hij dat die zich vlak achter hem bevond. "Oh, eh- bedankt, dan maar." Timo stak de sleutel in het sleutelgat en opende de deur. Hij had een mooie kamer. "Ik zou zeggen, je kan met mij maar ik zag dat er al een naam op het briefje stond van deze kamer." zei hij.


    kindness is never a burden.

    Sky Leslie Whitefield - mens
    'Ach ja, ik ga wel naar iemand anders op zoek dan maar. Maar toch bedankt.' zeg ik tegen de jongen. Ik weet zijn naam nog niet eens. 'O eh, aangenaam, Sky Leslie Whitefield. Maar vergeet die achternaam maar gelijk. En jij bent? Behalve nieuw hier.' hij zag er wel oké uit. Maar het was nog maar afwachten of hij ook oké van binnen was. Misschien was hijzelf net als Axton een plager. Ik snapte niet dat meisjes dat niet doorhadden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton Crawford demon
    "Ik grijp al mijn kansen." haal ik mijn schouders op.
    "Nou een kamer kan kut zijn, maar een kamergenoot niet. Die zie je vaak en kan je dus echt hun leven verkloten."
    Ik houd mijn houding cool, terwijl ik de hele omgeving bekeek. Wat een heerlijk trieste gezichtjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Wat is er allemaal gebeurt en waar kunnen Daniël & Nathan heen?}


    Don't be like the rest of them, darling