• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc
    Carmella Jae Bianchi - Chantrea


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Gereserveerd - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Chryse Aldene Epione - Chantrea
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 11:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {slaapwel! tot morgen! }(doeg)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {slaapwel !!!]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Goodnight]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {oke dan kom ik naar haar toe ;)}


    On wednesdays we wear black

    Xavier 'Xav', Mens.
    Xavier lachte,"Ja, dat ken ik." Ze stelde zich voor als Sky Leslie Whitefield en vertelde hem er ook bij dat hij die naam zo snel mogelijk moest vergeten.
    "Xavier Devinson, maar noem me maar Xav, net zoals iedereen. En dat blondje hier naast me is Vanessa." Vanessa schonk Sky een bitchy blik. "Heb ik wat van je aan?" snauwde ze.

    [Tja, Vans is nogal... arrogant. ^^]


    kindness is never a burden.

    Maddison (Engel):

    Vanuit het raam kijk ik uit over de binnen plaats. Het begon al fantastisch. Ik keek langzaam van links naar rechts. Ik sloeg niemand over en hadgelijkover iedereen een mening. Ik wou hier niet zijn, maar had weinig keus. Damonen gingen niet vanzelf weg. toch?

    Helena:

    Ik ga op 1 van de bankjes zitten en adem rustig uit. Ik pak mijn schriftje en begin gelijk te schrijven. Dit jaar zou ik alles in de gaten houden. Ik kijk even voor me uit en neem een slokje drinken.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Slaapwelll!]


    kindness is never a burden.

    Dashed schreef:
    {oke dan kom ik naar haar toe ;)}

    [okeeeee]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vanessa 'Vans', Demon.
    Ging Xav nu serieus met d'r praten? vroeg Vanessa zich af. Ze keek met een bitchy blik naar het meisje die haar zon afnam. Ze zag er nogal tuttig uit met haar vreemde rugzak. "Heb ik wat van je aan?!" snauwde ze boos en stak nog een sigaret op.


    kindness is never a burden.

    Sky Leslie Whitefield
    'Nou, toevallig heb ik ook dat shirtje,' zeg ik grappend tegen Vanessa. 'Kan ik je ook Devinson noemen? Dan weet je gelijk dat ik het ben als iemand je roept.' niet dat ik hem zou roepen. Waarschijnlijk wilde hij na dit gesprek zo snel mogelijk weg. 'Hebben jullie al je kamer enzo?' vraag ik aan ze.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daléna Mozette Mandore engel
    chagarijnig loop ik naar het secretariaat voor mn kamersleutel en mijn rooster. Vorig jaar had ik een kamer voor mezelf, wat was ik daar blij mee geweest. Ik liep naar de balie en gaf de vrouw mijn naam, ik keek om me heen en tikte wat met mijn nagels tegen het bureauhout aan en zag een meisje met heel grappig haar voor me staan. Ik staarde er even naar en grinnikte.'hoi'


    On wednesdays we wear black

    Dashed schreef:
    Daléna Mozette Mandore engel
    chagarijnig loop ik naar het secretariaat voor mn kamersleutel en mijn rooster. Vorig jaar had ik een kamer voor mezelf, wat was ik daar blij mee geweest. Ik liep naar de balie en gaf de vrouw mijn naam, ik keek om me heen en tikte wat met mijn nagels tegen het bureauhout aan en zag een meisje met heel grappig haar voor me staan. Ik staarde er even naar en grinnikte.'hoi'


    En dan heb je het tegen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alexi Jaylin Parker
    'Hoi' klinkt er grinnikend achter me. Ik draai me om en staar recht in een bruinharig meisje haar gezicht. 'Hey.' antwoord ik. Ze neemt me even in zich op en ik besluit dat ik me beter even voorstel. 'Alexi Parker, maar mijn vrienden noemen me Lexi.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Xavier 'Xav', Mens.
    Geïrriteerd stond Vans op en nam haar handtas. "Xav, ik zie je wel nog wanneer je heb afgehandeld met ... dat." Vanessa zei het alsof Sky een of andere vieze ziekte had. Xavier antwoordde niet maar wanneer Vans weg was klopte hij op de plek naast hem. "Sorry van Vans. Ze is nogal op me gesteld." zei Xav verontschuldigend en grinnikte om een grapje dat enkel hij wist. "En ja, Vans en ik slapen samen op een kamer maar we hebben nog een bed over. Het is voor jou als je het wil?"


    kindness is never a burden.

    MyMisery schreef:
    (...)

    En dan heb je het tegen?


    {-,- alexi xd}


    On wednesdays we wear black