• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc
    Carmella Jae Bianchi - Chantrea

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

Meisjes:
    Gereserveerd - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Chryse Aldene Epione - Chantrea
    Vanessa Elenore Woods - Poeh

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic

[ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 11:53 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Daléna Mozette Mandore engel
    'Daléna',ik snufte even. 'Maar noem me maar Del'. Ik nam haar nog een keer op 'ben je nieuw hier?'

[ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 22:29 ]

On wednesdays we wear black

Sky Leslie Whitefield
    Ik ging naast hem zitten. 'Ach, ik denk niet dat ik bij jullie seks wil zijn. Of hebben jullie niets samen?' en zelfs als ze niets samen hebben, Vans, zoals Denivson haar noemt, mag mij nu al niet. 'En daarbij, Devinson, Vans mag mij niet. Ze sprak mijn naam uit alsof ze moest kotsen.'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[Lol, nee ze hebben geen seks ^^ Maar ik moet afsluiten Ciao. ]

kindness is never a burden.

Alexi Jaylin Parker
    Ik knik. 'Zo liefje hier is je lessenrooster en je sleutel. Sorry dat je zo moest wachten.' zegt de vrouw achter de bali en ik schenk haar een glimlach. 'Niet erg. dank u.' 'Nou... euh.. ik zie je nog wel?' zeg ik tegen Del waarop ze knikt en ik naar de gang loop met de kamers.

[ik moet afsluiten]

Kamergang:

[ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 9:30 ]

[Slaap lekker amigo's Sky gaat ook. Adios amigo's.]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

{oke doeg iedereen!}

[ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 22:40 ]

Daléna Mozette Mandore engel
    ik kijk haar nog even na en gris dan ook zelf de sleutels van mijn kamer en de informatie plattegrond van dit jaar uit de vrouw haar handen. Ze kijkt even verontwaardigd maar na een blik van mijn kant gaat ze weer verder met waar ze mee bezig was. Ik kijk op mn plattegrond bij wie ik in de kamer zit.

{voor de mensen die er nog zijn of voor morgen, wie wil er met Daléna samen in een kamer slapen?}

[wie wil er Alexi's kamergenoot worden? jongen of meisje maakt niet uit...
    Liefst iemand die ze niet af gaat kunnen xd]

LostMagic schreef:
    [wie wil er Alexi's kamergenoot worden? jongen of meisje maakt niet uit...
    Liefst iemand die ze niet af gaat kunnen xd]

[Laat maar kga mn ander personage erbij steken]

[ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 9:01 ]

Alexi Jaylin Parker
    100...101..102..103... zuchtend loop ik de kamernummers af. 118! eindelijk. Ik steek de sleutel in het slot maar zie tot mijn verbazing dat de deur al open is. Mijn kamergenoot is er blijkbaar al. Ik duw de deur open en stap naar binnen. Ik zie een donkerbruin harige jongen met een licht getinte huid op een van de 2 bedden zitten.
    'Euh... hey.' mompel ik. De jongen kijkt even verbaast op waarna hij al snel een arrogante grijns op zijn gezicht zet. 'Hey babe'

[kamer :

]

[ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 9:33 ]

Xavier 'Xav', Mens.
    Lachend schudde hij zijn hoofd,"We hebben geen seks, maak je daar maar geen druk over." Hoe kon dit meisje hem toch telkens aan het lachen maken zonder daar enige moeite voor te doen. "Tussen Vanessa en mij is het gedaan, we hadden nogal... eigen meningen wat de relatie betreft, maar neem je het bed of niet? Anders zoek ik wel iemand anders." Hij trok zijn wenkbrauw op en wachtte op Sky's antwoord.

[Vans verveelt zich. ^^]
    Vanessa 'Vans', Demon.
    Vanessa haalt haar lippen van de hulpeloze jongen en glimlacht onweerstaanbaar. "Thanks baby, just what I needed." De jongen staarde haar zuchtend aan terwijl Vanessa wegliep. Ze hield van dit spelletje en ging er ook niet meteen mee ophouden. Wie is mijn volgend slachtoffer? vroeg ze zichzelf af.

[@Dashed, ik was van plan nog een jongen aan te maken, als je daarmee genoegen neem kan hij je kamergenoot zijn? ^^]

Jake Alexander Sadler (Demon)
    Een zachte 'hey' brengt me uit mijn concentratie. Voor me staat een meisje met haren in verschillende kleuren. Het staat haar wel moet ik wel toegeven maar ik weet niet zeker of ze slachtoffermateriaal is. Ik bedoel zoals ze daar staat zie ik dat ze alles behalve zelfverzekerd is.

Timothy 'Timmo', Mens.
    Timmo loopt het overvolle schoolplein op en gaat meteen naar het secretariaat. Hij wacht geduldig tot een vrouw naar hem toe komt,"Jij moet Timothy zijn? Onze nieuwe uitwisselingsstudent." Timmo knikte,"Inderdaad." glimlachte hij. De vrouw overhandigde hem een aantal papieren die hij moest tekenen en dan de sleutel van zijn kamer. "Nummer 119. Alsjeblieft." Timmo bedankte de vrouw en sleurde zijn bagage de trap op naar kamer nummer 119. Hij ging de kamers af en opende een deur die kamer 119 moest zijn. Verbaasd keek hij naar de twee mensen in de kamer. Een meisje met gekleurde haren en een jongen met halflang zwart haar. "Ehm- hoi." stamelde hij en wilde weer vertrekken wanneer hij besefte dat hij de verkeerde kamer was ingelopen.