• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc
    Carmella Jae Bianchi - Chantrea


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Gereserveerd - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Chryse Aldene Epione - Chantrea
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 11:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi Jaylin Parker
    'Ehm-hoi.' stamelt er plots iemand achter me en ik draai me om. Een jongen van mijn leeftijd wil net weer vertrekken. 'Verkeerde kamer?' gok ik met een glimlachje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Timothy 'Timmo', Mens.
    Timmo stopte toen iemand tegen hem begon te praten. "Yes." zei hij enkel niet wetend wat meer te zeggen. Een licht Brits accent schuilde achter de zin en Timmo glimlachte, alleen zodat ze hem niet als een of andere creep zouden zien. Timmo schraapte zijn keel,"Welke kamer is dit?" vroeg hij.


    kindness is never a burden.

    Alexi Jaylin Parker (mens)
    '118.' lach ik zachtjes en trek me niets aan van de jongen achter me die geirriteerd naar de jongen in de deur staat. 'Alexi.' stel ik mezelf voor 'Nieuweling.' vul ik mezelf nog eens lachend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Timothy 'Timo', Mens.
    Timo glimlachte en wierp even een nieuwsgierige blik op de jongen achter het meisje met het speciale haar. "Alexi," zei het meisje,"Nieuweling." Timothy knikte en even was er een momentje stilte. "Oh- eh- ja, Timothy, maar noem me maar Timo. Ook nieuw." zei hij snel toen het hem inviel dat ook hij zich moest voorstellen. Klungelig stak hij zijn hand uit en liet daardoor zijn rugzak op zijn voet vallen. Een gesmoorde kreet verlate zijn mond.


    kindness is never a burden.

    Alexi Jaylin Parker (mens)
    Ik vis behendig zijn rugzak van de grond en geef het hem terug. Even kijk ik hem bezorgt aan maar als ik zie dat het weer gaat wijs ik even naar de jongen achter mijn rug. 'Als ik zijn naam zou weten zou ik je hem ook voorstellen.' zeg ik met een halve glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ik ben er weer :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    b]JAIMY!!!!![/b


    kindness is never a burden.

    Jake Alexander Sadler (demon)
    Alexi wijst over haar schouder naar me. 'Als ik zijn naam zou weten zou ik je hem ook voorstellen.' zegt ze en ik grijns.'Jake Sadler.' zeg ik maar blijf naar Alexi kijken. De jongen interesseert me geen barst.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {f*ck. Ik sterf van de rugpijn en moet zo nog de hele namiddag studeren :(}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik moe ook studeren... Wiskunde :(]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Timothy 'Timo', Mens.
    Dankbaar nam Timo de rugzak van Alexi aan. "Bedankt," mompelde hij. "Als ik zijn naam zou weten zou ik je hem ook voorstellen," zei ze met een halve glimlach. Timo wilde net zijn mond opendoen om te reageren maar de jongen was hem voor,"Jake Sadler." maar hij keek niet naar Timo, hij keek enkel naar Alexi.


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    [Ik moe ook studeren... Wiskunde :(]

    {Ik ook wiskunde, maar als mijn rug zo blijft pijn doen vraag ik aan mijn ma een pijstiller -dat wordt dan de eerste pijnstiller in mijn hele leven!-}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ciao mensjes, moet gaan studeren voor Frans. ): ]


    kindness is never a burden.

    [bye leren... yeey... *sarcasme*]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi Jaylin Parker
    'Ehm-hoi.' stamelt er plots iemand achter me en ik draai me om. Een jongen van mijn leeftijd wil net weer vertrekken. 'Verkeerde kamer?' gok ik met een glimlachje.


    [omg hahahaha, ik zie ineens welke achternaam ze heeft. Die wilde ik Sky eerst ook geven xD.]

    Sky Leslie Whitefield
    Devinson lachte weer. 'Je lachspier heb je in iedergeval nog niet verrekt.' zeg ik met een grijns. 'En ik maak me geen zorgen of jullie wel of geen seks hebben. Maarrehh, sorry dat ik het vraag. Maar waarom neem je dan geen andere kamer? Aangezien het klinkt alsof jullie een struggle hebben gehad.' ik denk even na of ik nog iemand kende die met mij op een kamer wilde. Ik kon niemand bedenken. 'Denk je niet dat Vans me aan een spies rijgt als ik lig te slapen ofzo?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.