• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc
    Carmella Jae Bianchi - Chantrea

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

Meisjes:
    Gereserveerd - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Chryse Aldene Epione - Chantrea
    Vanessa Elenore Woods - Poeh

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic

[ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 11:53 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[Ehm, Vans is nogal lonely...]

kindness is never a burden.

[Een paar hebben nu een kamer. En sommige komen binnen etc. Je kunt wel naar Sly en Timothy die staan een beetje te praten gewoon (:]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[OJA XD SKY MOET NOG EEN KAMERGENOOT XD]

Timothy 'Timo', Mens.
    "Timo," mompelde hij. "Uitwisselingsstudent. Aangenaam." glimlachte hij. Timo voelde zich op zijn gemak bij dit meisje. En hij had geen idee hoe dat kwam.

Alexi Jaylin Parker (mens)
    Ik loop de gang uit, terug naar buiten. Ik steek de binnenplaats over en loop naar het bos dat bij het schoolplein hoort. Even stiltedenk ikGewoon even rust en stilte. Al snel kom ik bij de bomen en hoe verder ik loop hoe dichter bebost het is.
    Genietend van de stilte en de rust die de omgeving op me uitoefend ondek ik beetje per beetje dingen. Zoals er bijvoorbeeld kleine aardepadjes door het bos lopen. Ik besluit er ééntje te volgen om te zien waar die uitkomt en ga verder en verder.

Jake Alexander Sadler (Demon)
    Ik grinnik als de jongen zich uit de voeten maakt. Het meisje was wel interessant.
    Ik sluit de kamer terug en loop naar de binnenplaats. Ik zie Alexi nog net het bos ingaan en besluit bij Vans te gaan staan. Ik slenter wat rond tot ik haar net de binnenplaats zie oplopen. 'Hey.'

[ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 17:14 ]

[jaimyhoi mischien kan je een kamer delen met Alexi (mens) & Jake (demon)?]

[@poeh kan ik del laten kennismaken met timo of moet ze even wachten? :)]

On wednesdays we wear black

Dashed schreef:
    [@poeh kan ik del laten kennismaken met timo of moet ze even wachten? :)]

[Doe maar ^^ ]

[Oke is goed, maar dan lijkt het me handig als Sky eerst Alexi ofzo ontmoet (:]

Sky Leslie Whitefield
    'Aangenaam kennis te maken,' zeg ik vrolijk tegen hem. 'Ik kan je alvast vertellen dat het eten hier verbeterd is dit jaar. Vorig jaar was het niet zo lekker.' en ik maak een soort kots geluidje. 'Maar ja, je went er vanzelf wel aan, Timo.' ik vroeg me af of dat zijn hele naam was, of gewoon en afkorting. 'Is Timo je hele naam?'

[ehm- Alexi is nu in het bos aan het ronddwalen maar als ze terug is zal ik haar naar je toesturen xd]

[oke schaam,waar is timo? xd]

On wednesdays we wear black

Timothy 'Timo', Mens.
    Hij lachte zachtjes,"Nee, Timothy. Maar ik heb een hekel aan die naam dus gebruik hem maar niet." zei hij. Hij maakte een uitnodigend gebaar. "Kom binnen, Sky." zei hij nogal onzeker.

[Bij de kamer. Nummer 119. Ergens in het gebouw op de eerste verdieping of zo... ^^ ]

[Is goed, ik zie haar vanzelf wel :3 oja, even voor het feit. Sky is niet nieuw :3]

Sky Leslie Whitefield
    'O, dankjewel.' zeg ik waarna hij me binnen uitnodigd. Hij klonk een beetje onzeker, maar ik had geen flauw idee waarom. 'En ken je voor de rest al iemand hier, Timo?' ik ging hommage geen Timothy noemen, ik wilde ook niet dat mensen mijn achternaam onthielden. 'Of heb ik de eer je als eerste hier te kennen?' vraag ik grijnzend.

[ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 17:15 ]

Vanessa 'Vans', Demon.
    "Hey." zei Jake en kwam naar Vanessa toegelopen. Ze stak een sigaret op en blies een rookpluim uit in zijn gezicht. "Hallowa." grijnsde ze. "Alles goed?"