• Hey,

Heeft iemand een onbekende personen story voor me?
    Graag een link met beschrijving van het verhaal. En het liefst een verhaal wat nog niet zo veel hoofdstukjes heeft.

Xxx

People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

Some Dreams Do Come True
    When all your hope seems to fade away
    When all your dreams seem to disappear
    When your heart hurts and you can't stop it
    When The only one you trust is her
    but then she shows you her other side
    and every piece of you starts crying
    When all your hope is gone
    When you're about to give up
    You will find light in the darkness

Because Some dreams do come true

Op toneel wordt er een voorstelling gespeeld. Dit is een who done it stuk, waarbij de hoofdpersoon overlijdt. Alles gaat helemaal goed, totdat de hoofdpersoon niet meer opstaat na de laatste voorstelling. Is hij dood? En wie zou ervoor hebben gezorgd? Waarmee is het gebeurd? Een mysterie die nooit opgelost kan worden. Of toch wel?
    Ook worstelt Angel met een groot probleem. Ze is verliefd. Maar niet zomaar verliefd. Verliefd op een meisje. Angel moet hier mee om leren gaan maar dit lijkt lastiger dan gedacht..

Link (:

You always have a choice in life, it's sometimes just

Leuke story :)

My Dearly Departed

None of the people who tried to could make me feel this way
    I'll gladly do my time
    I found you, unbound you, and tried to explain the only way,
    That I knew how to say

I wanna be the last thing that you see
    Be my dearly departed

Het verhaal heeft nu 5 hoofdstukjes, hope you like it :)

Not all those who wander are lost

"I never asked you to be here in my life! I don't want you here I don't need you here!"
    ~ Let's write our own story! Let's choose the people that are in it! Visit our exhibition of people and write you own story.
    Write your perfect Love Story!

- Short stories on request
    - Written by: ScarsStories & Newstyle
    - Onbekende personen
    - Bevat: Drama, Liefde, humor, soms stereotype,...
    - Cover made by: DreamerN

Klik

[ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 16:44 ]

- Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

Hoofdpersoon: Sophie
    Leeftijd: 17
    Verhaal: Sophie wordt steeds meer onzeker als mensen zeggen dat ze dik is geworden, vroeger was ze altijd de dunste. Ze ontwikkelt anorexia, maakt de dingen mee die hierbij horen. Volg haar verhaal, voel haar leed, lees haar leven.

Your make-up is terrible

This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.

*Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

Reserve linkje: Klik

The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

They keep our world safe.

*volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen

quidquid excusatio prandium pro

Het eerste deel is al af, maar met deel twee ben ik nog niet ver...

I've just killed my boyfriend en het vervolg I just killed myself. Het zijn thrillers met onbekende personen, romantiek, drama en veel cliffhangers. De mensen die ze lezen, vinden ze helemaal geweldig. ;)

Dit verhaal gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Maar wat heeft haar daar eigenlijk toe gedreven? En waarom worden de mensen die haar hebben opgevangen toen ze voor de politie vluchtte steeds banger voor haar?

Ik hield van hem.
    Hij niet van mij.
    En nu is hij dood.

Ik heb een story met onbekende personen (:

http://www.quizlet.nl/stories/86552/veranderingen/

het verhaal heeft nu 21 hoofdstukken (;

Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

Home is where the heart is (:

Heeft nu 12 hoofdstukken. Ik kan alleen niet zo goed uitleggen waar het over gaat, dus je zou het beste gewoon even kunnen kijken of het je wat lijkt...

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

I will find you and love you again
    Like the wind sweeps the earth
    You fall in deep
    I was a liar in every debate
    I rule the forces that fuelled your hate
    When the cold in my heart leaves
    It comes to an end

Kamelot

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

Dream Chronicles

26 - 02 - '16

The Midnight Game.

"The Midnight Game is an old pagan ritual used mainly as punishment for those who have broken the laws of a pagan religion.

While it is mainly used as a scare tactic to not disobey the gods, there is still a very real chance of death to those who play the Midnight Game. There's an even higher chance of permanent mental scarring. It is highly recommended that you DO NOT play the Midnight Game."

Four teenagers, two boys and two girls, ignore the warnings and decide to play the game.
    Will they survive?

Bedankt, er zitten leuke stories tussen :)

Jane komt uit een gezin gebazeerd op geadopteerde gezinnen. Hier volgde we Melodys leven, Jane's oudere zus. Nu Jane zelf in de pubertijd is, is het haar beurt om avonturen te beleven. Terwijl Melody vooral familie-problemen had laat Jane zien hoe het leven is op school, hoe moeilijk het is geaccepteerd te worden en hoe je in vervelende situaties terecht kunt komen in de hoop op vriendschap. Jane weet zich altijd weer in de nesten te werken, daarom is zij de perfecte kanidaat om te laten zien hoe haar leven verloopt.

Wanneer Jane niet geaccepteerd word in de school van haar dromen knipt ze haar mooie rode haren af en infiltreerd zich als jongen in die school. Daar ondmoet ze een tweeling. ze hoop vriendschap met ze te sluiten, iets wat moeilijker is als ze had gedacht. Terwijl de één een grote brompot is lijkt de ander meer een tevrede filosoof te zijn. Niemand blijkt tussen deze twee knappen blonde jongens in te kunnen komen.. Tot Jane daar verandering in brengt.
    Maar met een tweeling aan je zeiden heb je dubbel zoveel herrie, dubbel zoveel problemen en dubbel zoveel avontuur.

Pas op, dit verhaal kan:
    -grof taalgebruik bezitten.
    -lichtelijk geweld in voorkomen.
    -kan je op wraak ideeen brengen die afgeraden zijn.

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Zijn er nog meer mensen met een onbekende personen story? :)
    Hier zaten al hele leuke tussen hoor :)