• *biep biep biep* *Pats!*
    'Nog 5 minuten' mompel ik tegen mezelf en ik draai me nog een keer om.
    Ik zie de zon door de luiken schijnen en besluit toch maar om op te staan.
    Ik rek me uit, stap uit bed en kleed me om.
    'Time to go to work....'
    'Ik moet echt stoppen met tegen mezelf praten'
    Ik kam mijn haar, schuif mijn ontbijt naar binnen en stap in de auto.

    Ik dacht dat het een normaal dagje zou worden, maar niets is minder waar...


    Emily, een jonge sterrenkundige, rijd richting haar werk.
    Normaal gebeurd er niets en zit ze de hele dag voor zich uit te staren.
    Maar vandaag is niet als alle andere dagen....

    Emily ontmoet een vreemde man terwijl ze aan het werk is in de woestijn, waar ze een vreemd object aan het onderzoeken is.
    Ze kent hem niet, ze weet niets van hem, maar ze kan er niets aan doen.
    Ze moet weten wie deze mysterieuze man is, tot wie ze zich hopeloos voelt aangetrokken.

    Lees het in: A not so ordinary day.

    Written by: MiszMetal

    http://www.quizlet.nl/stories/113994/a-not-so-ordinary-day-thor/

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 18:42 ]


    Heaven´s closed, Hell´s sold out

    Misschien een link er bij? Het idee vind ik leuk, alleen moet ik even kijken of de schrijfstijl me bevalt.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vind je schrijfstijl niet zo fijn lezen omdat je teveel witregels gebruikt en je niet de enters gebruikt waar ze horen. En zowat elke zin begint met 'Ik' en je schrijft wel heel erg kinds. Het onderwerp valt me ook een beetje tegen, omdat ik een paar dingen vreemd vind. Als ik op straat loop, is elke onbekende man een vreemde man voor mij en dat betekent dus niet meteen dat ik hem mysterieus ga vinden, plots met zijn zaken te gaan bemoeien om hem te bestuderen.

    Ik vind ook dat je Emily weinig beschrijft. Misschien kun je daar iets duidelijker over zijn om een achternaam, leeftijd en woonplaats te bedenken. En of ze misschien vriendinnen heeft in de buurt en hoe ze het daar vindt. Welk type is ze, een verlegen type, een druk kind of gewoon zo hyper dat niemand haar begrijpt.
    Misschien moet je daar over nadenken? :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Rowling schreef:
    Misschien een link er bij? Het idee vind ik leuk, alleen moet ik even kijken of de schrijfstijl me bevalt.


    Lol, helemaal de link vergeten! :p
    Goed dat je het zegt ^^


    Heaven´s closed, Hell´s sold out

    Scorpia schreef:
    Ik vind je schrijfstijl niet zo fijn lezen omdat je teveel witregels gebruikt en je niet de enters gebruikt waar ze horen. En zowat elke zin begint met 'Ik' en je schrijft wel heel erg kinds. Het onderwerp valt me ook een beetje tegen, omdat ik een paar dingen vreemd vind. Als ik op straat loop, is elke onbekende man een vreemde man voor mij en dat betekent dus niet meteen dat ik hem mysterieus ga vinden, plots met zijn zaken te gaan bemoeien om hem te bestuderen.

    Ik vind ook dat je Emily weinig beschrijft. Misschien kun je daar iets duidelijker over zijn om een achternaam, leeftijd en woonplaats te bedenken. En of ze misschien vriendinnen heeft in de buurt en hoe ze het daar vindt. Welk type is ze, een verlegen type, een druk kind of gewoon zo hyper dat niemand haar begrijpt.
    Misschien moet je daar over nadenken? :'D


    Dankje voor je tips.
    Ik zal er naar kijken =D
    Ik ben eigenlijk maar gewoon gaan schrijven, dit was het eerste verhaal wat ik had en heb nooit echt tips er op gehad, al had ik die wel graag gehad in het begin.
    (wist totaal niet hoe ik het het beste kon schrijven)

    Dus dankje ^^


    Heaven´s closed, Hell´s sold out